Gå til innhold

@Kine - Nytt forummedlem


Tototre

Thaimassasje (Du kan velge mer enn et svaralternativ)  

29 stemmer

  1. 1. Hvorfor syns dere menn at thaimassasje er så interessant at det har de lengste trådene på forumet?

    • aner ikke
      4
    • det er uinteressant for meg
      7
    • spenningen ved at du ikke vet hva du får
      13
    • trenger en god massasje
      6
    • trenger massasje med håndjobb for avspenning
      10
    • søker alltid å få full pakke (FP) samleie
      3
    • thaidamer er de deiligste og mest serviceinnstilte
      5
    • jeg er thai selv og går kun til mine egne
      0
    • annet
      3


Anbefalte innlegg

@Kine ble ny bruker på http://noresk.com i dag, onsdag 24. januar 2024.  Jeg sendte henne noen spørsmål som hun har svart på:

- Hvordan fant du noresk.com?

  • Fant det via google💻

- Hvor lenge har du lest her uten å være registrert bruker?

  • Én dag😅

- Hvorfor registrerte du en bruker nå?

  • Vurderer å begynne med salg. Jeg er her fordi jeg er nysgjerrig på markedet, interessene, preferansene og væremåten til dere som kjøper. Hvorvidt, i hvilken grad og hvordan jeg kan få til å jobbe med dette på en diskret måte ser jeg på som en utfordring🤔

- Har du noen kommentarer til noe du brenner for, spørsmål du har, eller lignende, som du kan fortelle om?

  • Hvorfor thaimassasje det mest interessante for dere? Er det utseendemessig, spenningen rundt den settingen eller kanskje noe helt annet jeg ikke har tenkt på🙋‍♀️🇹🇭

 

  • Like 3
Lenke til kommentar

I ettermiddag sendte jeg PM til noen av de nyeste medlemmene her på http://noresk.com.  Av fire som fikk Personlig Melding er det @Kine som har svart.  De andre tre er spurt om de vil svare på noen spørsmål som jeg publiserer her.  Får se om de vil det.  Det blir de samme spørsmålene som Kine har svart på, @Guru, @Gårdsgutt og @Subaru.  Det er frivillig, men nå kjenner dere sikkert presset 😂

Som @Kaxda kommenterte i en PM (nå siterer jeg uten å ha avklart med opphavsmannen om det er helt OK, men i disse tider med forfalskede masteroppgaver og andre lovbrudd, så syns jeg ikke at vi her på forumet skal legge de akademiske kriteriene på et så høyt nivå at en må være helseminister for ikke å forstå dem, eller hva?), han skrev til meg:

"Ja der traff du godt!"

Det er jo hole-in-one å få en muligens ny gledespike til å bli presentert her første dagen hun er registrert!

Til alle dere nye, og dere som ikke har sendt så mange Personlige Meldinger (PM) ennå: Systemet har noen begrensinger.  Du får kun sende en mld. i minuttet.  Og du får kun sende 10 meldinger om dagen.  Så nå kan jeg ikke svare flere.  Og du som ikke har fått svar fra @Kine - hun har kanskje fylt kvoten alt.

Jeg har oxo begynte å følge Kine for å se hva hun bestemmer seg for!

Endret av Tototre
følge Kine
  • Haha 2
Lenke til kommentar

«God kommunikasjon er en bra forutsetning for et godt treff» i de fleste sammenhenger. Du går foran som et lysende eksempel @Tototre. Støtter fullt ut både å gjøre kjent, bli kjent med og kjenne på de som ønsker det😂Vi heier vel på gode, opplyste valg både hos kjøpere og selgere. Det gjør verden litt tryggere.

Og selv da kan man gå på en smell og måtte deale med greier man ikke hadde forutsett. Det koster tid, penger og krefter bedre brukt der det trengs i hverdagen. Hadde en sånn nylig på glattisen, og forsøker å summe meg ennå. Trå forsiktig, og se deg godt for ved hvert steg du tar😉

ROS (risiko og sikkerhets) analyse, exit strategi og handlekraft hører hjemme i alle slags områder av livet. Det er både DSB, SMK, FFI (forsvarets forsknings institutt) og finansavisen enige om, så skal vi treffe godt, eller mer relevant her ha gode treff, så gjelder det antakelig i denne settingen oxo.

Endret av Kaxda
Addet forklaring på FFI
  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg liker å bli massert. Bryr meg ikke om hvor damen kommer fra. 
Jeg liker også pirringen som følger med når man får en erotisk massasje. 
Og jeg liker å bli runket av noen som vet hva de driver med. En god hånd er alltid bedre enn en middels munn. 
Damer som driver med massasje som inkluderer happy ending, vet ofte hva de driver med. 
 

Når det er sagt så var det den 17 år gamle datteren til eksen min som har gitt meg de beste runkeopplevelsene! 
Hvor hun lærte seg dette i en alder av 17 år vet jeg ikke. Men du verden for en teknikk. 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Nå sklir dette selvfølgelig ut igjen, men uten aktive moderatorer blir det slik.  @Kaxda bruker mange fremmedord (forkortelser), men du skriver oxo godt, så jeg ser gjennom fingrene med svakheten din der (dvs. jeg kan leve med det).  Det som jeg noen ganger reflekterer over er når jeg av og til (for det skjer) møter noen her fra forumet i Real Life (RL), så er det ofte en korrelasjon mellom det inntrykket jeg har vedkommende herfra og det jeg møter.  Men ikke alltid.  Derfor blir jeg ikke "venner" med alle, bare så det er sagt.  Regner oxo med at rundt 20% av brukerne her er sånne som jeg aldri ville sagt noe til, eller henvendt meg til i RL, om det da ikke er sånn at du jobber som gledespike, toller eller politi!

Lenke til kommentar
22 timer siden, Idaws skrev:

Jeg liker å bli massert. Bryr meg ikke om hvor damen kommer fra. 
Jeg liker også pirringen som følger med når man får en erotisk massasje. 
Og jeg liker å bli runket av noen som vet hva de driver med. En god hånd er alltid bedre enn en middels munn. 
Damer som driver med massasje som inkluderer happy ending, vet ofte hva de driver med. 
 

Når det er sagt så var det den 17 år gamle datteren til eksen min som har gitt meg de beste runkeopplevelsene! 
Hvor hun lærte seg dette i en alder av 17 år vet jeg ikke. Men du verden for en teknikk. 

Veldig enig både angående det å bli massert, og den spenningen når man blir massert nærme de intime sonene, uten å vite om hun kommer til å initiere noe eller ikke. Jeg liker nemlig å ikke si eller spørre om noe mer, for å kjenne på den spenningen gjennom hele massasjen. Men legger meg alltid naken på bordet som et diskret hint :D 

Og handjob av dattera til eksen på 17 år? Det hørtes ut som en interessant historie du gjerne må gi mer detaljer rundt :D

Lenke til kommentar
1 time siden, traveler85 skrev:

Men du verden for en teknikk

Hva slags teknikk er det snakk om? To hender? Hardt eller mykt? Sakte eller fort? Holde som en skrutrekker? 

Er det derfor moren er en eks? Eller holdt dere dette hemmelig over lang tid?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
38 minutter siden, Tukleren skrev:

Hva slags teknikk er det snakk om? To hender? Hardt eller mykt? Sakte eller fort? Holde som en skrutrekker? 

Er det derfor moren er en eks? Eller holdt dere dette hemmelig over lang tid?

Sakte. En hånd. Bevege hånd og fingre samtidig. Mykt. 
Vanskelig å beskrive. 

Nei, det er ikke derfor hun er en eks. ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, traveler85 skrev:

Og handjob av dattera til eksen på 17 år? Det hørtes ut som en interessant historie du gjerne må gi mer detaljer rundt :D

Skal se om jeg skriver en liten anekdote om det en dag. 😉

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...