Gå til innhold

HfH: Faste gledespiker - PLANLEGGE FLERE MØTER - del02/ep02 i Håndbok for horekunder


Tototre

Faste gledespiker  

26 stemmer

  1. 1. Har du som horekunde en eller flere faste jenter du besøker?

    • Ja, jeg har alltid en fast jeg kan gå til
      4
    • Ja, jeg har flere enn en fast
      8
    • nei
      3
    • Nei, men jeg vurderer å finne en fast
      9
    • Nei, men jeg vil gjerne ha flere faste
      2


Anbefalte innlegg

Håndbok for horekunder

Del 2: PLANLEGGE FLERE MØTER

Episode 2: Faste gledespiker

del02/ep02

image.png.56b0e747f329f39efcb22e1e14d31154.png

Kysset, Edvard Munch, 1897 - Bidrag fra @Revenger

Hva menes med å besøke en av de «faste»?

Når du chatter, diskuterer, leser tekster eller snakker med erfarne horekunder vil ofte begreper som hun faste jeg går til, eller hun vanlige, eller liksom-kona-mi, eller et eller annet som handler om at det er en gledespike som han møter mer regelmessig enn andre kvinner han kjøper sex av, dukke opp. Det er fordi mange horekunder etter kortere eller lengre tid med denne ulovlige aktiviteten finner ut at det er noen lukrative fordeler med å ha en, eller flere faste gledespiker å besøke.

Når du er helt nybegynner er det uvanlig å gå inn for å finne ei fast jente. Da er ofte målet å ligge med forskjellige typer kvinner, i alle fall kvinnetyper som en ikke har vært intim med tidligere. Personlig startet jeg med en vandring rundt jorda: norsk – nigerianer – italiener – thai – colombianer – sør-koreaner – russer. Siden ble det møter med tykke, tynne, høye, korte, unge og gamle. Etter hvert, med mer erfaring og en oppdagelse av hva jeg liker, så ble hvilke tjenester hun kunne utføre mot betaling en viktig del av utvelgelsesprossessen.

Det er en spenning, og du kan få et rush, eller kick, av å velge mange forskjellige jenter. Selv om vi betaler for sexen, så er jo dette noe som også preger flere alfahanner i samfunnet. De forsøker å ligge med så mange kvinner som de kan. Fra naturens side et uttrykk for å spre genene sine mest mulig for å få det beste avkom, selv om det i dagens samfunn med bruk av prevensjon ikke er dette som er den aktuelle drivkraften lenger. Nå, der skled det ut i nesten-akademiske former, beklager!

Ikke en elskerinne

Å ha en fast gledespike er noe annet enn å ha en elskerinne. Jeg har hatt flere elskerinner opp gjennom årene. Og samtidig hatt faste gledespiker. Derfor vil det følgende være farget av mine egne opplevelser på området, men mye av dette vil være gjenkjennelig også hos andre som enten har hatt en elskerinne, eller som meg, både og. I vår norske kultur har det vært mye hemmelighold og skam rundt det å ha en elskerinne, mens det f.eks. i Frankrike har vært åpent og kjent at flere gifte, kjente personer også har hatt en elskerinne på samme tid. Bla. stod konen og elskerinnen (som han også fikk barn med) til tidligere president Francois Mitterand side om side når han ble gravlagt.

Her i landet dysses elskerinnene ned og holdes skjult. Hun er en kvinne som har et ulovlig kjærlighetsforhold til en mann. Hun ligger med en som er gift eller samboer med en annen kvinne. Hun kan på mange måter fungere som en kone/samboer nummer to. De to treffes fortrinnsvis for sex, men spiser og sover sammen. Drar på turer og kulturelle aktiviteter. Noen ganger får de også barn sammen. For eldre menn kan det å få seg en yngre, fruktbar elskerinne være med på å bekrefte og forsterke deres virilitet! Den vakre baksiden av denne medaljen er jo at eldre menn som har fått barn tidligere er attraktive for mange yngre, barnløse kvinner. Selv for de som ikke nødvendigvis har et farskompleks. Det synes også som det er flere og flere jenter som har.

Alt dette koster penger. Kanskje du også ordner bolig til henne? Og bil? Pluss mange, og kanskje flotte gaver. Alle sånne saker og ting som en ektefelle eller samboer får og forventer. Men det er ikke avtalt hvor mye du skal gi henne i kroner og øre. Dere er kjærester. Du spanderer og gir fordi du elsker henne. Derfor blir det også så vanskelig å forlate henne, Og det blir alltid et tema om du skal forlate den du er gift eller samboer med, for å bo på heltid med elskerinnen. Og få barn sammen med henne. Det blir som en kone 2.1. Store sjanser for drama!

Det er en kjøpedame

Altså ikke en elskerinne. Du betaler henne for kjøp av seksuelle tjenester som dere har avtalt. Ofte er det sånn at du gjør som vanlig når du treffer en hvilken som helst gledespike: Du betaler kontant for hvert treff. Eller du betaler på forskudd (noe jeg advarer sterkt mot), eller etterskudd, f.eks. et samlet beløp for hver måned (det betyr at du får kreditt hos henne). Forskjellen er at den faste eskorten som du besøker gang etter gang, måned eller måned, og kanskje år etter år, nettopp blir en fast sexselger som du kjøper av. For en gledespike er det enklere å holde på «gamle» kunder, enn å skaffe nye. Det krever mindre energi. Det blir ikke et risikoprosjekt på samme måte som førstegangsmøtene alltid fortoner seg som. Hun vet mye mer om kunden, og kan derfor ha et langt lavere stressnivå og gjennomføre treffet på en bedre måte. Eskorter med mange faste kunder, som har henne som fast gledespike, kan kanskje slutte å annonsere sine tjenester?

Fordeler med faste gledespiker

Du vil oppdage at det fins en rekke positive effekter av å ha en, eller flere sexarbeidere som en kan besøke fast og regelmessig. Akkurat hvor ofte varierer, og det er jo også et økonomisk element i denne ligningen. Som et utgangspunkt bør en vel minst besøke henne en gang i året over flere år for at det skal kunne kalles en fast gledespike. Dette er nok litt for lite til at storkjøpsfordelene slår inn, men det kan likevel gi en ro og sikkerhet for deg som horekunde. For å være sikker på å være innenfor kategorien av å være en fast kvinne for deg, bør du nok helst ha sex med henne gjennom 6-7 møter i løpet av året. I den andre enden av denne skalaen for hyppighet har vi jo de som besøker samme jenta hver dag i året og betaler henne for det. Uten at hun blir en elskerinne. Jeg kjenner ingen slike menn, men at det fins gledespiker i Norge som får besøk av sin faste kunde hver uke, det er ikke så uvanlig.

  • Prisen for sexen går ned når du besøker den samme kvinnen flere ganger. Dette kan skje på flere måter, men det kan være lurt å snakke med henne om det. Noen jenter tar det opp på eget initiativ når du har vært hos henne flere ganger. Prisavslaget kan skje i form av at du fast får betale mindre enn annonserte priser som førstegangskunder alltid forholder seg til. Event. prisøkninger virker ikke inn på deg, eller blir utsatt. Eller du får lengre tid for det samme beløpet, f.eks. 2K gir deg 90 minutter i stedet for en time. Andre ganger får du et direkte kontantavslag når du er på flere besøk i samme måned. Et eksempel kan være at tredje gang i mnd. blir det satt ned 500 kroner for timen, og fjerde møtet blir dere enige om halv pris. Dette kan komme på toppen av lavere pris enn annonsert og lengre tid! Det blir litt sånn som at en overnatting har lavere timepris enn et treff på en halvtime. Bare at med en fast kan du få dette til å gjelde for korte enkeltmøter.

  • Utvalget av tjenester øker. Med en fast eskorte vil dere bli bedre kjent med hverandre og det skjer at hun har mer på lager enn i den offisielle, annonserte menyen sin. Noe annet som henger sammen med dette og prisen du betaler, er at ekstratjenester som førstegangskunder betaler for, kan du få inkludert i møtet du har med henne.

  • Med et mulig større utvalg av tjenester, og det at en blir kjent med hverandre, så øker også sannsynligheten for at hun blir flinkere til å tolke deg og dine signaler i forhold til seksuelle preferanser. Jo bedre kommunikasjon, jo bedre sex!

  • Du blir prioritert ved besøk. Dette skjer aldri når du er førstegangskunde hos en gledespike. Hun vil heller ha deg som hun kjenner fra før. Derfor er det også sjelden at du opplever dobbeltbooking.

  • Tryggheten øker for deg som kunde. Du vet hva du går til. Stedet er vanligvis kjent fra før. Det kommer ikke til å bli bomtur. Mange faste gledespiker tar også imot utenom de tidene de annonserer, særlig når de kjenner deg. Da er det jo også mulig å lure politiet de gangene de går etter annonsene når de jakter på oss.

Få deg en fast, eller

fortsette med å jage nye eskortejenter hele tida, på jakt etter den neste orgasmen?

Mye er positivt med å ha en fast gledespike, men det forutsetter at du finner en grad av kjemi med henne og velger henne framfor andre spennende kvinner. For dette er jo også en del av å ha en, eller flere faste: spenningen og usikkerheten, overraskelsene og kanskje også noe av det dyriske ved selve jakten på noe nytt, blir ikke på langt nær det samme. Etter noen år med en fast, så blir det nesten som å ha en elskerinne, eller kone nr 2. Med den forskjellen at du står mye friere. Det er bare å gå når du vil, eller altså, slutte å gå til henne. Og du slipper de dramatiske scenene som oppstår i kjærlighetsforhold.

Det er fullt mulig å ha flere faste gledespiker på samme tid. Faktisk kan det være lurt, med tanke på at du aldri vet 100% sikkert hvor lenge hun blir i yrket. Og det er praktisk i de tilfellene den ene faste er indisponert, i utlandet, syk eller har mensen. Samt at det kan gi spenning i sexlivet om du har en ung og en eldre, en med store pupper og en med små. Vel, så behøver du kanskje fire faste, da!

 

Neste episode:

Del 2: Planlegge flere møter - Episode 3: Hvordan finansiere kjøp?  Skrive anmeldelser?  Callsentre og tredjepartskontakter

 

Dama på toget

Denne historien er tidligere publisert på forumet av @Idaws, 17.12.2014: https://www.noresk.com/forum/emne/621-dama-på-toget/

Hadde vært i utlandet med kona og sto å ventet på toget på Gardermoen. Kl var ca 22.00 og vi skulle nordover. Det kommer en dame gående og stiller seg 2-3 meter unna oss. Hun har en perfekt rumpe, slank, veldig pen og ser baltisk ut. Jeg får selvfølgelig er blikk fra kona når jeg ser litt ekstra på rumpa hennes. Hun snur seg og spør kona på engelsk om det er her toget til Hamar går. Kona svarer høflig ja.

Dagen etter er jeg på Hamar og sjekker ut RE om det er noen å besøke.

Ringer ei dame med ok pris og meny. Og håper jo selvfølgelig at det er dama på Gardermoen.

Og det er det. :D:D:D:D:D

Og hun husket meg. :D:D:D

Nå var ikke opplevelsen den helt store. Og selv om hun var utrolig fin, så skal jeg ikke tilbake.

Endret av Tototre
  • Like 5
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

er ikke noe fan av faste.
opplever ofte at det blir dårligere service for vær gang.
typisk dårlig tegn er at du kommer der for 3. gang på 1 uke,  og når hun åpner døren sier  "deg igjen" selvfølgelig med smil. 
opplever at damer di første gangene di gir deg blowjob så er di engasjert i å gi deg en god opplevelse. men vist mann kommer tilbake blir di slappere i servicen.
jeg er alltid gentleman, tar med en sjokolade, godt humør, og er forståelses full.
men noen av disse damene trenger å forstå at med en gang kvaliteten går ned, forsvinner jeg til neste.

eksempel det var ei moden dame fra brazil, første gang jeg var der var det noe av det sykeste jeg har vært med på.
andre gang jeg var der var det sykt på en annen måte ( hun puttet pikken i rompa uten at jeg spurte om det)
...ja hun var explosive den gangen...
3 gang var hun dyrere, og servicen var at vi kjente hverandre, så hun var mer chill.
men jeg vil ha ei dame som jobber for pengene. som for eks colombianske sol som twerket på kuken min i 30 min, hun var svett når hun var ferdig, og sa at og pule meg var som og dra på trenings studio.

Endret av anonymbruker
  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
2 minutter siden, alpdlp skrev:

Shit, dette er jo en liten drøm. Jo oftere jeg tyr til sexkjøp jo oftere får jeg den følelsen ute i offentligheten. Jeg ser en strøken dame, og tenker automatisk hvor tilfredstillende det hadde vært å bare bla opp et par høvdinger for easy access. Er noe eget med å la fantasien løpe litt løpsk, å se damer i vanlige, men velpassende klær er spennende saker

Enig med deg der :-)  Så når en gledespike går fra å være et sporadisk besøk til å bli en jeg besøker fast, (kan være litt vanskelig å si akkurat når det skjer.), så er en av de tingene jeg ber henne om å få se henne utenfor arbeidsstedet (hvor hun alltid har vært naken, eller sexy kledt) i helt vanlige klær.  Så langt har alle reagert positivt på det.  Og gjort det uten ekstra betaling fra meg.  Eks. jeg har hentet henne før treffet, eller kjørt henne et sted etter treffet.  Det er noe annet å se en eskorte kle på seg strømpebukse, bh, bluse og bukse når hun skal ut i minus 5 :-)  enn det hun gjør for sengekosen.  Ja, jeg vet at noe av fortryllelsen blir brutt gjennom dette, men det gir en mer holistisk opplevelse av kvinnen.

  • Like 3
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Tototre skrev:

Eks. jeg har hentet henne før treffet, eller kjørt henne et sted etter treffet. 

Da får hun jo kjennskap til din identitet ved å søke opp ditt bilnummer. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Langbein skrev:

Da får hun jo kjennskap til din identitet ved å søke opp ditt bilnummer. 

Jepp, jeg er klar over det.  Noen av dem har oxo vært hjemme hos meg.  Det er det vi kaller outcall :-)  Vist dem vinkjelleren.

Lenke til kommentar
11 minutter siden, alpdlp skrev:

Jeg planlegger å ta med flere jenter ut på drinkdates, har dere sjekket ut nye rooftop baren på Oslo Plaza i 34 etg? Har vært her på et par vanlig dates, og det er koselig vibes der. Drømmer om å ta med Nayrobi eller BabyNicky (hu er litt i dyreste laget dog) ut sippe litt bobler der ;) 

Høres ut som du planlegger nå, ja.  Men om du tar med Nayrobi eller BabyNicky dit vil mange av de andre mennene se misunnelig på deg.  Og mange vil vite 😂 De som ikke vet at det er en kjøpedame vil kanskje prøve seg på henne?  Hvordan løser du det??? 🤣

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Jepp, jeg er klar over det.  Noen av dem har oxo vært hjemme hos meg.  Det er det vi kaller outcall :-)  Vist dem vinkjelleren.

Skjønner. Da er du nok heller ikke redd for eventuell utpressing fra dama hvis du skulle finne på å dumpe henne. Antar derfor at du er singel og derfor ikke har noe å frykte. Selv er jeg gift og ønsker derfor å skjule min identitet for eskortedama. Ønsker ikke å ta noen sjanser. Vist dem vinkjelleren? Trodde det var frimerkesamlingen man lokket med.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, alpdlp skrev:

Shit, dette er jo en liten drøm. Jo oftere jeg tyr til sexkjøp jo oftere får jeg den følelsen ute i offentligheten. Jeg ser en strøken dame, og tenker automatisk hvor tilfredstillende det hadde vært å bare bla opp et par høvdinger for easy access. Er noe eget med å la fantasien løpe litt løpsk, å se damer i vanlige, men velpassende klær er spennende saker

Enig. Særlig utfordrende å ikke tenke på alle thai damene og øst europerne jeg ser og ikke vurdere om de er i salong eller hva de driver med. Miljøskade tenker jeg da. Ikke sunt å ta objektifisering utenfor avtalte rammer pleier jeg å minne meg selv om, samtidig som jeg lar fantasien løpe litt. Særlig thai kona til naboen som har litt større hus en meg😉 eneste jeg ser henne gjøre på dagtid er å se tv eller lufte «veske hunden» de har.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Tja, jeg satt på en uteservering sammen med kona en varm sommerdag og nøt en kald drikk.

Så kom det ei thaidame gående forbi, bare noen meter foran oss, med et barn i småskolealder. Vi hadde øyekontakt, men jeg er usikker på om hun kjente meg igjen. I alle fall hadde jeg besøkt «klinikken» hennes noen uker i forveien, og blitt melket ganske tørr. 😬

Jeg synes ikke det var noe pirrende opplevelse i det hele tatt. Får hjerteinfarkt av sånt. 😅

  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 time siden, TerjeNilsen skrev:

Tja, jeg satt på en uteservering sammen med kona en varm sommerdag og nøt en kald drikk.

Så kom det ei thaidame gående forbi, bare noen meter foran oss, med et barn i småskolealder. Vi hadde øyekontakt, men jeg er usikker på om hun kjente meg igjen. I alle fall hadde jeg besøkt «klinikken» hennes noen uker i forveien, og blitt melket ganske tørr. 😬

Jeg synes ikke det var noe pirrende opplevelse i det hele tatt. Får hjerteinfarkt av sånt. 😅

Thaiene er proffe på sånt😝

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Thaiene er proffe på sånt😝

Ja, ikke bare thaiene.  Alle eskorter jeg har møtt utenom jobb har vært diskrete.  Hm, ser jo at dette kan tolkes, så får du heller gjøre det🤣

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har to faste jeg besøker. Har vært hos begge mange, mange ganger. Fordelen er at jeg stoler på dem, og de stoler på meg. I tillegg blir prisen gunstigere, og de prioriterer alltid meg framfor andre. Jeg vet også at de ikke har bakmenn, og de driver med dette «frivillig» hvis jeg kan bruke et slikt ord. Selvfølgelig er det penger som gjør at de er i denne businessen, men jeg føler (innbiller meg?🤪) at det gir dem en viss glede også å kose seg med meg.  Det skal legges til at ingen av dem har mange kunder, de holder seg til noen få faste og annonserer bare sporadisk. Jeg besøker andre innimellom, men jeg vender alltid tilbake til de faste. (Og nei, jeg sier ikke hvem de er😉)

  • Like 2
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Theoneandonly skrev:

Jeg har to faste jeg besøker. Har vært hos begge mange, mange ganger. Fordelen er at jeg stoler på dem, og de stoler på meg. I tillegg blir prisen gunstigere, og de prioriterer alltid meg framfor andre. Jeg vet også at de ikke har bakmenn, og de driver med dette «frivillig» hvis jeg kan bruke et slikt ord. Selvfølgelig er det penger som gjør at de er i denne businessen, men jeg føler (innbiller meg?🤪) at det gir dem en viss glede også å kose seg med meg.  Det skal legges til at ingen av dem har mange kunder, de holder seg til noen få faste og annonserer bare sporadisk. Jeg besøker andre innimellom, men jeg vender alltid tilbake til de faste. (Og nei, jeg sier ikke hvem de er😉)

jeg var også fast hos marianne. gode tider.🦖

  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, ShamanDureX skrev:
15 minutter siden, Theoneandonly skrev:

 

jeg var også fast hos marianne. gode tider

Lol) Ikke Marianne, nei🤣

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Theoneandonly skrev:

Lol) Ikke Marianne, nei🤣

Alle skal falle, eller ihvertfall nesten, selv endte jeg i sin tid under behandling av en diger russisk dame på Frogner som dyttet en kondomkledd dildo mot min anus... Det var en seanse uten erotikk...

På veg ned trappen etterpå skled jeg og var sekunder fra å lide en lite ærerik død...

  • Haha 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...