KrissyKrossy Skrevet Mai 15 Share Skrevet Mai 15 På 18.5.2024 den 17.05, Gaggball skrev: Navn: Viktoria36 (ikke aktiv annonse i øyeblikket) Pris: 1500/60min Tjenester: Massage, prostate, HJ Sted: Eidsvoll Bilder: Ekte Anbefales: Ja Har besøkt Viktoria flere ganger. Meget hyggelig dame. Tantra i begynnelsen, som går over i massage. Avslutter med HJ og Evnt prostate om man ønsker dette? Om prostate er tillegg vet jeg ikke mtp at andre ofte krever dette. Viktoria gjør det ikke til meg, men nå har jeg besøkt henne noen ganger. Som sagt flott og behagelig dame fra Polen. Jeg trives med henne. Er hun helt naken og er d lov å røre henne også ? 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Mai 17 Forfatter Share Skrevet Mai 17 På 15.5.2025 den 23.48, KrissyKrossy skrev: Er hun helt naken og er d lov å røre henne også ? Ja, hun er naken. Har faktisk ikke forsøkt eller spurt om det er lov å røre 3 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Mai 17 Forfatter Share Skrevet Mai 17 Navn: Alya tantric massage and nuru Pris: 1300,- Tjenester: Tantric, massage og HJ Sted: Drammen Bilder: Ekte Anbefales: Ja, greit nok. Brukte masse olje under massasje og B2B. Må slutte å prøve B2B da det ikke gir meg noe særlig. Liker bedre ordentlig massasje. Hennes HJ var bra. 6 5 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Mai 21 Forfatter Share Skrevet Mai 21 Navn: Katy Pris: 1000,- Tjenester: Massage og HJ Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja, meget hyggelig dame. Serviceminded, utvidet meny uten at jeg prøvde den. Hvor stor menyen er vet jeg dog ikke. Men her er det muligheter. 12 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Fredag klokken 23:48 Forfatter Share Skrevet Fredag klokken 23:48 Navn: Denise Pris: 1500,- Tjenester: BJ, sex Sted: Trondheim Bilder: Ekte Anbefales: Ja. Hyggelig dame, litt forsiktig kanskje(?) Alt utført iht avtale. Deilig fast rumpe. Hun gjør ikke DT eller anal, uheldigvis. Måtte besøke ei, etter et helt for jæ**** kjedelig seminar man er pålagt. 2 5 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg