Gå til innhold

Noen med erfaringer med norske Sexy Mary

Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har møtte henne? Hadde litt kontakt med henne for en tid siden men rakk ikke å møte henne før hun tok et lengre avbrekk. Nå er hun tilbake men er litt skeptisk. Hun er norsk og har åpent for anmeldelser men likevel bare 2 som har lagt inn. Skulle tro en norsk dame som dette som ser bra ut ifra det bilder viser, har bra meny og priser som er normalt for norske. Skulle være svært populær?

• 1 year later...
På 14.1.2024 den 23.54, MysteryGuy skrev:

Søk på Norske Erike under Akershus

Hei! 
Det er ikke alltid man skal høre på slarv, spesielt ikke dersom det kommer fra et mijø drevet av konkurranse… eller fra andre steder, hvor enn det måtte være.

Jeg var sexy mary. Helt riktig..
Men hvem i all verden er norsk jente/norsk erika? 
Det har aldri vært meg.. og jeg vet jo faktisk det da. 
Har hatt andre navn - men er jo gøy med sånne nett-hobby-detetktiver :) 

Annet poeng. 
1. Kunder er såpass fornøyd at de kommer tilbake, igjen og igjen. 
2. Har aldri brydd meg om å sanke reviews, og aldri giddet be om det. Hvorfor skal jeg det? Det blir jo relativt feil på så mange plan.. 

Se antall ekstremt horrible, sinna og direkte ufine tilbakemeldinger mange får. Mellom et par gode (fra de samme menneskene). 
Jeg personlig tenker - «jaja, 2 feedbacs, men har en profil over tid, validert - uten svindel anklager. Positivt.»

Og forsovet «åja, 50 feedbacks - noen helt forjævlige og noen like, fra samme person. Eller veldig mange ulike personer…) som også forsovet gir meg en bismak men, nå har jeg andre preferanser enn mange her inne. 

Ha en fin dag, et snev mer opplyst om meg  😏

• Like 1
  • Thanks 1