Gå til innhold

Gaggball´s Review


Gaggball

Anbefalte innlegg

Navn: Margo Sexy

Pris: 1800,- for 30min

Tjenester: BJ, sex, anal, high heels & stockings

Sted: Oslo, bestandig ren og pen leilighet.

Bilder: Ekte, lukter godt gjør hun også

Anbefales: Ja, uten tvil! Hun er en av mine top 3 damer. Når jeg tenker etter er hun dama på toppen av top 3 også. Aldri noe tull, alt som avtalt. Ekte bilder, behagelig person. Et minus for meg er at hun ikke gjør deep throat, noe hun spesifiserer i annonsen. Men hun oppveier dette med å gjøre A-level :)  Hun må bare ha beskjed om denne tjenesten i forkant ;) 

Margo er også den eneste jeg er villig til å betale 1800/30min + evnt 500 for A-level. 

115733_margo_sexy_56f1b38f_4939ea96.thumb.jpeg.fd135a76e31dcc5c234a399f4373a2c5.jpeg

  • Like 5
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Navn: Norske Cindy

Pris: 2000,- 1t

Tjenester: BJ, Deep throat, sex

Sted: Drammen

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja. Dette var et meget trivelig besøk. Sett annonsen hennes flere ganger, men aldri passet før denne gangen.  Petit, slank med langt blondt hår. Meget deilig bj og dt. God sex. Rett å slett ei meget hyggelig dame. Kommer til å besøke henne flere ganger.

151821_norske_cindy_85_bee12aa_abb2ef82.thumb.jpg.80dc53430ce8f91bc3174b7f4b6f7cd6.jpg

  • Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 25.2.2024 den 20.46, Gaggball skrev:

 

Navn: Norske Cindy

Pris: 2000,- 1t

Tjenester: BJ, Deep throat, sex

Sted: Drammen

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja. Dette var et meget trivelig besøk. Sett annonsen hennes flere ganger, men aldri passet før denne gangen.  Petit, slank med langt blondt hår. Meget deilig bj og dt. God sex. Rett å slett ei meget hyggelig dame. Kommer til å besøke henne flere ganger.

151821_norske_cindy_85_bee12aa_abb2ef82.thumb.jpg.80dc53430ce8f91bc3174b7f4b6f7cd6.jpg

Hvordan er utseende/ansiktet? Mener det var en negativ anmeldelse på RE hvor fyren påpekte hun så gammal ut og hadde masse rynker

Lenke til kommentar
11 timer siden, Apeesel skrev:

Hvordan er utseende/ansiktet? 

Jeg likte det jeg så. Tipper hun er ca. ærlig med sin alder på profilen sin. For å si det på en annen måte, så blir det ikke siste turen på besøk

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
Skrevet (endret)

Navn: Sharon99

Pris: 1000,- for 30min

Tjenester: BJ, sex

Sted: Oslo,  leilighet.

Bilder: Ekte, flott dame

Anbefales:Ja! Hun er absolut verdt prisen sin. Flott voksen høy dame. Vær oppmerksom på tillegg i pris etter kl.2200. For å si det enkelt, hun skal besøkes flere ganger ;) Hun kan treffes selv om annonsen hennes på RE ikke er aktiv. Så om det er av interesse, så lagre hennes nr.

144076_sharon99_3a9fd772_53a966dd.thumb.jpg.74b0c0e3b9a8364046cccd550d1a7b28.jpg

Endret av Gaggball
Glemte noe info
  • Like 3
  • Thanks 4
Lenke til kommentar

Navn: Isabellalove

Pris: 1500,- for 30min

Tjenester: BJ, sex

Sted: Oslo,  leilighet.

Bilder: Ekte, flott dame

Anbefales:Ja, og nå må jeg nok utvide min topp 3 liste. For der er det trangt i toppen. Tenker jeg sier Topp 5 liste hvor Isabella ble umiddelbart medlem. Meget behagelig dame for meg. Hun er GFE og ikke PSE for meg. Rett å slett ei deilig dame!

Hun har sine siste dager i Oslo nå, kommer tilbake nærmere Norges Grunnlovsdag.

137972_isabellalove_519db226_3ca9967e.thumb.jpg.ee952570dbfc25d8d5443561e6861b8a.jpg

  • Like 4
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Navn: Ashley Love

Pris: 1500,- for 30min med enten Paypal eller Revolut. 

Tjenester: Deep throat, sex

Sted: Sandvika

Bilder: Trolig henne(?) men har ikke møtt henne fysisk

Anbefales: Vet ikke? Var på vei sørover, da hadde det passet med en stopp i Sandvika. Når jeg spurte om det var henne på bilde, sendte hun bilder som ikke er på profilen uoppfordret til meg. Men hun ønsket KUN elektronisk betaling via paypal eller Revolut. Var ikke snakk om noe på forhånd!  Men elektronisk betaling er ikke aktuelt for meg. 

Så derfor ble vi ikke enige om treff. 

 

173496_ashley_love_3c1822b4_4a062f74.jpg

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
10 timer siden, Gaggball skrev:

 

Navn: Ashley Love

Pris: 1500,- for 30min med enten Paypal eller Revolut. 

Tjenester: Deep throat, sex

Sted: Sandvika

Bilder: Trolig henne(?) men har ikke møtt henne fysisk

Anbefales: Vet ikke? Var på vei sørover, da hadde det passet med en stopp i Sandvika. Når jeg spurte om det var henne på bilde, sendte hun bilder som ikke er på profilen uoppfordret til meg. Men hun ønsket KUN elektronisk betaling via paypal eller Revolut. Var ikke snakk om noe på forhånd!  Men elektronisk betaling er ikke aktuelt for meg. 

Så derfor ble vi ikke enige om treff. 

 

173496_ashley_love_3c1822b4_4a062f74.jpg

Damen ser bra og interessant ut, men konklusjonen blir den samme som for deg, noe annet enn cash på stedet er uaktuelt. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Navn: Rosalie gfe

Pris: 1500,- for 30min 

Tjenester: Deep throat, sex

Sted: Drammen,

Bilder: Ekte bilder

Anbefales: Ja, har besøkt henne tidligere i både Drammen og Hamar. Hun er ei elegant voksen dame på ca.40(?). Bestandig utført det vi har avtalt på en god måte. Siden min tiltenkte stopp i Sandvika gikk skeis og jeg oppdaget Rosalie i Drammen. Så var det en enkel avgjørelse. Har møtt henne tidligere i Drammen og Hamar. Etter ting & tang var gjennomført, ble vi liggende å prate om div. Bl.a om RE... 

Rosalie hadde tidligere verifisert sin annonse (flere år) men nå var det stopp. RE forlangte nå å se passet hennes for å få annonsen verifisert.

Hvor hun sa: I am not showing my passport for a sex ad. Og jeg er helt enig, hadde aldri vist passet mitt til noen bak en hjemmeside for sex annonser. 

135064_rosalie_gfe_bf3ae2c_661b892b.thumb.jpg.051d31290897feec2736c9ec7ce1b34e.jpg

Endret av Gaggball
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Damen er bra! Det kan jeg skrive under på. Stemmer derimot betaling for Rosalie, eller har du kopiert fra annonsen over? 

Hun tok kontanter sist jeg traff henne..

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Solan skrev:

Stemmer derimot betaling for Rosalie, eller har du kopiert fra annonsen over? 

Kopierte oppsett, glemte å fjerne det med fra forrige. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på feilen. Er rettet opp nå

Rosalie er cash

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 5.1.2024 den 16.44, Gaggball skrev:

 

Navn: Sweet Charenn

Pris: 500 + 500

Tjenester: Massasje + hj

Sted: Studio

Bilder: Ekte

WIR: Ja

Godt voksen dame, med en rådelig kropp/rumpe. Har kun hatt massasje og hj. Vet ikke om det er noe mer på menyen? Massasjen har jeg hatt bedre, men greit nok. . Men hun er verdt et besøk pga kroppen hennes.

 

 

Traff tilfeldigvis denne dama da jeg droppet inn på en salong i Drammen. Flott dame, men bildene er bedre enn virkeligheten. Massasjen var middels (6/10), men lite pirrende. Hun er 51 år gammel.

Endret av Johann
  • Like 1
Lenke til kommentar
På 8.1.2024 den 20.07, Gaggball skrev:

 

Neste: Emmie

Pris: 500 + 500

Tjenester: massasje + hj her er menyen utvidet (bj 1000, samleie 1500)

Sted: Drammen 

Bilder: Ekte

WIR: Ja, det vil jeg gjøre. Passet greit med en stopp hos Emmie når jeg passerte Drammen. Hatt bedre massasje, men greit nok. Spesielt mtp om du ønsker utvidet meny. Alder er vel 35 år kanskje (?) flott kropp, blid og hyggelig dame.

 

 

Enig. Beste massasje i Drammen for tiden. God massasje (8/10) og bra pirrende. Tilbud om HJ og B2B, men ikke noe mer.

Endret av Johann
  • Like 1
Lenke til kommentar
På 5.1.2024 den 17.44, Gaggball skrev:

 

Navn: Sweet Charenn

Pris: 500 + 500

Tjenester: Massasje + hj

Sted: Studio

Bilder: Ekte

WIR: Ja

Godt voksen dame, med en rådelig kropp/rumpe. Har kun hatt massasje og hj. Vet ikke om det er noe mer på menyen? Massasjen har jeg hatt bedre, men greit nok. . Men hun er verdt et besøk pga kroppen hennes.

 

160232_sweet_charenn_288c4529_3c970995.jpg

Hva betyr WIR?

Lenke til kommentar

Navn:  Melina Erotic massage

Pris: 1000,- 30min

Tjenester: Bj, sex, massage

Sted: Drammen

Bilder: Vet ikke?

Anbefales:: Vet ikke?

Var hos kompis i Drammen, og da tenkte jeg det passet med en massage etc. Fant denne annonsen som jeg ikke hadde sett tidligere. Avtalte treff kl.xx:xx

Er der til avtalt tidspunkt, får beskjed om å vente i 10min. så "soon" og så 5min... Gir beskjed om at kl.xx:xx forlater jeg!

Fra avtalt tidspunkt til jeg forlot tok det nesten 35min som jeg ventet! 

Her er min tanke at det var en operatør som svarte, fordi om hun var opptatt med en annen, så kunne hun ikke svart meg slik hun gjorde. 

Jeg har en viss forståelse for at damene dobbeltbooker. Da de opplever helt sikkert  mange kunder som ikke møter og sitter hjemme med buksa rundt anklene og runker pikken i fillebiter ;)

Om hun/operatør hadde sagt fra starten av, beklager jeg har dobbeltbooket, jeg er ledig kl.xx.xx så kunne eg til en viss grad tolerert dette. Men ikke når eg får beskjed om 10, soon, 5min osv...

Jeg forlot når jeg sa jeg kom til å forlate. Da kom txt med: Are you here?

Jeg: Nope, i left

Her: Sorry!

 

174392_erotic_massage_22b4a26f_5f323119.thumb.jpg.95a9b1e5540cd3c695c78107c1745445.jpg

  • Like 3
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Navn:  Mila Real

Pris: 1500,- 30min

Tjenester: Bj, prostate massage, sex, 

Sted: Oslo

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja

Siden damen i Drammen "dobbeltbooket" eller hva hun gjorde? Ref: mitt forrige innlegg i denne tråden. Så valgte jeg å treffe ei som aldri har skuffet meg pr.d.d Mila har nå en ny leilighet meget sentralt i Oslo med god parkering i nærheten. Fin og ren leilighet. En tur i dusjen, så i senga. En meget behagelig BJ med blanding av DT. Mila spurte om jeg ville ha prostate massage... Yes, på med engangshandske og glidemiddel og det ble blanding av BJ, DT og PM. Måtte be henne stoppe ellers hadde jeg fylt munn hennes.

På med kondom og ba henne om å ri meg med ryggen til meg. Deilig å se rumpa hennes mot meg. Tok ikke lange tiden før jeg avsluttet. Mila er her ca.1 uke til, så kommer hun tilbake i slutten av juni om det går som planlagt...

154773_mila_real_e2463cb_0027ac24.thumb.jpg.e3ae3dbfcd25abc90faca27fc0ae89d8.jpg

  • Thanks 5
Lenke til kommentar
På 21.2.2024 den 2.32, Gaggball skrev:

 

Navn: Margo Sexy

Pris: 1800,- for 30min

Tjenester: BJ, sex, anal, high heels & stockings

Sted: Oslo, bestandig ren og pen leilighet.

Bilder: Ekte, lukter godt gjør hun også

Anbefales: Ja, uten tvil! Hun er en av mine top 3 damer. Når jeg tenker etter er hun dama på toppen av top 3 også. Aldri noe tull, alt som avtalt. Ekte bilder, behagelig person. Et minus for meg er at hun ikke gjør deep throat, noe hun spesifiserer i annonsen. Men hun oppveier dette med å gjøre A-level :)  Hun må bare ha beskjed om denne tjenesten i forkant ;) 

Margo er også den eneste jeg er villig til å betale 1800/30min + evnt 500 for A-level. 

115733_margo_sexy_56f1b38f_4939ea96.thumb.jpeg.fd135a76e31dcc5c234a399f4373a2c5.jpeg

Jeg har ikke telt, men er rimelig sikker på at du nå er godt over 3 på topp 3. :)

Lenke til kommentar
På 8.1.2024 den 20.07, Gaggball skrev:

 

Neste: Emmie

Pris: 500 + 500

Tjenester: massasje + hj her er menyen utvidet (bj 1000, samleie 1500)

Sted: Drammen 

Bilder: Ekte

WIR: Ja, det vil jeg gjøre. Passet greit med en stopp hos Emmie når jeg passerte Drammen. Hatt bedre massasje, men greit nok. Spesielt mtp om du ønsker utvidet meny. Alder er vel 35 år kanskje (?) flott kropp, blid og hyggelig dame.

Ser at Emmie havnet i DT på søndag (på nett). Avisen brukte et av bildene hennes i annonsen på RE.

Hun er forresten 46 år gammel. Født i 1977.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...