Skrevet Januar 19, 2024 2 år Hei, Jeg er ganske oppe i årene og ønsker eldre damer 60-70 år til thai massasje. Er opptatt av renslighet, må ikke være største menyen men mulighet for sensuell massasje. Vet om den på darres gate. noen som kan sende meg svar eller PM med gode alternativer i Oslo området? 🤠
Skrevet November 9, 2025 Nov 9 På 19.1.2024 den 13.34, Elgen skrev: Hei, Jeg er ganske oppe i årene og ønsker eldre damer 60-70 år til thai massasje. Er opptatt av renslighet, må ikke være største menyen men mulighet for sensuell massasje. Vet om den på darres gate. noen som kan sende meg svar eller PM med gode alternativer i Oslo området? 🤠
Skrevet November 9, 2025 Nov 9 Heisan, jeg er også ute etter eldre thai damer, har funnet noen selvsagt men mye vil ha mer Så los meg i riktig retning om noen vet... Utseende og aktivitet er underordnet, men helst ikke overvektig ...
Skrevet Desember 4, 2025 Des 4 På 9.11.2025 den 8.46, Stursuper skrev: Heisan, jeg er også ute etter eldre thai damer, har funnet noen selvsagt men mye vil ha mer Så los meg i riktig retning om noen vet... Utseende og aktivitet er underordnet, men helst ikke overvektig ... Hun i Haugerud senter, ned mot Tvetenveien, passer til beskrivelsen din. Har holdt på lenge og er grei å snakke med.
Skrevet Desember 4, 2025 Des 4 2 timer siden, Arnesko skrev: Hun i Haugerud senter, ned mot Tvetenveien, passer til beskrivelsen din. Har holdt på lenge og er grei å snakke med. Er det ei som har aktiv annonse?
Skrevet Desember 4, 2025 Des 4 7 minutter siden, Arnesko skrev: Nei, hun holder til i bunnen av Haugerudsenteret. Noen detaljer om tjenester her? OWO, CIM, BB, creampie?
Skrevet Desember 4, 2025 Des 4 Flere år siden jeg var der, men ser hun holder på fortsatt. Etter minst 15 år. Du får spørre henne, hun var rimelig fordomsfri.
Skrevet Desember 29, 2025 Des 29 På 4.12.2025 den 16.53, Natt skrev: Noen detaljer om tjenester her? OWO, CIM, BB, creampie? Er endel år siden jeg var der sist men da gjorde hun det meste og var veldig klar for et knull. Husker hun klagde over at thai menn var for dårlig utstyrt Om hun gjør alt idag vet jeg ikke men dengang var det OWO, BB og Creampie. CIM vet jeg ikke
Skrevet Desember 29, 2025 Des 29 8 timer siden, thorm skrev: Husker hun klagde over at thai menn var for dårlig utstyrt Hurra for oss! Jeg anser meg selv som gjennomsnittlig når det gjelder størrelse, men jeg har fått mange takknemlige gisp og store øyne fra thailandske kvinner når de har sett utstyret mitt, så kanskje dette forklarer det... 😂
Skrevet Januar 6Jan 6 På 4.12.2025 den 9.54, Arnesko skrev: Hun i Haugerud senter, ned mot Tvetenveien, passer til beskrivelsen din. Har holdt på lenge og er grei å snakke med. Hei igjen, takk! Er det salong, hvordan kommer jeg i kontakt med henne?
Skrevet Januar 9Jan 9 Ja, det er salong. Drop in går bra. Google "Poi Thai Massasje" så får du linker.