Gå til innhold

Fast treff/Regular meeting - Erfaringer?


Vestyyx

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med fast treff? Altså at man møter en eskorte på fast basis, er det i det hele tatt interessant for noen eskorter? Eller vil de fleste kun ha deg inn og ut igjen? 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jada, det er interessant både for en del eskorter og ikke minst for oss som horekunder.  Så lenge vi betaler dem.  De vil ikke like deg mer om du kommer flere ganger, men det er enklere for dem å ha en kjent kunde enn å ta imot en ny.  Derfor er det vanlig at du får en eller annen form for kvantumsrabatt etter en tid.

Lengste faste har vart i over 7 år nå :-) 

Endret av Tototre
  • Like 4
Lenke til kommentar
16 timer siden, Vestyyx skrev:

Er det noen som har erfaringer med fast treff? Altså at man møter en eskorte på fast basis, er det i det hele tatt interessant for noen eskorter? Eller vil de fleste kun ha deg inn og ut igjen? 

De vil nok i hovedsak ha deg inn og ut igjen - men bare flere ganger... 😳

  • Haha 4
Lenke til kommentar
På 12.1.2024 den 10.34, Karsten skrev:

De vil nok i hovedsak ha deg inn og ut igjen - men bare flere ganger... 😳

Ja, det er pengene våre de vil ha!  Jeg må klype med i armen hvert år når det er to av jentene som gir meg julegaver.  Gjennom året er det jo jeg som har betalt for gaven til meg selv 😂 Litt sånn som bedrifter som gir ting til jul til store og gode kunder.  Så da er jeg vel det, da.

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Faste treff har absolutt sine fordeler for begge parter. Du vet med dine faste stort sett hva du får, det bygges opp tillit og det er mulig å utvikle forholdet på forskjellige måter. Finner jeg en dame jeg liker prøver jeg derfor å holde på relasjonen. 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Dette er litt både óg. Jeg liker ikke når man blir for kjent. Det handler dels om at spenning og uforutsigbarhet forsvinner, men også at det skaper en "nærhet" jeg ikke ønsker. Jeg hadde nylig en opplevelse som fikk meg til å tenke at dette var siste gangen der.

Lenke til kommentar

Det er som å balansere på en knivsegg - seffern. Faste, faste finner man andre steder. Kriteriet er enkelt: er du fremdeles kåt på damen? Men det må veies mot alle bomturene hos andre: ikke svar når du står utenfor, fake, dirty lokaler, snekkere i oppgangen, "ikke fingre", dom på på helt feil tidspunkt, en jonny du møter i inngangen som med et fåret smil lusker ut etter en allnighter, mens du har ventet langt på overtid og møter en sjuske som er 10 år eldre enn på reklamen, etc. etc. Det finnes et hav av downers der ute, keep the fucking winners (pun intended)!

 

Endret av Revenger
  • Like 3
Lenke til kommentar
12 timer siden, Blyanten skrev:

Dette er litt både óg. Jeg liker ikke når man blir for kjent. Det handler dels om at spenning og uforutsigbarhet forsvinner, men også at det skaper en "nærhet" jeg ikke ønsker. Jeg hadde nylig en opplevelse som fikk meg til å tenke at dette var siste gangen der.

8 timer siden, Revenger skrev:

Det er som å balansere på en knivsegg - seffern. Faste, faste finner man andre steder. Kriteriet er enkelt: er du fremdeles kåt på damen? Men det må veies mot alle bomturene hos andre: ikke svar når du står utenfor, fake, dirty lokaler, snekkere i oppgangen, "ikke fingre", dom på på helt feil tidspunkt, en jonny du møter i inngangen som med et fåret smil lusker ut etter en allnighter, mens du har ventet langt på overtid og møter en sjuske som er 10 år eldre enn på reklamen, etc. etc. Det finnes et hav av downers der ute, keep the fucking winners (pun intended)!

Veldig enig med @Blyanten om at mye av spenningen forsvinner.  Pluss at jeg må passe på at jeg ikke involverer meg for sterkt i en kvinne.  For fem år siden himlet jeg med øynene når andre fortalte i forum som dette at de chatter daglig med eskorter de besøker, selv når de ikke har avtale om besøk.  Nå himler jeg ikke mer.  

Fordelene som @Revenger skriver er jo helt åpenbare.  Pluss lavere priser og større meny.

Min gylne middelvei er å bruke halvparten av tiden på de faste og bruke resten på å utforske nye eskorter og thaimassasjesalonger 😀

  • Like 2
Lenke til kommentar

Nylig opplevde jeg å bli oppringt på vei til en massasjetime, etter å ha vært samme sted fem-seks ganger. Hun foreslo at timen skulle være hjemme hos henne og ikke i salongen, og hun beskrev veien. Når hun tok meg imot var hun uten klær. Og da jeg dro fikk jeg ettersendt en sms. Da er det for nært og jeg går ikke mer dit.

Lenke til kommentar

Politiinspektør Rune Solberg Swahn i Oslo skriver i sin masteroppgave om en gang de ventet på kunder utenfor en leilighet.  De hadde snakket med eskorten.  Så hun advarte alle de faste, kjente kundene sine slik at de ikke kom.  Mens nye lot hun komme slik at politiet skulle slutte å plage henne.

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Hadde hun hatt litt ære hadde hun kansellert besøk når hun vet politiet spaner utenfor. Burde heller krevd tipspenger på en betalingstjeneste for advarsel og kanskje rabatt når snuten har dratt😅

  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 16.1.2024 den 17.30, Blyanten skrev:

Nylig opplevde jeg å bli oppringt på vei til en massasjetime, etter å ha vært samme sted fem-seks ganger. Hun foreslo at timen skulle være hjemme hos henne og ikke i salongen, og hun beskrev veien. Når hun tok meg imot var hun uten klær. Og da jeg dro fikk jeg ettersendt en sms. Da er det for nært og jeg går ikke mer dit.

Jeg er nok ikke like pen som deg siden jeg ikke opplever slike ting som noe stort problem når det skjer et par ganger i året.  Syns det er hyggelig at hun likte sexen og sender mld. etterpå.  Selvsagt er det litt spesielt når det skjer med en thai, det har jeg ikke opplevd, ennå.  De vil stort sett bare ha pengene mine.  Altfor mange av pengene mine.  Men det er deilig, da.

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 11.1.2024 den 18.18, Vestyyx skrev:

Er det noen som har erfaringer med fast treff? Altså at man møter en eskorte på fast basis, er det i det hele tatt interessant for noen eskorter? Eller vil de fleste kun ha deg inn og ut igjen? 

ønsker å sele med deg joooo😘

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...