Gå til innhold

Slutte med å kjøpe sex?


Tototre

Har du forsøkt å slutte med å kjøpe seksuelle tjenester?  

16 stemmer

  1. 1. Har du forsøkt å slutte med å kjøpe seksuelle tjenester?

    • ja, har klart det 100%
      0
    • ja, har begrenset antallet tjenester jeg kjøper (f.eks. kun HJ (handjob) i stedet for sugejobb og samleie)
      2
    • ja, forsøkte da sexkjøplsloven kom i 2009 (men har ikke klart det)
      1
    • nei
      13
    • vet ikke
      0


Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med KAST (kjøp Av Seksuelle Tjenester) som er en gratis og helt anonym samtaletjeneste for deg som kjøper sex.  Eller lignende tjenester, f.eks. samtalegrupper for sexavhengige m.m.?

Trenger kontakt med noen informanter til kommende episoder av Håndbok for horekunder (HfH).

Lenke til kommentar

Det har jeg ikke vurdert. 
Trangen til å se forskjellige kvinner naken, er for stor. 
Jeg elsker alle variasjonene kvinnekroppen kommer i. 
Og jeg elsker å ha sex med dem. 
Og når jeg er ferdig, kan jeg kle på meg å gå hjem. 

  • Like 5
Lenke til kommentar

Jeg fikk tilbud om samtale via en svensk site.Men da jeg gav beskjed om at horene gav meg deilig sex med hotte østeuropeiske som ellers var uoppnåelig,ble det stille fra feministskreppa.Hvem gidder å knulle feite fleskekjerringer?

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg klarte det i 3 mnd etter at loven kom.  Men så våget jeg likevel, eller kanskje det var fordi jeg var avhengig?

Husker ennå den vakre, russiske gledespiken jeg hadde en time i en leilighet nær Slottet.  Hun skulle være den siste*, hadde jeg tenkt, så hun var nøye valgt.

* har nok gått på en millonsmell der, gitt!

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar
15 timer siden, TommyB skrev:

Har prøvd en liten pause men det skar seg glatt. Som hobby så vet jeg ikke hva som kan veie opp for dette. 

Fallskjermhopping er ett av få alternativer som funker for meg, verdt et forsøk om du ikke allerede har gjort det.

Endret av Jeff Pezos
  • Like 2
Lenke til kommentar
På 21.1.2024 den 13.43, Jeff Pezos skrev:

Fallskjermhopping er ett av få alternativer som funker for meg, verdt et forsøk om du ikke allerede har gjort det.

Så nå har du altså to dyre hobbyer som må forklares?  Nå mistenker jeg deg for å ha arvet en stor formue 😄

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...