Gå til innhold

Gaggball´s Review


Gaggball

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Tototre skrev:

Vel, prisene har nok gått vesentlig opp siden den gangen.  Her er det nye forhandlinger som må til.  Det går jo an å prøve seg med: Har hørt at du tar 5k for overnatting

Jeg ville aldri startet med å si: Har hørt du tar 5k for overnatting... Kjenner jeg ei Thai rett, så kommer hun til å kontre med 7-8-9k...

Hadde heller spurt om hun tar overnatting, og loddet stemningen for pris.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Gaggball skrev:

Jeg ville aldri startet med å si: Har hørt du tar 5k for overnatting... Kjenner jeg ei Thai rett, så kommer hun til å kontre med 7-8-9k...

Hadde heller spurt om hun tar overnatting, og loddet stemningen for pris.

Selvfølgelig ikke, om jeg virkelig ønsket meg en thai på overnatting her i Norge.  Hvilket jeg ikke gjør.

Noen ganger sier jeg til sexarbeideren: Du, jeg har 10k å bruke.  Hva kan du tilby for det?  Du kan tenke på det i 24 timer.

Med en slik forespørsel til 3-4 forskjellige eskorter får jeg mye interessant å velge i.  De som blir valgt bort er da fordi jeg ikke finner tilbudet godt nok.  De får ikke vite at de er med i et anbud.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
17 timer siden, Gaggball skrev:

Stilig. Hun bor jo fast i Oslo nå. Anal er 800,-

Må kanskje prøve henne igjen da🌸 Hadde sett det som en prestasjon hvis jeg greier å få pult henne gratis igjen, men siden hun tar betalt nå så tviler jeg på at det er mulig😜

Husker at hun tidligere pendlet mellom Spania og Norge ja.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Navn: Viktoria36 (ikke aktiv annonse i øyeblikket)

Pris: 1500/60min

Tjenester: Massage, prostate, HJ

Sted: Eidsvoll

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja

Har besøkt Viktoria flere ganger. Meget hyggelig dame. Tantra i begynnelsen, som går over i massage. Avslutter med HJ og Evnt prostate om man ønsker dette? Om prostate er tillegg vet jeg ikke mtp at andre ofte krever dette. Viktoria gjør det ikke til meg, men nå har jeg besøkt henne noen ganger.

Som sagt flott og behagelig dame fra Polen. Jeg trives med henne.

146099_viktoria36_3627c2e9_8641114a.thumb.jpg.443d8a1dc233e0d54ba2164788b45aa4.jpg

 

  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...