Gå til innhold

En uforglemmelig gledespike fra Russland.


Idaws

Anbefalte innlegg

På mins siste tur til Russland, før Putin bestemte seg for å melde landet ut av den moderne verden, så møtte jeg ei ganske så uforglemmelig dame. 

Jeg var i Barnaul, og satt å surfet litt på noen lokale kontaktsider i håp om finne noe gøy. Kom i kontakt med ei dame på rundt 45 som virket veldig hyggelig. Hun hadde fast jobb og voksne barn. Men tjente litt ekstra på si. Hun sendte bilder både med og uten klær. Typisk slank slavisk kvinne med flotte ben og stram rumpe. Flott å se på, og hun ville innfri alle ønskene mine unntatt anal. Men hun var ei flott dame og virket oppegående. 
Så vi avtalte å møtes dagen etterpå. 
Men noen timer før hun skulle komme fikk jeg melding om at noe hadde dukket opp. Så hun kunne ikke komme. Men hvis jeg ville kunne hun videreformidle nummeret mitt til ei vennene. Jeg ble lokket med at hun gjorde anal. 
Var selvfølgelig litt skeptisk, men valgte å gå for tilbudet. 30 minutter senere fikk jeg melding fra venninnen. Som helt uoppfordret sendte masse bilder. Og hun var i mine øyne en vakker og meget sexy dame på litt over 40. Så jeg spurte når hun kunne komme? Hun kunne komme med en gang, sa hun. Så jeg gav henne adressen. Og 20 minutter senere sto hun utenfor døren. 
Hun hadde på seg en trenchcoat som gikk litt nedenfor rumpa. Og sko. Det var sommer og 35 grader ute, så jeg tenkte at hun hadde et kort skjørt under trenchcoaten. 
Jeg overleverte penger og fikk et kyss på kinnet. 
Jeg viste vei inn i stuen og damen stoppet midt på gulvet, så meg inn i øynene, smilte lurt og tok av seg trenchcoaten. Helt naken under! Det er det mest opphissende første med en sexarbeider noensinne. 
Damen visste hva hun drev med. Og hun gjorde sitt beste for at dette skulle være bra. Hun hadde en plan fant jeg ut senere. Hun så på dette som en date. Hun skulle være med tilbake til Norge! 
Uansett, det ble både anal og ATM. Hun sugde og svelget og gjorde sitt beste for at jeg skulle ha mitt livs opplevelse. Hun pulte som en gudinne i alle tenkelig stillinger og gav seg ikke før jeg hadde sprutet henne to ganger i munnen og en i analen. Mantraet mitt om å alltid pule med kondom gikk på en liten smell med henne! Etterpå fikk jeg massasje fra topp til tå. Inkludert B2B. Denne damen var full pakke. 
Kostet meg 400kr inkludert taxi. Og jeg møtte henne flere ganger under oppholdet. 
Dagen etterpå fikk jeg meldinger fra venninnen som lurte på når vi skulle vi møtes. Jeg beklaget. For når hun hadde sendt meg en så bra erstatning, så trodde jeg neppe at hun kunne toppe opplevelsen! Men jeg foreslo trekant. Dessverre var hun ikke interessert. 

Det som irriterer meg, er at hun ligner på noen. Jeg klarer ikke å sette fingeren på hvem! 
Men hver gang jeg ser på bildene av henne, så får jeg en følelse av at jeg har sett henne før. 
Har også vist bildene til eks-kona, og hennes første reaksjon var at hun hadde sett henne før! 

Uansett, hadde Russland gitt meg visum, så skulle jeg reist tilbake. Snakker av og til med henne på Telegram. Og hun lurer på når hun kan besøke meg i Norge. 

IMG_5138.JPG

IMG_5143.JPG

IMG_5134.JPG

IMG_5140.JPG

IMG_5136.JPG

IMG_5142.JPG

IMG_5135.JPG

IMG_5144.JPG

IMG_5145.JPG

IMG_5141.JPG

IMG_5146.JPG

Endret av Idaws
  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Revenger skrev:

Woah! Hun er minst 20 år forbi høyden -???

Forskjellig smak, @Revenger

Høres ut som det var god sex, sånn @Idaws så levende beskriver.  Gi meg en kvinne med to fungerende munner og jeg skal klare å bli fornøyd for egen del.  Selv om jeg kanskje må lukke øynene!

Jeg kunne likt hun her uten øyebind😁

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...