Gå til innhold

Etterlysning: God advokat


Tototre

Anbefalte innlegg

Er du advokat innen strafferett og kan ta saker som omhandler sexkjøpsloven og/eller hallikparagrafen?

Eller kjenner du/har brukt en som kan være god på disse saksområdene?

Legg gjerne inn link til hjemmeside som svar, takk!

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Lenge siden noen oppdatering på denne tråden.  Men som hos andre kriminelle så har det jo tikket inn med tips om noen på sånne private meldinger (PM) og jeg tenker å dele et par opplagte valg her nå ved midnatt, og en dark horse (som jeg elsker det uttrykket!) som mange av dere ikke vil tenkt på.  Nå vet jeg at jeg kommer alle de snikende og luskende advokathorene her på forumet i forkjøpet, og at de kanskje ikke blir fortrukket av deg likevel.  Fordi du kanskje stoler på meg og mine vurderinger, mer enn en PM fra en tilfeldig, ny bruker som har et nettsamfunnsomdømme på 14 og 2 innlegg?

OK, kveldens topp tre:

Trygve Staff

Trygve Staff - Foto: Frédéric Boudin Studio / Advokatfirmaet Staff

John Christian Elden

JCE

Tor-Henry Spjelkevik

torh.jpg.21399b8b971d1e0182eef8c9aaaae12b.jpg

Tor-Henry står oppført hos Swan med litt sånne kjedelig fagområder, men han har forsvart og hjulpet flere eskorter i straffesaker og kjenner saksfeltet godt.  Sikkert ikke det han skryter mest av på hjemmesiden, men det forstår vi jo.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Noen som har blitt tatt i den nylige thaimassasje-razziaen?  Trenger du advokat?  

Sitat

Rundt 60 personer fordelt på flere enn 50 massasjesalonger ble kontrollerte i en politiaksjon rettet mot menneskehandel i thaimassasjenæringa, opplyser Kripos i en pressemelding.

Dette foregikk i 9 av landets politidistrikter.  Jeg vet ennå ikke om noen horekunder som fikk problemer.  Ta gjerne kontakt på PM om du vil være anonym.

Lenke til kommentar
24 minutter siden, Tototre skrev:

Noen som har blitt tatt i den nylige thaimassasje-razziaen?  Trenger du advokat?  

Dette foregikk i 9 av landets politidistrikter.  Jeg vet ennå ikke om noen horekunder som fikk problemer.  Ta gjerne kontakt på PM om du vil være anonym.

60 personer fordelt på mer enn 50 massasje salonger ble kontrollert,  står det. Hvilke personer, kunder eller innehavere?

Blir i snitt 1 person pr. salong. Ikke rare uttellingen det da.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Langbein skrev:

60 personer fordelt på mer enn 50 massasje salonger ble kontrollert,  står det. Hvilke personer, kunder eller innehavere?

Blir i snitt 1 person pr. salong. Ikke rare uttellingen det da.

Jeg forstod det på en annen måte: At det er 50 steder som er kontrollert.  På disse stedene kontrollerte de tilsammen 60 personer, inkludert ansatte, innehavere og kunder.  Så mindre enn en kunde pr sted.  Kanskje 10 kunder som ble "intervjuet".  Og om de gjorde som @Apeesel gjør, kun personalia, så har nok de fleste av kundene sluppet unna.  Ellers ville det nok vært større overskrifter i avisene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Revenger skrev:

Vippsr så er du i garnet lett!

Kun om du vippser mer enn en gang med mindre enn en time mellom hver overføring 😂

  • Like 1
Lenke til kommentar

I Sverige tror jeg ikke retten går for det, men der er retten enda mer bekvinnet (!) enn i Norge. 
 

En kodet melding (sorry AE): gått 100% blå nå - deilig!

Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Jeg forstod det på en annen måte: At det er 50 steder som er kontrollert.  På disse stedene kontrollerte de tilsammen 60 personer, inkludert ansatte, innehavere og kunder.  Så mindre enn en kunde pr sted.  Kanskje 10 kunder som ble "intervjuet".  Og om de gjorde som @Apeesel gjør, kun personalia, så har nok de fleste av kundene sluppet unna.  Ellers ville det nok vært større overskrifter i avisene.

Måtte jo skje etter denne Brennpunkt-saken. Er jo helt greit hvis de faktisk avdekker REELL menneskehandel, men jeg har en mistanke om at de ikke fant noe annet enn pengeglade asiatiske damer.

  • Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Revenger skrev:

I Sverige tror jeg ikke retten går for det, men der er retten enda mer bekvinnet (!) enn i Norge. 
 

En kodet melding (sorry AE): gått 100% blå nå - deilig!

Noe sånn Eirik Jensen greier? "Skyfri himmel - Send pakken i dag".

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, HerrSerr skrev:

Noe sånn Eirik Jensen greier? "Skyfri himmel - Send pakken i dag".

Tror nok at det har hjulpet meg å spille noen sjakkpartier mot @Revenger.  Jeg har slitt der.  Dette har ikke med skyer å gjøre.  AE er @Apeesel.  Han kan sitte med en nøkkel.  Om han vet?  Telsaen er vel nøøeklfri?  Jeg vil si at lilla er et greit alternativ.  Mye bedre enn alt annet.  Ellers er det uansett blått som gjelder for de kongelige.  Der er det litt igjen ennå.  Og langt for AE.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Tror nok at det har hjulpet meg å spille noen sjakkpartier mot @Revenger.  Jeg har slitt der.  Dette har ikke med skyer å gjøre.  AE er @Apeesel.  Han kan sitte med en nøkkel.  Om han vet?  Telsaen er vel nøøeklfri?  Jeg vil si at lilla er et greit alternativ.  Mye bedre enn alt annet.  Ellers er det uansett blått som gjelder for de kongelige.  Der er det litt igjen ennå.  Og langt for AE.

En royal kommentar😀

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, LoveOWO skrev:

Ingen problem å vippse. 

Du har jo kjøpt gavekort til kona 🤪🤪

Håper hun da bekrefter storyen😀

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Nok en grunn til at jeg har holdt meg unna thaisjapper. Langt større risiko for å bli tatt og ofte er disse sjappene lite diskre ift ut og inn stigning og sjansen for å treffe "kjentfolk". Men må vel bite i støvet en dag og treffe en thaidame bare jeg finner et sikkert kort...

Lenke til kommentar
1 time siden, Mr. V skrev:

Nok en grunn til at jeg har holdt meg unna thaisjapper. Langt større risiko for å bli tatt og ofte er disse sjappene lite diskre ift ut og inn stigning og sjansen for å treffe "kjentfolk". Men må vel bite i støvet en dag og treffe en thaidame bare jeg finner et sikkert kort...

Finner noen i Drammen som er relativt sikre og holder til i leilighet. Pammy og Perry. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
19 timer siden, Revenger skrev:

Vippsr så er du i garnet lett!

Vipps går da helt fint.

Man betaler for en massasje bevise byrden står på dem ikke deg.

 

Lenke til kommentar

Scenario: damen sier sannheten, du har betalt kr 3000. evt flere ganger, damen sier sannheten. 
 

DNA kan gjøre det enda lettere.

 

Et illustrerende case er historien om den svenske dronningens slektning (i Sverige).

Lenke til kommentar
32 minutter siden, Revenger skrev:

Scenario: damen sier sannheten, du har betalt kr 3000. evt flere ganger, damen sier sannheten. 
DNA kan gjøre det enda lettere.

Et illustrerende case er historien om den svenske dronningens slektning (i Sverige).

Jeg har noen ganger betalt for massasjen med Vipps, typ 750 kroner.  Så har jeg cash til event. extra.  Vippser aldri mer enn det massasjen koster.  Så kan jeg jo selvsagt få spørsmål om kontanter, sæd (velger vel å svelge kondomet om nødvendig) nakenheten m.m.  Men er fint med de som har låsbar dør, ja.

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...