Gå til innhold

Erotisk massage anbefalinger

benny49

Anbefalte innlegg

På 12.5.2025 den 13.56, Blyanten skrev:

2. Naomigirl: Har ikke annonse nå. Ganske likt standard tsjekkisk, men mye mer spicy og mye mer personlig. Hvis du er opptatt av slikt: Legg merke til at hun har "hele natten" som option, og det er sjelden.

Lurer på hva "hele natten" betyr / inneholder. Noen som har forsøkt?

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, karsten skrev:

Lurer på hva "hele natten" betyr / inneholder.

Du betaler henne for å sove. Morgensex om du er heldig. (Generelt, med har ingen spesifikk info om henne).

Endret av Tukleren
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Litt opp og nede med Naomigirl også. Sist gang jeg bestilte King Package startet det greit, med mye og passe lang såpelek i dusjen. Men deretter rett på magen, med usexy fokus på ben etter ben, rygg, skuldre og arm etter arm. Etter snuing ble det mer steamy, men ganske tsjekker-normalt og ikke spesielt "kongelig". Ikke verdt de ekstra pengene, er jeg redd. Hyggelig og fin jente, men igjen konstaterer jeg at disse besøkene er litt kjedelige. Skal teste "Double Trouble" hos Angels en gang, men ellers trenger denne bransjen å booste seg litt.

Endret av Blyanten
  • Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Blyanten skrev:

Litt opp og nede med Naomigirl også. Sist gang jeg bestilte King Package startet det greit, med mye og passe lang såpelek i dusjen. Men deretter rett på magen, med usexy fokus på ben etter ben, rygg, skuldre og arm etter arm. Etter snuing ble det mer steamy, men ganske tsjekker-normalt og ikke spesielt "kongelig". Ikke verdt de ekstra pengene, er jeg redd. Hyggelig og fin jente, men igjen konstaterer jeg at disse besøkene er litt kjedelige. Skal teste "Double Trouble" hos Angels en gang, men ellers trenger denne bransjen å booste seg litt.

Ja, enig med Blyanten.    Besøkte henne selv denne uka, og møtte ei sliten jente som ikke bød på noe spennende.   Lange dager og mye pes tar nok på ….  Men sikkert hyggelig å være stamkunde og få det lille ekstra.  

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Ser Angels har fått inn en asiatisk jente, Naomi! Om hun er like bra som bildene, så kan det bli hyggelig! 😍Jeg får dessverre ikke besøkt henne før hun dra, men om noen har noe å melde, please sharer!!!

• Like 3
Lenke til kommentar
7 timer siden, James78 skrev:

Ser Angels har fått inn en asiatisk jente, Naomi! Om hun er like bra som bildene, så kan det bli hyggelig! 😍Jeg får dessverre ikke besøkt henne før hun dra, men om noen har noe å melde, please sharer!!!

Kan hun runke?

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 23.5.2025 den 7.44, James78 skrev:

Jeg har besøkt Naomi og det var elementer som var bra som f.eks spa og massasje bak. Hun var, eller spillte, sjenert - holdt hendene foran puppene til tider. Pratet mere enn vanlig under massasjetimen. Hun var ikke så berøringsvillig som jeg ønsket meg. Det blir med den ene besøket for meg.

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
8 timer siden, KnightRider skrev:

Jeg har besøkt Naomi og det var elementer som var bra som f.eks spa og massasje bak. Hun var, eller spillte, sjenert - holdt hendene foran puppene til tider. Pratet mere enn vanlig under massasjetimen. Hun var ikke så berøringsvillig som jeg ønsket meg. Det blir med den ene besøket for meg.

Er hun så vakker som man kan få inntrykk av på bildene? I 30 års alderen? Var slutten bra?

• Like 4
Lenke til kommentar
48 minutter siden, Tukleren skrev:

Det står jo ikke hvem som er hvem på bildene engang, hvorfor gidder dere?

Hvis du sikter på at annonsene for Angels og FemmeFatale på RE ikke alltid er lett å skille på hvem er hvem, så anbefaler jeg å besøke hjemmesidene deres. Der er jentene presentert med navn, bilder og beskrivelse. 

@tommyh, hvem av Naomi har du besøkt som er nærmere 50?

• Like 2
Lenke til kommentar
39 minutter siden, Chen skrev:

Hvis du sikter på at annonsene for Angels og FemmeFatale på RE ikke alltid er lett å skille på hvem er hvem, så anbefaler jeg å besøke hjemmesidene deres. Der er jentene presentert med navn, bilder og beskrivelse. 

Jeg har ikke besøkt noen av dem jeg. Sier bare at hun asiatiske ser ut som hun er nærmere 50 på bildene.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Chen skrev:

Naomigirl er 31…blir 32 i år

Endret av PepperOni
  • Like 3
Lenke til kommentar