Gå til innhold

I have a Dream! Om bedre tider/priser/info


Tototre

The Dream  

11 stemmer

  1. 1. Hvor mange aktive online brukere mener du trengs for at noresk.com skal fungere optimalt?

    • som i dag, rundt 50-200 samtidig
    • fra 200-500
    • fra 500-1000
    • 1000-2000
    • mer enn 2000 samtidige brukere


Anbefalte innlegg

Nå skal jeg misbruke det kjente sitatet fra Martin Luther King Jr. på det groveste.  Selv om han kanskje kunne tenkt litt i disse baner han og, siden det ble kjent at han var en horebukk mens han levde.

Drømmen er at dette forumet her på noresk.com skal bli enda mer nyttig og relevant.  Slik som noen av de utenlandske forumene fungerer.  Det eneste som egentlig skal til er at antallet brukere kommer over det som på fagspråket kalles "The Tipping Point".  Når det er mange nok registrerte brukere pålogget til enhver tid på døgnet til at ethvert relevant spørsmål knyttet til hobbyen vår, eller også spørsmål fra sexarbeidere, kan få et forholdsvis relevant svar innen få minutter.  Da vil det rulle og gå av seg selv og flere vil komme hit både for å få, men også for å dele info.  Jeg jobber hardt for å få opp momentum.  Takk til dere som oppmuntrer og heier!

Og så er det selvfølgelig noen som ikke liker dette.  Greit nok.  Vi kan grave oss ned i hulene våre og holde på hemmelighetene våre og håpe at ingen oppdager hva vi holder på med.  Og ja, sende hundrevis av PMer til de vi ser opp til som erfarne.  Og håpe at de forbarmer seg over oss og gir oss et svar som ikke er fullt av sarkasme og overbærenhet fordi du kanskje er førstereis.  Jeg bryr meg ikke!  

OK, det er egentlig bedre info jeg drømmer om.  Og flere gangbangs!

Endret av Tototre
stavelief og <b>fet skrift</b>
  • Like 2
Lenke til kommentar

Hvordan finner man egentlig dette forumet? Er det noen linker hit eller kun google?

Husker ikke akkurat hvordan jeg havnet her, mest sannsynlig google...

  • Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, Tukleren skrev:

Hvordan finner man egentlig dette forumet? Er det noen linker hit eller kun google?

Husker ikke akkurat hvordan jeg havnet her, mest sannsynlig google...

Jepp, det bruker å være sånn at når noen googler etter mer info om en sexarbeider enn det som en finner på RE eller de andre annosesidene, så kommer noresk.com opp i søkeresultatene hvis det fins noe om vedkommende her.  Derfra er jo veien kort til å komme tilbake om en finner nyttig innhold.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Så lenge det er ulovlig med denne hobbyen vil ikke forumet være som utenlandske forumene. Mener sexkjøpsloven skulle opp til høring igjen, men aner ikke hva dem stemte. Antar nei til kjøp siden det fortsatt er ulovlig. Admin på nettsiden er også inaktiv. 

Lenke til kommentar

Enig i at vi lever under andre forhold enn mange av de  utenlandske.  Vet ikke hvordan det går med loven.  Noen andre som vet?

*meningsmålingen her er ikke anonym.  Du kan se hvem som har svart*

  • Like 1
Lenke til kommentar

Kan svært lite om slikt.., men en skulle vel tro at det flere jo bedre?

adm9n er kanskje tilsynelatende inaktiv, men fra tid til annen er vedkommende hvertdqll tilstede.  
men så deilig det hadde vært å få bort disse reklamene fra swipe affair 🥵

som forøvrig er en bullshit side, for det er kun menn som kan registrere seg der 🤷🏼‍♀️ mao de «damene» dere «chatter» med er ikke mye ekte 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...