Gå til innhold

Hvem er den beste norske du har møtt på RE ell.


Jeff Pezos

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Por mi skrev:

Dette må jo være en scam!?

Jeg har møtt henne 2 ganger. Betalt 50% på forhånd begge gangene. Seriøs dame. Men dyrt, ja. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Varsellampene mine skriker med engang jeg ser up front..

Hu ser smooth ut da. Kroppen like stram som den ser ut? Ansiktspen?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ah! Ypperlig tanke! Kan du poste ca 1400 ganger som jeg kan like frem til Veteran? Dernest 4000-5000 opp mot GM😂

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
18 timer siden, Tototre skrev:

Vel, hun er nok ikke dame som passer meg siden hun ikke godtar pruting.  Og så er det den snodigste prislisten hittil i 2024.  Dere som besøker henne, få henne til å runde opp eller ned, pls.

Ser flott ut, men med den prislista er det uinteressant! Blir som å gå på Peppes og grunnprisen er pizzabunn, så er det ekstra for saus, pepperoni, ananas, ost etc... Gidder rett på slett ikkje bruke tiden min på slike damer!

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Undrende skrev:

Nei, men ho ser usedvanlig vakker ut. 

Har du lest reviews ho har fått, her kan en virkelig kjøre på om en tør 

Stengt for kommentarer…. Men har besøkt henne! Det svarte til forventningene. Veldig lik som på bildene om ikke bedre. Beste jeg har besøkt i Rogaland.

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
21 timer siden, ArneK skrev:

Stengt for kommentarer…. Men har besøkt henne! Det svarte til forventningene. Veldig lik som på bildene om ikke bedre. Beste jeg har besøkt i Rogaland.

@ArneK kan du skrive en anmeldelse på henne under fylke eller reisende?  Skriv navn og sted.  Ta med link til annonse og gjerne bilde.  Viktig at du skriver noe om bildene hennes.  De fleste bruker gamle om de er ekte!  Og gjerne litt om pris og tjenester.  Mange horbukker er gjerrige, for vi vil ha mest mulig sex!

Takk

  • Like 4
Lenke til kommentar

Det beste må være en negresse fra Brazil, men som bor i Oslo! Helt syk bra opplevelse. Var der mye. Hun var kraftig, men med sykt deilig kropp, bryster og GFE. Husker ikke hva hun het på RE.

 

Må også legge til noe Thai damer som gikk above and beyond. 
Hadde jeg ikke vært gift hadde noen av disse blitt til ett forhold. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Kan dette være samme dame?

 

Nei, trolig ikke samme dame! 
LOL og Marianne 60+ suger big time. Den verste på RE. 

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...