Gå til innhold

Telefon


Påsan

Anbefalte innlegg

Telefonen er jo en grei måte og kontakte våre venninner. De fleste sier de ikke svarer skjult nummer. Tar dere kontakt med skjult nummer og håper det beste? Eller bruker dere synlig telefonnummer og satser på at det går helt supert? Alle disse vanskelige valgene her i livet. 

Lenke til kommentar

Bruker min egen telefon betalt av jobben, men registrert i mitt navn. Prøver å gjøre en god research før jeg kontakter. Har gått fint i over 10 års tid. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Bruker oxo egen mobil.  Har gått greit til nå, men den paranoide siden av meg tenker at politiet har sanket inn en del mobiler fra forskjellige eskorter for lovbrudd de kan ha begått.  Og så har de ikke vært så nøye med å slette ting og tang som ønskelig.  Så regner med at nummeret mitt er i arkivene i syv politidistrikter.  Den store fordelen med kjent nummer er at eskortene svarer deg oftere og raskere, siden det gir dem følelsen av større trygghet å vite hvem du som kunde er.

Det kommer mer om dette fra andre i Håndbok for horekunder en dag.  Mange bruker uregistrerte/ikke oppførte nummer for større anonymitet.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder telefon, så vær klar over at en del damer bruker https://numbuster.com/en/ for sjekk av tilbakemeldinger fra andre damer på ditt tlf.nr

Kontaktet ei som sa jeg hadde advarsler fra andre damer, og hun spurte om hva/hvorfor.

Jeg var ikke klar over denne siden og spurte mer om hva som sto, hun forklarte og det var rett å slett ren løgn. Da jeg bestandig har vært ærlig og oppført meg pent slik man skal. De som har skrevet dårlige tilbakemeldinger er de som har brukt fake bilder og jeg har snudd i døra!

Jeg Spør alle om de har ekte bilder og utfører det jeg ønsker. Når de sier ja til dette og det er ei helt annen dame som åpner døra, Evnt at de tjenester jeg har etterspurt plutselig ikke er på menyen når vi treffes og jeg velger å snu i dør og forlate. Se har enkelte av de blitt forbannet. Etter min mening, kan de skylde på seg selv!

Når jeg spør konkret, er det deg på bilde? Svaret er ja!

Når jeg spør: Utfører du den og den tjenesten? Svaret er ja!

Da er det min rett (etter min mening) å snu i døra når dama er totalt annerledes, Evnt. tjenstene som er etterspurt ikke utføres når jeg dobbeltsjekker tjenester ved ankomst...

 

Damen som informerte meg om siden numbuster, lot tvilen komme meg til gode. Vi hadde et fint møte og begge var fornøyd. Hun bare ristet på hodet av de fake tilbakemeldingene.

  • Like 3
Lenke til kommentar

jeg har 2 dårlige inni der numbuster, ser ut som det er russisk/østeuropisk app. begge avlyste og jeg satte inn  RE anmeldelse om grunnen. første  i april 2023 avlyste treffet en time før  fordi  på engelsk "tar ikke imot mørkhudet nordmenn". andre måtte sove 1 time før møta og skulle starte jobb 6 timer senere.

 

Endret av shawty lo
Lenke til kommentar

Det med å bruke egen telefon er det jeg har vært mest redd og paranoid for men bruker det likevel. Holdt meg til damer som benytter whatsapp så langt føler det er tryggest kontra vanlige meldinger. Men er litt redd for at nummeret mitt skal dukke opp i en eller annen situasjon som ikke er bra for meg...

  • Like 1
Lenke til kommentar

Å bruke mobilen er en ting.  Å vippse penger er mye mer avslørende, så vær tilbakeholden med den bruken når du utøver det som antakelig er den beste, mest givende og hemmeligste yndlingshobbyen din.

Endret av Tototre
  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...