Gå til innhold

Kjente adresser med ukjente damer


Tototre

Møtesteder som blir brukt av mange forskjellige i løpet av et år  

14 stemmer

  1. 1. Hvor mange ganger i løpet av et år har du vært på samme sted og truffet forskjellige damer?

    • aldri
      2
    • 2x
      5
    • 3x
      3
    • 4x eller mer
      4


Anbefalte innlegg

Det er tydelig at noen hus, leiligheter eller hoteller alltid har eskorter som jobber derfra.  Nå tenker jeg ikke på thaimassasjesalongene.  Mer enn en gang har jeg vært på det samme stedet og møtt en annen gledespike der enn forrige gang.  Da regner jeg med at stedet er godt kjent for onkel P oxo.  Derfor har jeg mindre lyst til å dra dit igjen.  

I den andre enden av dette har vi de jentene som jobber alene fra et fast sted hele tiden.  Regner med at onkel P, og helt sikkert naboene, kjenner til aktiviteten.  Likevel regner jeg slike steder som mindre risikofylte i forhold til det å bli huket for brudd på sexkjøpsloven.  Fordi jeg tenker at sjansen for menneskehandel er mindre der.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Her vil jeg også påpeke at det gjerne kan være stor forskjell på de som jobber fra disse adressene. Opplevelsen fra en adresse kan oppleves mer genuint/selvstendig enn fra andre adresser, selv om mesteparten av leilighetene trolig er fremskaffet gjennom organisert virksomhet/kriminalitet.

Med andre ord, vil jeg anta at menneskehandel er mer fremtredende på enkelte av adressene.

I de mindre byene er vel også gjengangere blant adresser mer vanlig.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Revenger skrev:

Onkel blå er nok også mere på i de mindre byene med mindre trykk.

Det varierer der oxo.  I Vestfold har onkel noen ivrige i Sandefjord.  Så prøver Tønsberg å vise at de kan de og.  Mens Larvik og Horten virker rimelig trygt (dog lite utvalg).

Heller ikke hørt om noen tatt i Moss.  (Thaimekka😁)

Endret av Tototre
Moss
  • Like 2
Lenke til kommentar

har selv opplevd og treffe latina massasje damer i samme leilighet. litt morsomt når du vett at du har pult ei annen dame i denne senga for 1 uke siden.
har også truffet andre latina damer og kjent igjen ting fra leilighet i bilder og vist med en gang hvor leiligheten er.
 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...