Gå til innhold

Gaggball´s Review

Gaggball

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Navn: Vena

Pris: 500,- + 500,-

Tjenester: Massasje, HJ

Sted: Tønsberg

Bilder: Tja, vanskelig å si

Anbefales: Grei massasje, hun "streifet" innom understellet flere ganger. Brukte en del olje fra knærne og opp til korsryggen. Så var ikke tvil om det kunne være noen ekstra tjenester som ble tilbudt etterhvert. Hun prater greit Svensk.

Ekstra tjenester som ble tilbudt var HJ og B2B. Jeg valgte HJ. B2B gir meg ingen ting, jeg syntes det er drit kjedelig. Når jeg var ferdig dusjet, påkledd og klar til å gå, så spurte om hun tilbydde noe med enn HJ og B2B? Svaret var nei. Hvertfall til meg...

Vena ble da årets første

194349_vena_7efb8a0e_9bc30a8b.jpg.348f83b6eba68b59396d07b842d08ec4.jpg

• Like 2
  • Thanks 3

Flott anmeldelse som alltid, @Gaggball. Men den fremhever også hvordan opplevelsen med en jente kan variere voldsomt.

Jeg har møtt henne et par ganger, og annonsene hennes har hett Vena, Veena, Veena sweet, Anna og Anna Thai (muligens blant andre).

Da jeg møtte henne, tilbød hun en deilig BJ uten kondom i tretti minutter (ingen massasje, bare rett inn i BJ).

Så vidt jeg vet er det det meste hun har tilbudt, og selv det har endret seg med andre kunder - jeg husker at @Oslo_bukken  prøvde henne og fikk BJ med kondom, for eksempel, noe som gjør en tur med henne til et lotteri.

Endret av Natt
  • Like 5
2 timer siden, Natt skrev:

Flott anmeldelse som alltid, @Gaggball. Men den fremhever også hvordan opplevelsen med en jente kan variere voldsomt.

Jeg har møtt henne et par ganger, og annonsene hennes har hett Vena, Veena, Veena sweet, Anna og Anna Thai (muligens blant andre).

Da jeg møtte henne, tilbød hun en deilig BJ uten kondom i tretti minutter (ingen massasje, bare rett inn i BJ).

Så vidt jeg vet er det det meste hun har tilbudt, og selv det har endret seg med andre kunder - jeg husker at @Oslo_bukken  prøvde henne og fikk BJ med kondom, for eksempel, noe som gjør en tur med henne til et lotteri.

Kanskje du ligner på Matt Damon og hun alltid har ønsket å git Matt en blowjob 😁

• Haha 3