Gå til innhold

Gaggball´s Review

Featured Replies

Skrevet
  • Moderatorer
3 timer siden, Revenger skrev:

Dork! Sjekk tråden "Onsa--Leif"!

Jøss @Revenger, der var du jo! Lenge siden sist! Hyggelig å se deg igjen!

• Svar 297
  • Visninger 177.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Navn: Gooddy Pris: 500,- massasje + 500,- HJ Tjenester: Massasje og HJ Sted: Drammen Bilder: Ekte Anbefales: Ja! Hadde egentlig planer om et annet treff, til jeg så Goodd

• Navn: Tina Pris: 1500 + 500 Tjenester: Sex, DT Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja Har sett på profilen flere ganger, men aldri gjort noe med det før nå. Dette var bra!

• Navn: Katy Pris: 1000,- Tjenester: Massage og HJ Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja, meget hyggelig dame. Serviceminded, utvidet meny uten at jeg prøvde den. Hvor stor meny

Posted Images

Skrevet
12 timer siden, Langbein skrev:

Jøss @Revenger, der var du jo! Lenge siden sist! Hyggelig å se deg igjen!

Det er et jule mirakel!. 

Skrevet
  • Moderatorer
15 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Det er et jule mirakel!. 

Halleluja!

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Forfatter

Navn: Vena

Pris: 500,- + 500,-

Tjenester: Massasje, HJ

Sted: Tønsberg

Bilder: Tja, vanskelig å si

Anbefales: Grei massasje, hun "streifet" innom understellet flere ganger. Brukte en del olje fra knærne og opp til korsryggen. Så var ikke tvil om det kunne være noen ekstra tjenester som ble tilbudt etterhvert. Hun prater greit Svensk.

Ekstra tjenester som ble tilbudt var HJ og B2B. Jeg valgte HJ. B2B gir meg ingen ting, jeg syntes det er drit kjedelig. Når jeg var ferdig dusjet, påkledd og klar til å gå, så spurte om hun tilbydde noe med enn HJ og B2B? Svaret var nei. Hvertfall til meg...

Vena ble da årets første

194349_vena_7efb8a0e_9bc30a8b.jpg.348f83b6eba68b59396d07b842d08ec4.jpg

Skrevet

Flott anmeldelse som alltid, @Gaggball. Men den fremhever også hvordan opplevelsen med en jente kan variere voldsomt.

Jeg har møtt henne et par ganger, og annonsene hennes har hett Vena, Veena, Veena sweet, Anna og Anna Thai (muligens blant andre).

Da jeg møtte henne, tilbød hun en deilig BJ uten kondom i tretti minutter (ingen massasje, bare rett inn i BJ).

Så vidt jeg vet er det det meste hun har tilbudt, og selv det har endret seg med andre kunder - jeg husker at @Oslo_bukken  prøvde henne og fikk BJ med kondom, for eksempel, noe som gjør en tur med henne til et lotteri.

Endret av Natt

Skrevet
2 timer siden, Natt skrev:

Flott anmeldelse som alltid, @Gaggball. Men den fremhever også hvordan opplevelsen med en jente kan variere voldsomt.

Jeg har møtt henne et par ganger, og annonsene hennes har hett Vena, Veena, Veena sweet, Anna og Anna Thai (muligens blant andre).

Da jeg møtte henne, tilbød hun en deilig BJ uten kondom i tretti minutter (ingen massasje, bare rett inn i BJ).

Så vidt jeg vet er det det meste hun har tilbudt, og selv det har endret seg med andre kunder - jeg husker at @Oslo_bukken  prøvde henne og fikk BJ med kondom, for eksempel, noe som gjør en tur med henne til et lotteri.

Kanskje du ligner på Matt Damon og hun alltid har ønsket å git Matt en blowjob 😁

Skrevet

@Kalen-71, det ville være min foretrukne løsning på variasjonen hennes, ja... 😂

• 1 month later...
Skrevet
  • Forfatter

Navn: Tantric Massage and Nuru by Alya

Pris: 1300,-/ 30min

Sted: Oslo

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja, om du liker små/petite damer. Vet ikke om hun gjør noe mer enn HJ(?) Kunne tenkt meg rumpa hennes, for den er rå deilig. Min 2. gang hos henne. Massasje ok, Hj ok. Alt i alt ok. Tar nok en tur til om det passer seg slik

188536_tantric_massage_and_nuru_3e64518e_eea7f737.thumb.jpg.42fc77f7a51f2fe0b421a07837e78f81.jpg

Skrevet
  • Forfatter

Navn: Nong Nina

Pris: 600,- 30min + 500,- HJ

Sted: Sandvika

Bilder: Nja, kanskje. Uansett ei flott dame

Hadde vært en tur i Asker, og da passet det meget bra med en stopp i Sandvika. Grei massage, hatt både bedre og dårligere. HJ var også greit utført. Tilbud om dusj både før og etter.

Kan godt henne jeg besøker henne igjen om det passer seg slik?

193194_nong_nina_16c41428_5b9cd6d7.thumb.jpg.702926defc2a4fef674a087a4a3031e1.jpg

Skrevet
  • Forfatter

Navn: Erica

Pris: 1700,- 30min + 500,- A-level

Tjenester: BJ, sex, anal

Sted: Kongsberg

Bilder: Er av henne

Skulle jeg tippe alder, ville jeg nok si 43-45år(?) Kan være feil ang. alder. Bildene er litt mer "polert" enn virkeligheten. Men fortsatt ei flott dame. Proff på det hun gjør, ikke noe tull, alt iht avtale. Fair extra pris for anal (500) og man kan ta henne hardt og dypt doggystyle A-level... 

141935_erica_7d98a72_0a74d8e3.thumb.jpg.bfb97c22eb7bc2004102396712b999a9.jpg

• 1 month later...
Skrevet
  • Forfatter

Navn: Sexy Lilly 888

Pris: 600 / 30min + 700 HJ

Tjenester: massage & hj

Sted: Fredrikstad

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja

Har vært hos henne mange ganger. I mine øyne en av de peneste Thai damene i Norge. Har bare god kjemi med henne. Hun kommer til Drammen snart kunne hun fortelle og ble der 1-2 uker. Hvilken dag vet jeg ikke, men ila noen uker ville hun være i Drammen.

Kun massasje, HJ & B2B

177084_sexy_lilly_888_3e1fda26_28c7cd5d.jpg

Skrevet
  • Forfatter

Navn: Jeni massage

Pris: 1500,-

Tjenester: sex

Bilder: Nei

Anbefales: Snudde i døra da bildet ikke stemmer. Hun er ikke fra Asia overhodet. Heller Moldova etc...

196622_jeni_massage_4558a0f3_0700ac1e.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Forfatter

Nå smiler jeg bredt.

Hun kommer tilbake og bosetter seg fast i Oslo fra neste uke. Deilig dame som jeg traff via sugardate for mange år siden. Men vi har holdt kontakten. Klar for treff etter avtale. Selv om hun ikke liker å få den hardt i toer´n, så sier hun ja, da hun vet at det er grunn min for å treffe henne )

Det er ganske opphissende når du entrer forsiktig "in her tailpipe" til den er helt i bunn og lar henne roe seg. Og du merker hun stålsetter seg, for det hun vet kommer til å skje... Hardt og dypt i toer´n og hun er alt annet enn lydløs.

Så da blir det færre damer fra RE fremover tenker jeg

Skrevet
9 minutter siden, Gaggball skrev:

Selv om hun ikke liker å få den hardt i toer´n, så sier hun ja, da hun vet at det er grunn min for å treffe henne )

Høres ut som ekte kjærlighet. ❣️🍑

Skrevet
  • Forfatter
21 minutter siden, mistery skrev:

Høres ut som ekte kjærlighet. ❣️🍑

Ikke sant. Hun vet umerket godt at det er rumpa hennes jeg kommer for

Skrevet
22 timer siden, Gaggball skrev:

Det er ganske opphissende når du entrer forsiktig "in her tailpipe" til den er helt i bunn og lar henne roe seg. Og du merker hun stålsetter seg, for det hun vet kommer til å skje... Hardt og dypt i toer´n og hun er alt annet enn lydløs.

Amen Brother, Amen!.

Skrevet
På 5.5.2026 den 21.16, Gaggball skrev:

Nå smiler jeg bredt.

Hun kommer tilbake og bosetter seg fast i Oslo fra neste uke. Deilig dame som jeg traff via sugardate for mange år siden. Men vi har holdt kontakten. Klar for treff etter avtale. Selv om hun ikke liker å få den hardt i toer´n, så sier hun ja, da hun vet at det er grunn min for å treffe henne )

entrer forsiktig "in her tailpipe" til den er helt i bunn og lar henne roe seg. Og du merker hun stålsetter seg, for det hun vet kommer til å skje..

FB_IMG_1745166134776.jpg

Skrevet
  • Forfatter

Navn: Relaxing massage by BB

Pris: 600,- + 500,-

Tjenester: Massage & HJ

Sted: Drammen

Ekte Bilder: Ja

Anbefales: Ja

Meget behagelig dame, litt mykere massage enn det jeg er vant med. Hun gjorde også hodebunn/nakke massage som vare helt topp. Hun takket pent når jeg bekreftet at jeg ønsket "extra"

Dette er ei jeg kommer til å besøke igjen

202082_relaxing_massage_by_bb_6d2a29a6_5387f601.jpg

Skrevet

Nå smiler jeg bredt.

Hvem snakker vi om her? Erica i Kongsberg?

Skrevet
  • Forfatter
6 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Hvem snakker vi om her? Erica i Kongsberg?

Nope, hun er ikke og har aldri vært på RE. Hun traff jeg via sugardate for mange år siden.

Skrevet
  • Forfatter

Navn: Aimee Vip

Pris: 2000,-

Tjenester: Sex

Ekte Bilder: Ja

Anbefales: Ja. Helt top for GFE

For de som liker GFE så er dette ei top dame. Har vært hos henne en rekke ganger. Er du ute etter PSE, så er Aimee helt feil. Da må du finne noen andre. For meg er Aimee på min top liste og har vært der fra første gangen jeg traff henne.

Flott elegant dame, jeg skal tilbake.

140566_aimee_vip_6aaa6390_3611a0f3.jpg

Skrevet

Var det kun 30 minutter?

Skrevet
  • Forfatter
19 timer siden, LoveOWO skrev:

Var det kun 30 minutter?

Ja