Gå til innhold

Hjertesukk fra en kunde sendt til eskorten


Tototre

Anbefalte innlegg

I dag har jeg dagdrømt.  Om deg.  Ikke bare i lunsjen, men i hele dag.  Klarte ikke å konsentrere med om arbeidsoppgavene.  Men tror ikke noen merket det, for jeg snakket som vanlig.  Og fikk de vanlige svarene.  Med deg i tankene.

Du vet at hun er på kurs i helgen.  Samboeren min.  Vi har en avtale om å møtes.  Jeg gleder meg som en guttunge som skal få besøke gottebutikken.  Som jeg har gjort mange ganger før.  Være med deg.

Men jeg skulle ønske jeg hadde et finere hus.  Jeg skulle ønske jeg hadde en større bil.  Og jeg skulle ønske jeg hadde mer cash.  For da hadde jeg hentet deg på fredag og beholdt deg til søndag! 

Ser fram til å møte deg som avtalt.

 

Lenke til kommentar

En liten kommentar til teksten over:

Sånn skriver jeg til noen av de gledespikene jeg besøker fast.  Flere dager før besøket.  Det gir meg spenning og tenning lang tid på forhånd.  For jeg får jo hyggelige svar på meldingene.

Dette er en av mange fordeler med faste du kan besøke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Kult om du ikke er i dialog med en operator, er du det er det skikkelig ukult🥲

haha.  Snakket med en operatør en gang og gjorde avtalen.  Hun var pratsom, og med på notene da jeg bød opp til dans.  Har nok aldri snakket så lenge for å gjøre en avtale før.  Må ha vært noe med at det var 17. mai,  Kanskje få kunder?  Uansett, skuffelsen var stor ved oppmøte og jeg forstod at det ikke var den deilige stemmen på telefonen jeg skulle møte likevel....Og måtte selvfølgelig reforhandle med jenta.  Resultatet ble likevel godt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 9.1.2024 den 17.48, Tototre skrev:

I dag har jeg dagdrømt.  Om deg.  Ikke bare i lunsjen, men i hele dag.  Klarte ikke å konsentrere med om arbeidsoppgavene.  Men tror ikke noen merket det, for jeg snakket som vanlig.  Og fikk de vanlige svarene.  Med deg i tankene.

Du vet at hun er på kurs i helgen.  Samboeren min.  Vi har en avtale om å møtes.  Jeg gleder meg som en guttunge som skal få besøke gottebutikken.  Som jeg har gjort mange ganger før.  Være med deg.

Men jeg skulle ønske jeg hadde et finere hus.  Jeg skulle ønske jeg hadde en større bil.  Og jeg skulle ønske jeg hadde mer cash.  For da hadde jeg hentet deg på fredag og beholdt deg til søndag! 

Ser fram til å møte deg som avtalt.

 

Akkja. Hadde det slik en tid jeg også, men hun er borte...

  • Sad 1
Lenke til kommentar

Jeg har endelig kommet over at Lola Stile ikke jobber mer i Norge.  Det var tungt.  Hun var mye i Sandnes, Drammen og Vestfold 😍  Husker ennå første gangen i en kjent leilighet i en vestfoldby en sein høstkveld.  Hun kom ned trappa fra 2.etg. i en tettsittende, hvit genser som gikk over rompa.  Jeg fulgte henne opp, både fysisk og med med øynene.  I timen som fulgte holdt jeg igjen så godt jeg kunne, men hun var et fyrverkeri!  Hun fortalte en gang om sin første sex med en jevnaldrende gutt.  I en båt som lå i opplag for vinteren.

Lenke til kommentar

Minnene strømmer på en sein lørdagskveld når jeg ikke har noe bedre å finne på.... Lola Stile, samme dag som Erna Solberg og regjeringen innførte koronanedstengningen, møttes vi i statsministerens hjemby.  Det var i et leilighetsbygg et stykke utenfor sentrum, nær Haukeland sykehus.  Mens vi var i gang med første runden så gikk brannalarmen!  Lola spør hva vi skal gjøre?  Kle på deg, så går vi ut sammen med de andre.  For om det virkelig brenner er det best å være ute.  Og det vil avsløre meg om vi begge går nakne ut!

Høsten 2023 gikk brannalarmen igjen mens jeg var i seng med en annen eskorte.  Denne gangen i Oslo.  Hun ville absolutt ikke ut av rommet, men vi kledde på oss.  Jeg ventet bare på at brannfolkene skulle komme og hente oss ut mens hun holdt seg for ørene pga. alarmen som ulte.  Dette er hun jeg dagdrømte om i startinnlegget :-) 

Etter begge episodene over ble det god sex.  Den uvanlige situasjonen, som kunne vært livstruende, eller kanskje ført til avsløring for mitt vedkommende, satte nok noen hormoner i bevegelse.

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...