Gå til innhold

Erotisk massage anbefalinger

benny49

Anbefalte innlegg

1 time siden, Chen skrev:

Med mindre du liker ideen om kanskje/kanskje ikke muligheter, og de tenner deg, så ville jeg valgt andre alternativer for å sikre deg mer enn hj.

Har de fortsatt studioet i Dronning eufemias gate eller flyttet de det til Normannsgata?

Endret av Mikhen
Kampen/Barcode

Jeg ser at Valeria er tilbake i Oslo. Hun er en av damene som var en del av Tantra Geisha teamet. Hun har hatt egne kontakter i Oslo, så det er vel derfor hun er tilbake. Jeg vil tippe det blir flere som dukker opp under dette banneret. Ser også at Valeria ikke ligger under MataHari i Praha lenger...

• Like 2
8 minutter siden, PepperOni skrev:

Jeg ser at Valeria er tilbake i Oslo. Hun er en av damene som var en del av Tantra Geisha teamet. Hun har hatt egne kontakter i Oslo, så det er vel derfor hun er tilbake. Jeg vil tippe det blir flere som dukker opp under dette banneret. Ser også at Valeria ikke ligger under MataHari i Praha lenger...

Er hun å anbefale?

På 23.8.2025 den 20.21, PepperOni skrev:

På 23.8.2025 den 20.30, Chen skrev:

Er hun å anbefale?

1 time siden, Olemartin123 skrev:

Vil du skrive en review? 😊

@Olemartin123, tror du mener review av Valeria? Isåfall er det @PepperOni som må svare. :-) 

På 23.8.2025 den 20.21, PepperOni skrev:

Har du besøkt hun? Og vil du skrive en review? 

1 time siden, Anonym skrev:

Vet dere om Star Tantrac kommer tilbake?

Hun hadde skrudd av RE meldings funksjon sist. Har hatt kontakt med henne der før…

Noe tips hvordan kontakte henne uten egen mobil nummer? 

Mulig eSIM. For å bruke et eSIM uten å vise ditt private nummer, må du skaffe et eget eSIM-abonnement som kun tilbyr mobildata, og ikke telefonsamtaler eller SMS. Dette lar deg beholde ditt private nummer foran på telefonen din, mens eSIM-et gir dataaksess uten å knytte seg til ditt personlige nummer. Du kan aktivere dette som et "Dual SIM"-oppsett på en telefon som støtter det. 

Eller Lyca med reservert nummer. 

• Like 1
På 15.7.2025 den 20.22, PepperOni skrev:

Ellie fra Tsjekkia tilbyr pussycat-massasje… jeg holder meg stort sett unna alt som har med FP/Oral etc å gjøre, men pussycat høres litt interessant ut. Det er vel en slags lettversjon av oral på henne, men må innrømme jeg er litt usikker på hvor grensen her går. I Praha er det mange studioer som tilbyr det men her er det stort sett forbeholdt dagsform/vanlige sextilbydere og i mindre grad massasjesegmentet. Men her er det som en vanlig addon. 

Var det noen som besøkte henne ? 
Jeg ser hun er i Helsingfors nå og tilbyr samme forvirrende annonse.

Jeg treffet henne for noen år siden men det var ikke noe mere enn standard opplegg. Trivelig jente, da.

På 6.7.2025 den 0.01, Chen skrev:

Den norske kronen spiller kanskje noe inn her. Det blir vanskeligere og vanskeligere å veksle med norske kroner i utlandet. 

Jeg er enig, synes det lite nytt som dukker opp på dette området. Men det er likevel mange gode leverandører som er etablert her. Savner dog at det av og til dukker opp nye annonser som gir meg FOMO følelser. 

Det er interessant, det der. Hvad er problemet med at ut Euro eller Dollar ? 
Eller bruke digitale løsninger..det er ikke noen lov mot at bestille seg en massasje.