Gå til innhold

Gaggball´s Review


Gaggball

Anbefalte innlegg

Neste: Emmie

Pris: 500 + 500

Tjenester: massasje + hj her er menyen utvidet (bj 1000, samleie 1500)

Sted: Drammen 

Bilder: Ekte

WIR: Ja, det vil jeg gjøre. Passet greit med en stopp hos Emmie når jeg passerte Drammen. Hatt bedre massasje, men greit nok. Spesielt mtp om du ønsker utvidet meny. Alder er vel 35 år kanskje (?) flott kropp, blid og hyggelig dame.

 

134852_emmie_abde293_335f2b05.thumb.jpg.7ca00e982ee8f80d94ad46ba3a929e2a.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Gaggball skrev:

Ikke uenig. Og om hun er 50+/- so er kroppen hennes enda mere imponerende

Ja det er riktig. 

Lenke til kommentar

Navn: Agnetha88

Pris: 1000,- (30min)

Tjenester: Deep throat, sex

Sted: Oslo, møkkete leilighet. Skal dog sies at dette er noen år siden!

Bilder: Ekte

Anbefales: Nei, ser hun har positive anmeldelser på RE. For meg var det helt feil. Hun sa hun gjorde DT, noe som ikke stemte. Ser på profilen hennes nå, at dette er fjernet fra menyen. Bra for Agnetha at hun har noen fornøyde kunder, jeg er ikke en av de!

62331_agnetha88_7c4c942f_86a2c2f4.thumb.jpg.ed60114ec1f9714065cab69314128914.jpg

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Gaggball skrev:

 

Navn: Perry

Pris: 500 + 500

Tjenester: Massasje + HJ

Sted: Drammen

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja. Hun er min faste massør. Endelig er hun tilbake etter juleferie hos familien. Gir meg god massasje og en meget behagelig HJ. 

 

113581_perry_4a15194e_12a41ac6.jpg

Så det stopper med hj eller er det mulighet for mer?

Lenke til kommentar

Perry er kostbar!  Og som jeg har skrevet tidligere er hun den vakreste thaien jeg har møtt i Norge.

Etterlyser oxo andres erfaringer med henne om extra!

Første gangen hos henne på loftet i Drammen, var det like før jeg tok henne i doggy uten, der hun viftet med stumpen full av olje.  Men turte ikke.  Har dog fått b2b, bj og 69.  Hun elsker å bli slikket.  Der har menyen stoppet for meg selv om jeg har spurt flere ganger.  Og det har kostet mer enn hos andre.  Sluttet å se henne pga. det.

Men hun blir jo eldre og ting kan endre seg.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
7 timer siden, Tototre skrev:

Perry er kostbar!  Og som jeg har skrevet tidligere er hun den vakreste thaien jeg har møtt i Norge.

Etterlyser oxo andres erfaringer med henne om extra!

Første gangen hos henne på loftet i Drammen, var det like før jeg tok henne i doggy uten, der hun viftet med stumpen full av olje.  Men turte ikke.  Har dog fått b2b, bj og 69.  Hun elsker å bli slikket.  Der har menyen stoppet for meg selv om jeg har spurt flere ganger.  Og det har kostet mer enn hos andre.  Sluttet å se henne pga. det.

Men hun blir jo eldre og ting kan endre seg.

Hva kostet det deg da?

Lenke til kommentar
50 minutter siden, Pwhite skrev:

Hva kostet det deg da?

2.5k inkl. bj med kondom for en time.  Brukte å betale henne 2k uten bj og sex.  Totalt, så ikke noe massasjegebyr på toppen, altså.  Og jeg forhandler med alle thaier, for hun ville alltid ha mer.  Enig i at massasjen hennes er god.  Og pirrende.  Hvor gammel kan hun være nå?  Rundt 30 vil jeg tippe.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Navn: Alesya full GFE

Pris: 1500,-

Tjenester: Deep throat, prostate massasje, sex, high heels

Sted: Oslo

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja, uten tvil. Har vært på besøk mer enn 1 gang, og flere skal det bli. Hun fremstår for meg slik hun beskriver seg selv. Uskyldig barnehage lærer med en dirty side ;) Meget behagelig dame for meg.

153552_alesya_full_gfe_57b220fc_4d03e2a2.thumb.jpg.fd52cf7a316e7bd4d884f07c28611cf6.jpg

  • Like 5
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Navn: Marilyn

Pris: 1500,-

Tjenester: Deep throat, BJ, CIM

Sted: Oslo

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja, for meg så kommer jeg tilbake.

Ble en tur til Marilyn. Flere år siden jeg hadde vært hos henne. Husket bare at jeg var fornøyd den gangen. Ville ikke skrive review av henne da jeg ikke husket detaljer og besøkte henne igjen. Hun har nå fjernet nasjonalitet på RE. Jeg er rimelig sikker på at tidligere sto det Russisk(?)

Alder tipper jeg er 45+/- (?) Bildene er de samme som tidligere hvor hun er slank. Nå er hun tynn! Så om du ikke liker petite/tynn/slank så er ikke dette damen for deg.  Vil nok si at deep throat mangler  den bitte lille biten på å gå helt ned. Men hun har en deilig munn og kan bruke den. Blid og hyggelig, service ble utført som avtalt og siden det var igjen litt tid etter jeg hadde avsluttet i munn hennes så tilbydde hun massasje. 

138147_marilyn_moskow_4b715a8_0f41af69.thumb.jpg.bd77636c04ba410a0cfb67cb5a365a50.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 27.1.2024 den 22.26, Gaggball skrev:

 

Navn: Marilyn

Pris: 1500,-

Tjenester: Deep throat, BJ, CIM

Sted: Oslo

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja, for meg så kommer jeg tilbake.

Ble en tur til Marilyn. Flere år siden jeg hadde vært hos henne. Husket bare at jeg var fornøyd den gangen. Ville ikke skrive review av henne da jeg ikke husket detaljer og besøkte henne igjen. Hun har nå fjernet nasjonalitet på RE. Jeg er rimelig sikker på at tidligere sto det Russisk(?)

Alder tipper jeg er 45+/- (?) Bildene er de samme som tidligere hvor hun er slank. Nå er hun tynn! Så om du ikke liker petite/tynn/slank så er ikke dette damen for deg.  Vil nok si at deep throat mangler  den bitte lille biten på å gå helt ned. Men hun har en deilig munn og kan bruke den. Blid og hyggelig, service ble utført som avtalt og siden det var igjen litt tid etter jeg hadde avsluttet i munn hennes så tilbydde hun massasje. 

138147_marilyn_moskow_4b715a8_0f41af69.thumb.jpg.bd77636c04ba410a0cfb67cb5a365a50.jpg

Har du ett nr til meg?

Lenke til kommentar
På 8.1.2024 den 21.07, Gaggball skrev:

 

Neste: Emmie

Pris: 500 + 500

Tjenester: massasje + hj her er menyen utvidet (bj 1000, samleie 1500)

Sted: Drammen 

Bilder: Ekte

WIR: Ja, det vil jeg gjøre. Passet greit med en stopp hos Emmie når jeg passerte Drammen. Hatt bedre massasje, men greit nok. Spesielt mtp om du ønsker utvidet meny. Alder er vel 35 år kanskje (?) flott kropp, blid og hyggelig dame.

 

134852_emmie_abde293_335f2b05.thumb.jpg.7ca00e982ee8f80d94ad46ba3a929e2a.jpg

Hei, jeg har møtt Emmie noen ganger, og på tross av flere forsøk, så stopper det på B2B…. Har du gode kilder på utvidet meny?

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Milkyway skrev:

Hei, jeg har møtt Emmie noen ganger, og på tross av flere forsøk, så stopper det på B2B…. Har du gode kilder på utvidet meny?

Jeg har møtt hun. Helt greit, pen jente. Og jeg har pult hun med kondom. 

Lenke til kommentar

Navn: Finja

Pris: 1600,- 

Tjenester: Deep throat, sex, anal, outfits, high heels

Sted: Sandefjord og Oslo

Bilder: Ekte

Anbefales: Finja er på min topp 3 liste. Alt er utført iht ønske fra meg. Har stor sans for små, slanke, petite og blonde damer. Rett å slett ei topp dame som utfører alt med et smil for min del. 

 

111670_finja_1417122_c50132f3.thumb.jpg.1527554aed7585e043b96b406fe4ad8b.jpg

  • Like 6
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Da folkens... Etter å ha sett annonsen hennes i flere omganger siden 2021, hvertfall siden 2022 så besluttet jeg å få sjekket ut en gang for alle her tidligere i uken!!!

Navn: Lisa Best GFE

Pris: 1500,- for 30min var avtalen

Tjenester: Deep throat, sex, high heels ble avtalt

Sted: Oslo (Frogner)

Bilder: Falsk

Anbefales: Nei! 

Enkelt å greit å finne frem, fikk god beskrivelse. Vær dog oppmerksom på at det er JÆ**** glatt i bakgården. Like før jeg tok en salto. Døren ble åpnet og jeg spurte hvem hun var? Selv ikke en noen som er dyktig på sminke og photoshop får henne til å bli damen på bildene i profilen.

Sa nei takk og forlot!

 

152357_lisa_best_gfe_787ac57b_5324ba30.jpg.d82595737afaae29d3d4f5fda4cfba9c.jpg

  • Thanks 3
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Navn: Aimee

Pris: 1600,- (30min)

Tjenester: Bj, 69, DFK, GFE, Cowgirl

Sted: Oslo

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja. Hun er en av mine top 3 damer. Meget behagelig dame for meg. Satser på enda et treff før hun reiser denne gangen. Kommer tilbake i April (tror jeg?)

140566_aimee_vip_1c5031a4_7cd4105b.thumb.jpg.57f5122a3d5606941496945ee8f5bc49.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Gaggball skrev:

 

Navn: Aimee

Pris: 1600,- (30min)

Tjenester: Bj, 69, DFK, GFE, Cowgirl

Sted: Oslo

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja. Hun er en av mine top 3 damer. Meget behagelig dame for meg. Satser på enda et treff før hun reiser denne gangen. Kommer tilbake i April (tror jeg?)

140566_aimee_vip_1c5031a4_7cd4105b.thumb.jpg.57f5122a3d5606941496945ee8f5bc49.jpg

Redigert, da jeg misforsto litt det du skrev i forrige innlegg. Men absolutt en helt topp strøken dame. En av de få jeg ville brukt uttrykket ravishing om. Elegant, kul og girl next door. Et høyreist tinderegg. 

Endret av Saitolaito
Misforsto forrige innlegg.
Lenke til kommentar
2 timer siden, Lars Monsen skrev:

bestiller du alltid 30min?

Njaa... Litt avhengig av hva jeg ønsker. Ny eskorte som jeg aldri har besøkt før: Alltid 30min, siden jeg ikke "kjenner" vedkommende. Er det ei jeg har vært hos tidligere og trives godt med, kan det bli 1t.

Er det massasje/tantra, er det som regel 30min første gangen og 1t deretter om kjemien og service er bra.

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...