Erfarendaddy Skrevet Januar 14, 2024 Share Skrevet Januar 14, 2024 Svindler på eskortejenter https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/ruby-30704.html blokkerte meg fra snap etter kjøp av bilder. Ikke kjøp, rapporter henne til supporten på siden. De har stoppet slike før hvis flere klager. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 14, 2024 Share Skrevet Januar 14, 2024 Jeg skrev tidligere at jeg aldri fikk kontakt, forsøkte i 1 år. Men så fikk jeg tilgang til instagrammen og bildene er jo fake tatt fra nettet. Ruby er ikke ekte og fyren bak profilen svindler folk med videor. Eskortejenter er en piss nettside med en kjerring som admin, at annonsen er verifisert er null verdt, kjerringa godkjenner alt. Siter Lenke til kommentar
Erfarendaddy Skrevet Januar 14, 2024 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2024 Det er noen ekte der også, men de fleste er svindyre. Alle slike sider har råtne egg, men det finnes mye verre. Noen har kun hjemmelagede profiler. Hun kjerringa stenger faktisk profiler hvis flere klager. Jeg betalte kun 200, så skriver kun for å advare. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg