Perjohan Skrevet i går, 06:23 Share Skrevet i går, 06:23 På 28.4.2025 den 23.43, Asian skrev: Anbefaler du tar kontakt og spør henne, thaiene varierer prisen sin gjerne etter behov og hvem som spør. Var i kontakt med henne i går. FB BB var 3000. Det takket jeg nei til, ettersom det er altfor dyrt, og fikk deretter meldinger med eder og galle. Sur og grinete er mitt inntrykk, og godt over middagshøyden når det gjelder alder. 50 pluss.. 3 Siter Lenke til kommentar
jbg9000 Skrevet i går, 06:54 Share Skrevet i går, 06:54 29 minutter siden, Perjohan skrev: Var i kontakt med henne i går. FB BB var 3000. Det takket jeg nei til, ettersom det er altfor dyrt, og fikk deretter meldinger med eder og galle. Sur og grinete er mitt inntrykk, og godt over middagshøyden når det gjelder alder. 50 pluss.. 3000 for BB? Er det så gale? Pleier aldri å gå for BB, så jeg aner ikke prisnivået. Alltid trodd at BB var ganske mye ekstra? 3 Siter Lenke til kommentar
Asian Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden 12 timer siden, Perjohan skrev: Var i kontakt med henne i går. FB BB var 3000. Det takket jeg nei til, ettersom det er altfor dyrt, og fikk deretter meldinger med eder og galle. Sur og grinete er mitt inntrykk, og godt over middagshøyden når det gjelder alder. 50 pluss.. Opplever ikke henne som sur og grinete, men om du har fornærmet henne og ikke respektert henne så kan du vel oppleve en litt annen side. Slik er det nå med de fleste thaidamene, men som jeg nevnte, så velger de gjerne pris etter hvem som spør, og da tenker du kanskje har gitt henne et dårlig inntrykk. Har selv aldri betalt 3000 hos henne, selv ikke på hjemmevisit. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg