Gå til innhold

Erotisk massage anbefalinger


benny49

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Revenger skrev:

Litt gøy, i denne settingen må "må" oversettes til: "får" - Is it possible to. 

???

Lenke til kommentar

Your sentence translated by a Norwegian (in English(:

Do I have to touch her? And if possible where?

 

Hopefully, you asked:

May I touch her.....

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Revenger skrev:

Your sentence translated by a Norwegian (in English(:

Do I have to touch her? And if possible where?

 

Hopefully, you asked:

May I touch her.....

I asked is it alowed to Touch her. And if yes where? Breast vagina. And is she naked during massage? 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Saitolaito skrev:

Fint at du anbefaler, men annonsen er jo helt standard. Hva gjør dette spesielt?
 

Selv sendte jeg annonsen til Ritual fordi hun er anbefalt tidligere i tråden, men da var annonsen deaktivert. Nå er den aktivert, derfor link.

Hm. Jeg ser at jeg kanskje ble misforstått, som at jeg var spydig. Det var ikke meningen, men er min skyld - som uklar avsender. Beklager.

Jeg mente kun det jeg skrev. Og jeg er oppriktig nysgjerrig. Annonsen er nemlig helt standard, og når det nevnes at det ytes bedre enn som så blir jeg interessert. Jeg klarer imidlertid ikke å lese ut av hverken annonsen eller teksten din hva som gjør den spesiell og vil gjerne høre mer om det.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Blyanten skrev:

Hm. Jeg ser at jeg kanskje ble misforstått, som at jeg var spydig. Det var ikke meningen, men er min skyld - som uklar avsender. Beklager.

Jeg mente kun det jeg skrev. Og jeg er oppriktig nysgjerrig. Annonsen er nemlig helt standard, og når det nevnes at det ytes bedre enn som så blir jeg interessert. Jeg klarer imidlertid ikke å lese ut av hverken annonsen eller teksten din hva som gjør den spesiell og vil gjerne høre mer om det.

Har kanskje skrevet mer i en annen tråd. My bad.
 

Synes bare hun er veldig flink. God til å massere, ikke bare «pusing frem til Lingam» som gjelder mange nå for tiden. Hvis hun ikke blir opphisset selv, noe hun mest sannsynlig ikke blir, så spiller hun i hvert fall godt. Bra rituale, lokale og stemning. Mange elementer, fjær, hanske, varme kluter. Veldig naturlig forhold til intimitet. Hvis du ikke tar på hennes tar hun hånda di og setter den på puppen. Akkurat slik det bør være. Også er hun sexy som f og bor/jobber i en fin privat leilighet. Pluss 28 positive anmeldelser på Trust Pilot; (4.7 av 5 i gjennomsnitt) https://no.trustpilot.com/review/ritualtantra.no Kinderegg spør du meg, og litt overrasket over at hun ikke har fått mer omtale her på forumet. :)

Lenke til kommentar
1 time siden, Saitolaito skrev:

Kinderegg spør du meg, og litt overrasket over at hun ikke har fått mer omtale her på forumet. :)

Takk for beskrivelse - så får vi se. Jeg får litt noia av kluter og fjær og steiner og sånt. Men mye av det andre er jo fint. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Saitolaito skrev:

Har kanskje skrevet mer i en annen tråd. My bad.
 

Synes bare hun er veldig flink. God til å massere, ikke bare «pusing frem til Lingam» som gjelder mange nå for tiden. Hvis hun ikke blir opphisset selv, noe hun mest sannsynlig ikke blir, så spiller hun i hvert fall godt. Bra rituale, lokale og stemning. Mange elementer, fjær, hanske, varme kluter. Veldig naturlig forhold til intimitet. Hvis du ikke tar på hennes tar hun hånda di og setter den på puppen. Akkurat slik det bør være. Også er hun sexy som f og bor/jobber i en fin privat leilighet. Pluss 28 positive anmeldelser på Trust Pilot; (4.7 av 5 i gjennomsnitt) https://no.trustpilot.com/review/ritualtantra.no Kinderegg spør du meg, og litt overrasket over at hun ikke har fått mer omtale her på forumet. :)

Tak for en fin review..

Laver hun b2b i 69 stilling? Og kan man røre hende på lår og skridt..

Lenke til kommentar
2 minutter siden, benny49 skrev:

Tak for en fin review..

Laver hun b2b i 69 stilling? Og kan man røre hende på lår og skridt..

69; ja. Lår; ja. Skridt; ikke spurt, men tror ikke.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...