Gå til innhold

Erotisk massage anbefalinger


benny49

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, benny49 skrev:

Rituals tantra er jeg nok blevet lidt afhængig af, tror hvis jeg boede i Norge var jeg blevet forelsket i hende 😏

Haha, ja hun er noe eget…jeg skulle egentlig besøke henne i dag, men hun var opptatt, så jeg tror jeg skal dit i morgen…😍😍

  • Like 1
Lenke til kommentar
37 minutter siden, benny49 skrev:

Hun er et besøg værd.. og hvis du rører forsigtigt. Og spørger om at massere hende kan det være hun giver lov til du masteuberer på hende mens hun på dig og i kommer samtidigt.

Oj! Det har jeg ikke vært med på før i Tantra!! Fikk du lov til det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, PepperOni skrev:

Oj! Det har jeg ikke vært med på før i Tantra!! Fikk du lov til det?

Ja men det kræver vist du er meget venlig og blid. Og jeg masserede hende blid og erotisk. og ikke første gang.. besøgte hende 2 gange i Norge denne tur.. og vil helt sikkert igen hvis lejligheden byder sig..

  • Like 1
Lenke til kommentar
26 minutter siden, PepperOni skrev:

Haha, ja hun er noe eget…jeg skulle egentlig besøke henne i dag, men hun var opptatt, så jeg tror jeg skal dit i morgen…😍😍

Er faktisk mest til de modne.. de helt unge mangler erfaring syntes jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, benny49 skrev:

Er faktisk mest til de modne.. de helt unge mangler erfaring syntes jeg.

Jeg syns Beata hos Angels er veldig god. Hun er ung og ser litt babe ut, men hun er en god massør og veldig søt. Og det sier jeg som en som foretrekker at de er litt eldre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, PepperOni skrev:

Jeg syns Beata hos Angels er veldig god. Hun er ung og ser litt babe ut, men hun er en god massør og veldig søt. Og det sier jeg som en som foretrekker at de er litt eldre.

Hende har jeg ikke mødt, der har ikke passet med jeg er der..

Men hvis hun er der næste gang må jeg prøve..

må man røre hende.

 

Har et møde med hende her i dk midt april

https://annoncelight.dk/showad/308922

Hun er en luksus gfe siges der..

Hvis du er i dk Når hun er der skulle du prøve

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, benny49 skrev:

Hun er en luksus gfe siges der..

Hvis du er i dk Når hun er der skulle du prøve

Ja takk for tipset😊 Har ikke vært i Danmark siden 2003 så det burde være på tide snart. Dere må bare gjøre den danske kronen litt billigere først 😂

  • Like 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, PepperOni skrev:

Ja takk for tipset😊 Har ikke vært i Danmark siden 2003 så det burde være på tide snart. Dere må bare gjøre den danske kronen litt billigere først 😂

Ja jeg vinder lidt da 1000 no kun er 600 dk.

Så 40% rabat til mig i Norge 

  • Like 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, benny49 skrev:

Ja jeg vinder lidt da 1000 no kun er 600 dk.

Så 40% rabat til mig i Norge 

Ha du er heldig sånn😂

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Ikke, men kan bli aktuelt. Jeg hadde egentlig lunsjdate med Star-Linda på torsdag, men riktig adresse var likevel ikke den i annonsen. Dermed ble reiseveien akkurat for lang til å funke innimellom jobbmøter. Typisk æsj. Angels er nærmere og mer (men lott for) forutsigbart.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...