Gå til innhold

Hvem er den beste norske du har møtt på RE ell.


Jeff Pezos

Anbefalte innlegg

Holdt på å glemme Eva og Tuva, to veldig hyggelige norske jenter midt i tyveårene jeg møtte flere ganger, som leverte tidenes kombo av GFE/PSE trekant, det var hinsides bra.

Det var for ca 4-5 år siden, men de har tydeligvis sluttet,da  jeg ikke har sett de på RE siden.

Det var virkelig 10/10 i utførelse av to stk "girl next door" typen jenter.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 6.1.2024 den 13.33, Jeff Pezos skrev:

Jada, men hun er ikke i nabolaget av å være så fin som Annine.

Madde 5/10 ---- Annine 8/10  en liten forskjell der altså, som er viktig for min del.

synes madde er helt ok, ikke noe spes pene tits eller ansikt, men digg munn og trang. Viktigste for meg er at dama ikke er vanilje det er super turn off.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
På 7.1.2024 den 17.16, Påsan skrev:

Er noen år siden men mener hun var en hyggelig person, om en litt beskjeden i tillegg til veldig godt utførte tjenester. Og tror det meste kan avtales der uten at alt er extra. 

Jeg har truffet Sissel mange ganger siste året. Vi har det fantastisk sammen. Veldig enkel å ha med å gjøre. Litt beskjeden, men det blir bedre etterhvert.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Sissel er veldig koselig.  Har truffet henne tre ganger og vært like fornøyd hver gang. Nå er det to år siden sist,  kanskje på tide å avlegge Sissel nytt besøk igjen. Bare så synd at hun ikke tar incall i min by, selv om det er her hun har basen sin.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Emilie som stort sett jobber i Stavanger er min beste norske opplevelse.  Artig jente, fin prat, god sex og suger ganske intens. Sexy kropp og pent ansikt. 

Profilnavnet er Emile X eller noe sånn, ikke aktiv hele tiden men dykker opp innimellom.  Stavanger,  Bergen og Haugesund er steder jeg har sett at ho er aktiv.  

Lenke til kommentar
1 time siden, Jeff Pezos skrev:

Hun ser ordentlig fresh ut, hvis det er ekte bilder? Er det verdt et besøk?

Anmeldelser = 0 

 

Hun har hatt andre nick tidligere. Ekte bilder. Hun er eldre enn oppgitt og har rundt tall neste år. 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Jeg savner noen nye, spennende norsk nå.

Tidligere dukket det opp noe nytt fra tid til annen, men ofte forsvant de igjen etter kort tid, og noen ganger før man hadde tid til og trekke av. Heldigvis rakk jeg og få noen gode minner med en petit, søt og veldig sjarmerende liten frøken på 26, som bare annonserte noen få ganger for et par år siden, hun holdt til i en liten leilighet i Oslo sentrum, husker ikke gatenavnet i farten, men et litt sånn halvshady sted, ikke langt fra Elvebakken skole. Husker ikke hva hun kalte seg heller, men noe ala Ung leken studinne, eller noe i den duren.

Hun skulle jeg gjerne møtt igjen, men borte ble hun og telefonnummeret er ikke lengre aktivt, så da får minnene leve sitt eget liv.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 29.2.2024 den 18.13, Jeff Pezos skrev:

Er det verdt et besøk?

Typisk norske som priser seg ut av markedet spør du meg.

Hun foretrekker 2 timers besøk til 8k pluss 2k for OWO pluss "NYE KUNDER MÅ OGSÅ FORHÅNDSBETALE 50%!!!"

  • Like 1
Lenke til kommentar

Tenk om det var motsatt? At damene uttalte seg: tipper at Apa og Karse hadde ligget nederst, men hva vet jeg?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 26.2.2024 den 19.34, Revenger skrev:

Jeg må trekke frem Aurora/Johanne - en jente fra Østfold som virkelig leverte og likte det- savner henne.

1. Enig, spesielt Aurora/Johanne, men også til dels venninna Hedda/Marie i Grønnegata var deilig å dunke på .

2. Ellers savner jeg Christabelle som var på Sagene og Majorstua for noen år siden.

3. Likeså sørlandsjenta «norske Elise» som holdt på (for det meste outcall) i Oslo for 7-8 år siden

  • Like 2
Lenke til kommentar

Denne øvelsen er så innmari vanskelig når jeg ikke lenger husker navnet hennes og eksakt hvilke årstall jeg møtte henne.  Men for å gi en pekepinn, og kanskje det er noen andre horekjennere som vet hvem jeg tenker på (et skudd i blinde dette her!)  

Møtte en slank, deilig skjønnhet med mørkt. langt, stritt hår (ikke antydning til fall eller krøller), flere ganger på Grunerløkka i en leilighet i 2.etg i nærheten av der Evangeliesenteret hadde opplegget sitt.  Mener det var samme gate.  Kanskje t.o.m. samme kvartal, eller så var det over veien.  Hun hadde små pupper og dialekt?  Kan det ha vært en sørlending?  Bryststørrelse b-cup.  I annonsen sin på RE poserte hun med et badekar.  Tror kanskje hun var naken oppi oxo.  Dette var den beste norske eskorten jeg har ligget med.  Tidsfestet til før sexkjøpsloven ble innført i januar 2009.  Kan ha vært i 2006-7, eller tidligere?

Hun i dette bildet ligner litt, men er kraftigere.

image.thumb.png.717d6e812297bef1efe92bc7fabde689.png

Lenke til kommentar
7 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Den annonsen var tydeligvis av det kortere slaget, og var borte før jeg rakk og se den. Er dette en norsk dame?

Ja, har bodd i norge lenge og snakker godt norsk men opprinnelig fra sør amerika.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...