Gå til innhold

Pen/ekte Helena


Gjest

Anbefalte innlegg

Etter kontrakt per SMS kan jeg fastslå at menyen ikke er til å stole på. Den inneholder flere tjenester knyttet til SM og dominans, men det var hun ikke særlig inne i. Ærlig er hun ihvertfall og det er positivt. Språk er oppgitt til engelsk, medium, men ut fra hennes svar vil jeg si den er dårlig.

Lenke til kommentar

Hva skjedde med trådstarter? Jeg finner ikke profilen i listen over forumbrukere. Ble profilen slettet av eget tiltak eller admin? Og er det slik at innlegg forsvinner sammen med sletting av profilen?

Lenke til kommentar
Hva skjedde med trådstarter? Jeg finner ikke profilen i listen over forumbrukere. Ble profilen slettet av eget tiltak eller admin? Og er det slik at innlegg forsvinner sammen med sletting av profilen?

Innlegg bli slettet sammen med profilen, men siden jeg ikke vet hvem trådstarter var, kan jeg ikke svare.

Jeg har fjernet et par brukere som jeg mente hadde to kontoer fordi de brukte samme IP-adresse, men i ett tilfelle var det to samboere, og det må jo være tillatt.

Så det kan være årsaken i dette tilfellet. Det er ikke alltid så lett. :(

Jeg tenkte på muligheten for at vedkommende hadde skiftet navn, men da blir innleggene liggende. Sitater som peker på navn, viser det gamle navnet, dessverre. Så i noen tilfeller blir vi nødt til å fjerne siterete innlegg også, når vi fjerner en bruker.

Lenke til kommentar

Trådstarter kalte seg "spenninge". Navnet gir jo visse assosiasjoner, men jeg er temmelig sikker på at originalen ikke har noe med denne profilen å gjøre. Jeg spurte bare av ren nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Trådstarter kalte seg "spenninge". Navnet gir jo visse assosiasjoner, men jeg er temmelig sikker på at originalen ikke har noe med denne profilen å gjøre. Jeg spurte bare av ren nysgjerrighet.

Denne kontoen ble strøket fordi han hadde en annen konto.

Lenke til kommentar
Trådstarter kalte seg "spenninge". Navnet gir jo visse assosiasjoner, men jeg er temmelig sikker på at originalen ikke har noe med denne profilen å gjøre. Jeg spurte bare av ren nysgjerrighet.

Nei, det finnes seff kun en legendarisk spenning1.

Men Mons fikk sin svenske onkel, Farbror Melker til å regge seg som "spenninge" siden spenning1 sin konto var sperret. I dag var det omvendt. Spenninge hadde blitt blokkert. ????????

Lenke til kommentar
Trådstarter kalte seg "spenninge". Navnet gir jo visse assosiasjoner, men jeg er temmelig sikker på at originalen ikke har noe med denne profilen å gjøre. Jeg spurte bare av ren nysgjerrighet.

Nei, det finnes seff kun en legendarisk spenning1.

Men Mons fikk sin svenske onkel, Farbror Melker til å regge seg som "spenninge" siden spenning1 sin konto var sperret. I dag var det omvendt. Spenninge hadde blitt blokkert. ????????

Velkommen tilbake. Rettferdigheten seirer bestandig selv om enkelte ikke mener det, :D:D:D

Lenke til kommentar

Velkommen tilbake. Rettferdigheten seirer bestandig selv om enkelte ikke mener det, :D:D:D

Dustemikkel.....ikke du da!

Det der er bare for å fiske mailadresser. Akkurat som korpen og synøve. I håp om at noen har adresse som avslører de.

Lenke til kommentar
Det der er bare for å fiske mailadresser. Akkurat som korpen og synøve. I håp om at noen har adresse som avslører de.

Hvis det er flere som vil fiske mail-adresser, så er det bare å ta kontakt. Alt er bare spørsmål om hva du er villig til å betale. :twisted::twisted::twisted:

(Forøvrig har "Korpen" kommet med trusler offline, men vi har alt under kontroll! :) )

Lenke til kommentar

Velkommen tilbake. Rettferdigheten seirer bestandig selv om enkelte ikke mener det, :D:D:D

Dustemikkel.....ikke du da!

Det der er bare for å fiske mailadresser. Akkurat som korpen og synøve. I håp om at noen har adresse som avslører de.

Virker som det er et eller annet "på gang" her i forummet.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...