Gå til innhold

Min andre afrikanske gledespike


Tototre

Anbefalte innlegg

På jobbreise i Luxembourg.  Leiebil i november. Ganske kaldt ute.  Plukker opp en afrikansk jente som er tydelig på at hun har tjenester å selge som jeg kan tenke meg å kjøpe.  Hun snakker fransk og sier at hun er fra Kongo.  Spør om jeg vil bli med innendørs.  Vi kjører fem minutter.  Jeg er kåt.  Ser på de nydelige puppene hennes.  Her kan du parkere, sier hun på dårlig engelsk.  Skiltene sier parkering forbudt, privat område.  Borttauing skjer uten varsel.  Jeg tviler, men hun forsikrer meg om at det er OK.  Det er jo over midnatt og vi skal bare knulle en gang.  Vi tar heisen opp.  OK leilighet.  Møblert.  Hun sier at det er en jente til som jobber der.  Stor dobbeltseng plassert i stua.  Uvanlig å se for meg.  Etter en tur på badet med dusj (dette var luksus), er vi i gang med sex i senga.  Hun er den villeste jeg har hatt til nå.  Sexgal.  Hun rir meg til jeg kommer.  Inni henne.  Kondomet kommer ut sammen med rennende sæd.  Det var deilig, men panikken tar meg.  Æsj, ubeskyttet sex med afrikansk gatehore i midten av Vest-Europa!  Testet da jeg kom hjem.  Det ble heldigvis ingen positive prøver.  

Rart at de to første gledespikene jeg hadde samleie med var fra Afrika.  Det har kanskje preget meg litt siden.

  • Like 3
Lenke til kommentar
16 timer siden, LoveOWO skrev:

Once you go black, you never go back. 

Vet ikke om det stemmer helt. Men heller ikke langt unna. 

Ikke langt unna for min del heller. Min første betale dame var fra Liberia, og det var et møte jeg husker godt den dag i dag, 27 år senere.  Det må ha satt varige spor for selv om jeg har møtt mange latinske damer med ditto rumpe (nicket forplikter) og en god del vakre og behagelige østeuropeiske kvinner, så er det fortsatt de afrikanske som pirrer aller mest.

  • Like 4
Lenke til kommentar

@kontraster ; fikk b2b av meca på safari i et rom med et stort speil langs madrassen. Hennes mørke, myke, oljeglinsende hud og solide rumpe mot min vinterbeleike hud var en uforglemmelig opplevelse.....

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Hadde flere treff med afrikanske kvinner (mest Kongo og DRC) i Belgia - alle likte å gi rimjob. Hvis det suger og man vil at hun slikker testikler gå det bare dypere og dypere.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 24.1.2024 den 0.10, Tototre skrev:

På jobbreise i Luxembourg.  Leiebil i november. Ganske kaldt ute.  Plukker opp en afrikansk jente som er tydelig på at hun har tjenester å selge som jeg kan tenke meg å kjøpe.  Hun snakker fransk og sier at hun er fra Kongo.  Spør om jeg vil bli med innendørs.  Vi kjører fem minutter.  Jeg er kåt.  Ser på de nydelige puppene hennes.  Her kan du parkere, sier hun på dårlig engelsk.  Skiltene sier parkering forbudt, privat område.  Borttauing skjer uten varsel.  Jeg tviler, men hun forsikrer meg om at det er OK.  Det er jo over midnatt og vi skal bare knulle en gang.  Vi tar heisen opp.  OK leilighet.  Møblert.  Hun sier at det er en jente til som jobber der.  Stor dobbeltseng plassert i stua.  Uvanlig å se for meg.  Etter en tur på badet med dusj (dette var luksus), er vi i gang med sex i senga.  Hun er den villeste jeg har hatt til nå.  Sexgal.  Hun rir meg til jeg kommer.  Inni henne.  Kondomet kommer ut sammen med rennende sæd.  Det var deilig, men panikken tar meg.  Æsj, ubeskyttet sex med afrikansk gatehore i midten av Vest-Europa!  Testet da jeg kom hjem.  Det ble heldigvis ingen positive prøver.  

Rart at de to første gledespikene jeg hadde samleie med var fra Afrika.  Det har kanskje preget meg litt siden.

Hærlig lesning @Tototre. Har aldri pult ei afrikansk dame, men det frister veldig.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

Hærlig lesning @Tototre. Har aldri pult ei afrikansk dame, men det frister veldig.

Afrikanske damer har oxo vært blant mine verste opplevelser, bare så det er sagt.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, ShamanDureX skrev:

Kan jeg spørre, hva er din verste opplevelse med en afrikansk dame?

En av gatehorene som det var mange av i Oslo for mange år siden.  Hun sa at vi kunne dra til leiligheten hennes.  Jeg hadde bil, så helt ok.  Liten leilighet på Tøyen.  Delt inn i tre soverom.  En hore på hvert rom.  Fullt trøkk på alle rom.  Ikke ledig på badet.  Nå ville hun bare ha meg ferdig og ut.  Ikke-ta-her og ikke-rør-der, owo var utelukket, for hun kunne få dårlige tenner av det.  Jeg var for stor for henne.  Hun ville plutselig ha mer for å pule!  Det endte med en dårlig runkejobb.  Ikke luktet hun godt heller.  Allerede der burde jeg skjønt at dette var en dårlig deal.

Mange år seinere hjalp jeg et familiemedlem som ble student, til å flytte inn på et av de tre rommene i den samme leiligheten😂

  • Haha 6
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Tototre skrev:

Mange år seinere hjalp jeg et familiemedlem som ble student, til å flytte inn på et av de tre rommene i den samme leiligheten😂

Da tenkte jeg på den nyhetssaken fra Bergen om horekunder som kom og banket på døra til et gammelt thaimassasjested.  Det viste seg at det ikke er like ille i hovedstaden.  Heldigvis.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
7 timer siden, Tototre skrev:

Det viste seg at det ikke er like ille i hovedstaden.  Heldigvis

Sier bare; fulle kåte Bergensere, uff 🤣

  • Haha 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...