Gå til innhold

Erotisk massage anbefalinger

benny49

Anbefalte innlegg

Satan..jeg vurderer at reise dit.

Har nå fått innbydelse nr 3 fra di fine tsjekkiske damerne som besøker vårt vakkre land i ny og ne ☺️ 

Det jævligste er at en av dem vil jeg skal bo med henne, lage mat til oss, vise meg Praha og presantere meg for familien sin.
Helvete 😂 fy fader. Jeg er glad.

Relasjonsrådet på Noresk:

Help me 😂

• Like 2
  • Haha 2
5 timer siden, busch skrev:

Satan..jeg vurderer at reise dit.

Har nå fått innbydelse nr 3 fra di fine tsjekkiske damerne som besøker vårt vakkre land i ny og ne ☺️ 

Det jævligste er at en av dem vil jeg skal bo med henne, lage mat til oss, vise meg Praha og presantere meg for familien sin.
Helvete 😂 fy fader. Jeg er glad.

Relasjonsrådet på Noresk:

Help me 😂

Da hadde jeg ikke nølt lenge før å si det sånn😜

• Thanks 1
35 minutter siden, Gentlemannen skrev:

Noen som har erfaringer med julia fra secret island of tantra?

vurerer sterkt et besøk, så setter pris på om noen deler info med meg:)

Det er ganske så leng siden jeg møtte henne men husker hun hade fin kropp og var meget sexy. Varm og stille.

Hun har sikkert modnet inn i rollen og lært mye siden den gangen..kann jo ikke være helt uttafor da hun fortsatt jobber.

• Like 2
5 minutter siden, Chen skrev:

Synes det er litt skralt med tilbud om dagen i Oslo.

Verken Angels eller FF har for øyeblikket jenter som fanger min interesse. Karolina fra Secret Island er det lenge siden jeg har sett. 

Ingen uavhengige heller som virker lovende. 

Uff, får i det minste spart penger da. 😄

Enig! Ser et par nye de kommende ukene på FF, men blir ikke fanga av dem. Hender de også putter opp nye jenter med dato og bilder og det ikke blir noe av heller. Det skjer innimellom på angels også, men fikk i hvertfall høre at Nara kommer 25. Oktober. Første gang her for hun, så håper det blir noe av. 

Bedre nivå på hun tror jeg. Ser bra ut syns jeg i hvert fall.

• Like 3
12 minutter siden, Oslo1992 skrev:

Testet Victoria fra Angels her forleden dag, ble meget positivt overrasket over nivået på selve massasjen, og dama ser helt fantastisk ut!

Hvis du likte henne og vil gjenta nå eller neste gang hun er her, så kan du slikke henne og bli spytta på pikken for ekstra hvis du foreslår det. Må da ha revolut eller euro i cash. Jeg foreslo 50 euro og det var greit. Vet ikke om jeg kunne fått det litt rimeligere, men syns det var grei sum og gi. Dette hørte du ikke fra meg btw.

Ganske strenge retningslinjer satt av Lucy der, så slike forslag må gis stille til jenta mens man er der og ikke til operatør. Spurte om owo og det var hun ikke med på. Gadd ikke å spørre videre om mer da.

• Like 3
  • Thanks 2
2 minutter siden, 223 skrev:

Hvis du likte henne og vil gjenta nå eller neste gang hun er her, så kan du slikke henne og bli spytta på pikken for ekstra hvis du foreslår det. Må da ha revolut eller euro i cash. Jeg foreslo 50 euro og det var greit. Vet ikke om jeg kunne fått det litt rimeligere, men syns det var grei sum og gi. Dette hørte du ikke fra meg btw.

Ganske strenge retningslinjer satt av Lucy der, så slike forslag må gis stille til jenta mens man er der og ikke til operatør. Spurte om owo og det var hun ikke med på. Gadd ikke å spørre videre om mer da.

Kan vel si det sånn at jeg fikk lyst til mye rart der etterhvert, så hadde det kommet noen tilbud om diverse hadde det blitt vanskelig å takke nei 😅

• Haha 2

Tamara har ekte bilder, og ser helt fantastisk ut. Store og forholdsvis myke silikonbryster og en rumpe som er godt trent. Hun har en veldig behagelig natur, og er ekstremt lett å være sammen med. Hun ba om at jeg sendte bilde på forhånd. Ble litt skeptisk, men hun er nøye med hvem hun vil velge sier hun. Fikk bilde av henne i retur, og en veldig bra kommunikasjon. Massasjen er forsåvidt standard, men hun er utrolig sexy og har speil så man kan se hele kroppen hennes hele tida. Hun teaser og vet å leke med grenser uten å tråkke over. Helt fantastisk dame, og har den personlige inngangen jeg liker veldig godt, som svært få damer på FF eller Angels har. 

• Like 2
  • Thanks 2
2 timer siden, friske skrev:

Tamara har ekte bilder, og ser helt fantastisk ut. Store og forholdsvis myke silikonbryster og en rumpe som er godt trent. Hun har en veldig behagelig natur, og er ekstremt lett å være sammen med. Hun ba om at jeg sendte bilde på forhånd. Ble litt skeptisk, men hun er nøye med hvem hun vil velge sier hun. Fikk bilde av henne i retur, og en veldig bra kommunikasjon. Massasjen er forsåvidt standard, men hun er utrolig sexy og har speil så man kan se hele kroppen hennes hele tida. Hun teaser og vet å leke med grenser uten å tråkke over. Helt fantastisk dame, og har den personlige inngangen jeg liker veldig godt, som svært få damer på FF eller Angels har. 

Høres veldig bra ut, bortsett fra kravet om bilder. Dette er vel ikke vanlig?

Nei det er ikke vanlig, men de gangene jeg har blitt forespurt om det har det alltid vært tipptopp opplevelser. Men da sender jeg kun på whatsapp der det forsvinner etter å ha blitt sett. Skal også sies at jeg aldri sender bilder til dodgy annonser eller steder der det lukter svindel. Min opplevelse er at jeg har fått en mer personlig inngang i det fordi man blir screenet mer. Men det er selvsagt ikke tilrådelig å sende bilder av seg selv til gud og hvermann, så det er såklart en vurdering. 

• Like 1
På 27.5.2025 den 14.26, Style skrev:

Den tunga gir Yaya/Rosie/Soitong vibber … bare i en yngre, nettere pakke … hører også gjerne om erfaringer herfra

Besøkte endelig Anny i forrige uke. Hun overgikk forventningene. Sprudlende og morsom jente, flørtet og lo. En helt fantastisk blowjob. Tungebruk i toppklasse. Her er hun proff. Kan trygt anbefales. 

• Like 1
  • Thanks 4
16 timer siden, friske skrev:

Nei det er ikke vanlig

Slett ikke, men jeg skjønner det jo. I så intime situasjoner som sex er, ville jeg også ha vært opptatt av hvem jeg avtalte med. Man kan selvsagt ikke se hvem som gærninger ut fra bildet, men man får et inntrykk av mennesketype, utseende og andre ting. Her inne diskuteres jo alder og kropp på damene, så at noen damer sjekker ut den andre veien, burde ikke overraske.

Rart det ikke er mer av det. Kanskje det deles slik info også, i slike kanaler noen forteller om? Jeg tror i hvert fall ingenting på at damer i denne bransjen er fullstendig uinteresserte i hvem kunden er, utseende, hygiene etc. og kun er opptatt av pengene.

Ikke det at jeg tror man får ekstraforpleining dersom man stryker blåskjorten, barberer pungen og stiller med flat mage og sixpack. Men jeg tror det har litt å si at man er noenlunde velpleid, høflig, respektfull - og kan kommunisere effektivt og betale up front. At jeg selv stryker skjorte og groomer nedentil, er alminnelig pleie uansett.

• Like 3
17 timer siden, Blyanten skrev:

At jeg selv stryker skjorte og groomer nedentil

Enig, her er det fram med trimmeren før besøket. Pluss skrubbe under armene og andre steder, bruke deo + en dash parfyme, klippe neglene og generelt være velstelt. Det setter de pris på uansett om de sier til venninnen etter du (ikke deg Blyanten, men den som leser dette) har gått at de hater menn.

• Like 3
  • Sad 1