Gå til innhold

The curse of WhatsApp?


Revenger

Anbefalte innlegg

Bruker mye WA. Som regel betyr det at jeg egentlig ufrivillig stalker de utvalgte. Når logger de av? og på? Ofte er mønstrene forutsigbare - slik er selvfølgelig livet, men GFE-illusjonen kan lett implodere. Tror det er derfor jeg liker å starte fresh in the morning. 
 

Egen reality check (223 følger du med?;)): Skriver jeg nå gresk (eller enda værre: Linear B): Tror ikke det...

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ja, du ser hvilket språk de bruker på mobilen, og som du sier, du kan ofte se når de er online.

 

De smarte bruker What's app for business...

Lenke til kommentar

Ja, det er lett å havne inn i ikke bare ufrivillig stalking på WA, men oxo slik at jeg ser om de er på og om det kan være mulighet for noe selv om de ikke annonserer akkurat der og da.  @Tukleren, dette er business 😬 De som tenker noe annet i retning GFE bør nok tenke seg om en gang til (hvis det da ikke er en eldre gledespike som er på vei ut av businessen og du er en velbemidlet, generøs og verdensvant herremann som kan takle at hun ofte vil sammenligne deg med noen av sine tidligere klienter!)

@Revenger jeg tror jeg forstod denne, men ikke den siste PMen du sendte.  Den var litt for mange fremmedord...Og det er ikke det at jeg er dum, for det har jeg papirer på at jeg ikke er :-) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

dette er business

"What's app for business" er ikke samme app som vanlig "What's app". Uansett, det er jo mulig å skru av at folk kan se om du er online, har lest melding etc.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...