Revenger Skrevet Januar 4, 2024 Share Skrevet Januar 4, 2024 Tenkte jeg skulle skrive litt om ghostwriting. Hadde en digg relasjon med en flott pike - via EJ - er det mulig?? Langt senere ghostet hun, og gikk OF. Mange nice monos. Oki. Artig å prøve un'altra volta. Det ble en gedigen nedtur! Jeg møtte en bot, evt. øst-europeisk dame, som "godsnakket" med meg uten innhold ("Størepreik"). Ultima downer. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 4, 2024 Share Skrevet Januar 4, 2024 1 time siden, Revenger skrev: Tenkte jeg skulle skrive litt om ghostwriting. Hadde en digg relasjon med en flott pike - via EJ - er det mulig?? Langt senere ghostet hun, og gikk OF. Mange nice monos. Oki. Artig å prøve un'altra volta. Det ble en gedigen nedtur! Jeg møtte en bot, evt. øst-europeisk dame, som "godsnakket" med meg uten innhold ("Størepreik"). Ultima downer. Vel, interessant. Her fikk jeg litt å tenke på. Måtte ha hjelp av translate for denne: Sarebbe meglio ripassare tutto un'altra volta. (italiensk) = I'd just feel better if we go over the whole thing again. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg