Gå til innhold

Håndbok for horekunder: Det første møtet del01/ep01


Tototre

Anbefalte innlegg

Håndbok for horekunder

Del 1: DET FØRSTE MØTET

Episode 1: Behov som må møtes!

del01/ep01

image.png.0ed05d38b0472063dfcc953483e676d1.png


Rite de passage

Det er populært å si at prostitusjon er verdens eldste yrke. Sånn direkte og historisk stemmer det ikke helt, siden de første menneskene var samlere og jegere. Men i en overført mening kan det argumenteres for at mange horekunder også driver med en form for fangst. Eller kanskje sanking? Samle på kvinner en har ligget med. Lage lister over hvem en vil besøke igjen. På tross av denne historiske ukorrektheten om gledespiker, så er historikerne enige om at yrkesutøvelsen har røtter tilbake til førkristen tid. Langt før den tiden, faktisk!

Årsakene til at noen begynte å selge sex var jo fordi det oppstod et behov for å ha sex med andre enn sin partner, eller i mangel på at en fikk en eller flere frivillige partnere. Da ble løsningen å kjøpe seg denne gleden og tilfredsstillelsen. Og mange kvinner har sett og brukt salg av sex som en løsning for å kunne gjøre saker og ting de ellers ikke ville fått til å gjennomføre. Oppsummert har det alltid vært et marked til alle tider og i alle samfunn over en viss befolkningstetthet hvor horekunder har kunnet kjøpe sex.

Her får du ikke svar på hvorfor noen kjøper sex. De svarene fins i utallige forskningsrapporter og populærvitenskapelige artikler. Bare sånn helt kort: Det er ikke bare mistilpassede, stygge og ekle menn som er kunder. Den stereotypien brukes ofte for å sykeliggjøre, rakke ned og tråkke på de som kjøper sex. Den første gangen en kjøper sex er viktig. Svært viktig. For mange blir det som en rite de passage, en overgangsrite. Du var noe før, og etter dette er du blitt noe annet. Så er spørsmålet hva du gjør videre. Det kommer i Håndbok for horekunder (HfH) del 2: Planlegge flere møter.

For mange er det et vanskelig valg. Det er også ofte et ensomt valg. Tidligere var det ikke alltid slik. For det første var det ikke forbudt å kjøpe sex (Sexkjøpsloven av 2009 – i 2021 ble 170 personer tatt for brudd på loven), og det fantes miljøer (bla. blant sjøfolk) hvor flere gikk sammen på horehus, gjerne i utlandet, med de uerfarne. Vel, et ensomt valg, men med utallige muligheter. Innenlands handler det om å navigere blant alle tilbudene om sexkjøp som finnes. Dette er også et marked hvor det er mange fallgruver: noen utgir seg for å være en annen, du kan bli presset for penger om du er dum, du kan betale for noe du ikke får, du kan få noe dårligere enn avtalt, og mye, mye annet som virkelig kan gjøre at den første gangen du kjøper sex ikke gir mersmak og gjør at du ikke planlegger flere kjøp.

Innhente informasjon

Start med å samle informasjon fra så mange gode og pålitelige kilder som mulig. Har du noen å snakke med som har erfaringer er det noe du bør vurdere sterkt å gjøre. Bruk forskjellige nettsteder aktivt. Les om andres erfaringer. Ta kontakt med noen jenter og se hvordan de svarer deg. Kanskje du ikke får de svarene du ønsker? Endre teksten din, eller det du sier, og ta kontakt på nytt. Fortsett å ta kontakt med nye sexarbeidere inntil du kjenner at dette er en du vil prøve å møte. Husk at øvelse gjør mester, og her er det lov til å kontakte mange forskjellige før du bestemmer deg for hvem som blir den heldige for ditt første besøk! Det er ikke alltid at den du har ønsket å møte er tilgjengelig akkurat når du er klar for å møte henne, så om du har vært i kontakt med flere vil du alltid ha en backupplan. Altså en jente som er neste i rekken av de du kan tenke deg å treffe.

Bestem deg tidlig for hvor mye penger du vil bruke maksimalt på det første møtet. Da er sjansen mindre for at du føler deg skuffet og lurt etterpå om opplevelsen ikke svarte til forventningene. Pengebruken kommer vi tilbake til seinere i episoder av HfH. Det er alltid smart å planlegge dette.

Du må finne ut hvor tilbudene er og bestemme deg for hvor du vil ha ditt første treff. Det er et par hovedkategorier med gledespiker som du finner i de fleste land, også Norge:

  1. Innedamer: Dette er den «usynlige» delen av markedet. Jentene jobber fra hotellrom, hus eller leiligheter hvor kunden kommer på besøk. Dette kalles incall. Hvis kunden ønsker gledespiken på besøk til sitt sted, eller hotellrom, så heter det outcall. Det siste er vanligvis litt dyrere siden hun må ta betalt for reisetid.

  2. Gateprostituerte: Har blitt vesentlig færre som er tilgjengelig utendørs som du kan kjøre bil forbi og se på jentene hvem du har lyst til å kjøpe av. Det er også fullt mulig å ha treff uten bil. Noen ganger skjer det utendørs, men det er blitt mer og mer vanlig at du også får tilbud om å bli med til et rom i nærheten.

Forhandle tjenester og pris

Som i ethvert annet marked foregår det også her utveksling av tjenester mot et avtalt vederlag. Nå er ikke kjøp av sex akkurat det samme som å kjøpe en bil eller en ny mobil, men sexmarkedet har mange likheter: Gledespikene selger forskjellige produkter og de har ulike priser. Så du bør innhente informasjon for å kunne orientere deg og gjøre et brukbart førstekjøp. Det vil nok aldri bli perfekt med tanke på utbytte, eller avkastning, første gang, men du kan bli bedre med mer erfaring. Det viktigste er å få seg en god opplevelse første gangen. Sørg for at du er i omgivelser som gjør at du kan få oppleve seksuell nytelse. Men først avtaler du med gledespiken hva du ønsker og hva du skal betale henne for dette. Og så betaler du, enten kontant eller med andre betalingsmidler, før dere starter de seksuelle aktivitetene dere er blitt enige om.

Utvalget av tjenester som tilbys på innemarkedet fins i flere forskjellige menyer som mange jenter annonserer at de tilbyr deler av. Noen ganger vil du se at enkelte tilbyr absolutt alt gjennom en meny, men det er sjeldent tilfelle i praksis at du kan bestille det. Det grunnleggende er at de fleste vanligvis tilbyr suging og sex med kondom. Såkalt «suck & fuck». Det blir forstått av de fleste nasjonaliteter om du bestiller dette. Her er prisene lett å sammenligne mellom ulike tilbydere. Så om du starter med dette kan du gå videre i din jakt etter jente med å se på utseende, størrelse, nasjonalitet og språkkunnskaper. Den enkleste varianten er egentlig å få en håndjobb, dvs. at du blir runket. Da er det ikke sikkert at du får se jenta naken engang om dette ikke er blitt avtalt under forhandlingene om pris!  Når det kommer til sugejobb, eller blowjob (BJ), er det forskjellige varianter med ulike navn og prisklasser.. Hovedsaken er om den skal skje med eller uten kondom.

I tillegg til å velge tjeneste får du også to valg til når du går til innedamer, eller innemarkedet:

  1. Hvor lenge vil du leie gledespiken? Her er det vanlig med at noen opererer med alt fra 15 minutters treff, til halvtime, til 45 minutter, til en time, + + + Om du velger en gateprostituert er dette vanligvis ikke like aktuelt om dere er ute eller i bil. Da betaler du oftest for å få en sædutløsning.

  2. Hvor mange ganger vil du ha sædutløsning? For kortere møter avtales gjerne en gang. Fra halvtimen og oppover er det mange eskorter som tilbyr to eller flere ganger om du er i stand til det.

Et råd når det gjelder dette med tjenester og pris er at du må bestemme hva du ønsker å kjøpe, se hvilke priser det annonseres for, og så høre med de interessante gledespikene hva de skal ha for det. Noen er svært mye dyrere enn andre. Det er som regel årsaker til det. Men de aller fleste, ca 80% opererer med omtrent de samme prisene for de samme tjenestene. Det er ikke så vanskelig å treffe godt på første kjøpet om du gjør litt forarbeide.

Neste episode:

Kontakten opprettes. Forskjellige møtesteder, fordeler og ulemper. Hvordan avslutte det første møtet?

Min første hore

Og under idémyldringen på noresk.com kom @Kaxda med dette: «Dette blir en vinner under juletreet 2025! Flett inn litt humorhistorier så ikke svigerfar setter karamellpuddingen i halsen.»

Og det skal skje, selv om det ikke alltid blir humor som er det viktigste.  Første historie er tidligere publisert på forumet av Raggen63, skrevet 16.03.2015:

https://www.noresk.com/forum/emne/54-min-første-hore/#comment-422

Jeg husker godt min første hore. Hadde lenge gått å lekt med tanken på å få meg mitt første ligg. Var beskjeden overfor jenter og turte aldri å ta initiativ til å bli sammen med damer. Jeg hadde bestemt meg får å kjøre rundt på strøket. Dette var tidlig på 80-tallet og jeg var 18 år og ukysset.

innedamer hadde jeg ikke hørt om, så det ble å kjøre rundt på strøket. Det viste jeg hvor lå for jeg hadde sjåførjobb for et renseri som lå på strøket.  Jeg kjøpte rundt I flere dager for å finne den rette hore som så deilig ut og ikke så for rusa ut. Turte ikke å stanse å prate med noen til å begynne med sjenert som jeg var.  Så plutselig stod hun der som en åpenbaring, pent kledd i en herlig sommerkjole, kort blondt hår og deilige pupper som presset seg mot den tynne sommerkjolen og rosa paraply som matchet kjolen.

Jeg stoppet litt unna så jeg kunne se den deilige damen og nyte synet av henne. Hun kom gående mot meg og spurte om jeg ville ha tur. Jeg fortalte at det ville og at jeg aldri hadde gjort det før. Fikk vite prisen, det var 600 i bilen, eller så kunne jeg bli med henne til en leilighet for 1000. Jeg valgte det siste og vi kjørte avgårde mot leiligheten.

Det var en liten leilighet på Grünerløkka. Det var rent og pent der, jeg betalte og vi kledde av oss og la oss i senga. Vi kysset, og jeg fikk utforske denne skjønnheten, og leke med puppene hennes, fikke leke med tunga nedover magen og mot fitta hennes, jeg fikk smake på fittesaft for første gang i mitt liv, hun luktet deilig lavendel, merket etter en stund at hun ble villere og ville ha meg inn i seg. På med frakken, og så bar det i vei. Det tok ikke lang tid før jeg fylte frakken, jeg veltet over på ryggen og trodde at nå var timen ferdig, men der tok jeg feil. Nå var det hennes tur til å leke med meg. Junior reiste seg fort og hun begynte å suge meg helt himmelsk, hun satt slik at jeg kunne fingre henne med den ene hånden og leke med de store myke puppene med den andre. Etter en stund satte hun seg oppå meg og red pikken min lenge og vel. Jeg lekte med puppene, sugde på brystvortene, og kjente de kile meg på brystkassen da de traff der. Til slutt klarte jeg ikke holde ut lenger og fylte frakken nok en gang. Vi ble liggende en stund å kjæle med hverandre før vi kledde på oss og jeg kjørte henne tilbake der jeg plukket henne opp. Det hadde tatt 2 timer fra jeg plukket henne opp til jeg satte henne av. I ukene som fulgte så prøvde jeg å se etter henne på strøket, men så henne aldri igjen. Dessverre.

Det har blitt mange horer siden den gang, men henne husker jeg som om det skulle vært i går, glemmer ikke hun som tok dyden min den gangen for lenge siden.

 


 


 


 

 

  • Thanks 6
Lenke til kommentar

Helt passe lengde. Veldig bra med anekdoter, det levendegjør teoridelen. Jeg var ganske nervøs med min første sånn i godt voksen alder, men det hjalp mye når hun tidlig sa «dette handler om deg, det er din tid så la meg gjøre jobben min og nyt det». Det er en god tanke å ta med, selv om det ikke alltid er bare det det handler om etterhvert. Eller er på langt nær alle som møter deg med den holdningen.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Min første hore var ex kona. Hun tok bare betalt på etterskudd, når hu tok med seg halve formuen min som jeg hadde jobbet hardt for. Et tips til andre er at om du er gift, så sørg for å ha ektepakt/særavtale, da slipper dere å bli fattigere når kjerringa tar en del🙂. Den summen som hun tok med seg for 22 år siden kunne jeg ha brukt på en del eskorter, men jaja sånn er livet. 

Lenke til kommentar
5 timer siden, Tototre skrev:

Her får du ikke svar på hvorfor noen kjøper sex. De svarene fins i utallige forskningsrapporter og populærvitenskapelige artikler

Menn kjøper sex fordi de kan kle på seg å gå når de ferdig. 

  • Haha 2
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Fantastisk innlegg! Takk for at du delte. Setter stor pris på det.
Heier på deg! - Gi en lyd hvis du trenger materiale eller ideer ;)

Lenke til kommentar
3 minutter siden, G.Man skrev:

Fantastisk innlegg! Takk for at du delte. Setter stor pris på det.
Heier på deg! - Gi en lyd hvis du trenger materiale eller ideer ;)

LYD!

Lenke til kommentar

Så først nå at du hadde skrevet mer.. hvor finner jeg lenken/tråden til resten? (er ny her).
Virker som resten av innleggene dukker opp helt tilfeldig under andre tema.

Lenke til kommentar

Det er fordi det ikke fins noen administrator her.  Episodene legges ut med ujevne mellomrom under Fillene fyker.  KAN jo legge ut en lenkeside en av de første dagene så de blir enklere å finne.  Det skal i alle fall bli gjort til sist.  Tenker jeg kan legge inn footing i neste episode til alt det som alt er publisert.  

Takk for feedback!

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...