Gå til innhold

Hva betyr alder og utseende?


Gjest

Anbefalte innlegg

Et litt kinkig spørsmål: Hva betyr alder og utseende for service på f.eks. massasjesalonger?

Alle vet jo at "money talks". Selvsagt. Og at respektfullhet/høflighet fungerer bedre enn respektløshet/uhøflighet, og naturligvis at god hygiene og en dusj alltid er bedre enn det motsatte.

Men hva med alder? Har det noe å si om man er 30 eller 50 år? Eller 60?

Mage? Kroppshår? Hår på hodet eller tynn i luggen?

Jeg vil egentlig tippe at en drømmekunde er en som er snill og grei, ren, betalingsdyktig, uten rare fetisjer som kommer frem overraskende - og en som raskt blir ferdig. Men likevel, hva med alle sånne markører som betyr noe på det vanlige kjøttmarkedet?

Lenke til kommentar

Først tenkte jeg motsatt av det du spør om: Hva betyr alder og utseende for hvilken pris massøren kan kreve?

Og det varierer enormt.  De unge, slanke og modellvakre kan ta mye bedre betalt enn den gamle bestemoren med hengepupper.

Vel, om kunder forskjellsbehandles etter alder og utseende er en helt annen sak.  Jeg tror ikke det fungerer helt som på det vanlige kjøttmarkedet.  De bruker sex som et middel for å tjene penger.  Tror mange av dem får nok av vakre menn utenom når de måtte ønske.  Det er alltid en fordel kvinner har.  Hun er passe dum om hun selger seg for billig pga. utseendet til kunden.  Men dyrt, ja, det kan ekstra bli om hun ikke er interessert i deg der og da.  HJ får du alltid, men er du stygg, oppfører deg som en mannssjåvinist og mangler hår på hodet og har jungel rundt pikken, ja, da koster jo ekstra ekstra mye🤣

Tror hennes dagform og dine forhandlingsevner er avgjørende for hva du må betale.

 

Lenke til kommentar
10 timer siden, Tototre skrev:

Først tenkte jeg motsatt av det du spør om: Hva betyr alder og utseende for hvilken pris massøren kan kreve?

Og det varierer enormt.  De unge, slanke og modellvakre kan ta mye bedre betalt enn den gamle bestemoren med hengepupper.

Vel, om kunder forskjellsbehandles etter alder og utseende er en helt annen sak.  Jeg tror ikke det fungerer helt som på det vanlige kjøttmarkedet.  De bruker sex som et middel for å tjene penger.  Tror mange av dem får nok av vakre menn utenom når de måtte ønske.  Det er alltid en fordel kvinner har.  Hun er passe dum om hun selger seg for billig pga. utseendet til kunden.  Men dyrt, ja, det kan ekstra bli om hun ikke er interessert i deg der og da.  HJ får du alltid, men er du stygg, oppfører deg som en mannssjåvinist og mangler hår på hodet og har jungel rundt pikken, ja, da koster jo ekstra ekstra mye🤣

Tror hennes dagform og dine forhandlingsevner er avgjørende for hva du må betale.

 

Personlig får jeg alltid god pris av eldre eskorter, nettopp pga samme alder og at vi har ting til felles som feks hengepupper. Men for å svare på spm, jeg tenker at så lenge en oppfører seg og respekterer eskorten så blir en behandlet på samme måte. Finnes alltid unntak men sånn er livet.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...