Gå til innhold

Kontakt via forumet her?


Kaxda

Har du blitt kontaktet av noen her på forumet?  

10 stemmer

  1. 1. Har du opplevd å få respons på innlegg via PM?

    • Ja
      5
    • Nei
      4
    • Kun uinteressante henvendelser
      1


Anbefalte innlegg

Statistikken viser at det er 30 registrerte jenter og 5002 medlemmer som ikke er registrert som jenter. Det kan jo ansees som en skattekiste for de som søker kunder. Er det noen av dere som har blitt oppsøkt med tilbud eller fått svar på «kontaktsøkende innlegg» her? Enten de er registrert eller bare gjest? Spør av ren nysgjerrighet og for å skjønne dynamikken i forumet bedre. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Dynamikken er umulig å forstå så lenge det ikke er aktive moderatorer.  Og jeg elsker det ukjente og uforutsigbare!!!

 

* som jeg kan være med på å utvikle og forme.  Sånn som nå, kjære @Kaxda, at jeg endrer svaret mitt etter at du har gitt en reaksjon.  Nå vet jeg jo at du kan endre reaksjonen igjen, men jeg kunne jo sagt at du er en stor idiot, og så ser alle at du takker meg for det.  Det ville vært et godt bevis på at du var det🤣 Tror kanskje det ikke skal hausses for mye opp så dette blir et alternativt sted for å annonsere sine tjenester, for da blir det litt sånn https://eskortejenter.net/ uten det samme systemet med bilder og anmeldelser. 

Foreslår ellers at vi slår oss sammen og arrangerer Den Store Horekundekongressen i Hamburg i mai 2026.  Jeg innleder om The Tipping Point og du tar ditt favorittemne, som kanskje er Exitstrategi?  Stedet er valgt med omhu.  Business og pleasure som hånd og kukk, eller munn og fitte!

Endret av Tototre
* langt tillegg
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...