Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Greier

Featured Replies

Skrevet

Ofte?  Nei, men jo flere som blir besøkt jo større sannsynlighet for at det skjer oftere.  For egen del tre eskorter så langt i hobbyen.  Så bare en hvert decennium.

• 2 months later...
  • Svar 55
  • Visninger 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Jeg har aldri sett på eller vurdert størrelsen på hender på noen kvinner noensinne!    Men denne «ikke ta på meg» greien som noen av dem driver med, er helt håpløs. Får jeg ikke ta på pupper el

• Teknisk tukling? Ser for meg oppsett av ny tv, eller en kjøkkenmaskin som må fikses. Helt klart en super downer. 

• Enig i mye som er skrevet allerede. Når det blir mye regler, ikke ditt, ikke datt... også mangel på hygiene!  Jeg liker best der alt kan være easy going og lite stress. Sjelden jeg liker å p

Skrevet
  • Forfatter

Tenker også hvor nice det er med proffe damer som imponerer med små detaljer: Listerine med  tilhørende engangskopper, drops og pastiller, rene og tørre håndklær, forespørsel om drikke før og etter, duftlys på badet. Greier som virkelig kan heve opplevelsen.

Skrevet
8 minutter siden, Revenger skrev:

Tenker også hvor nice det er med proffe damer som imponerer med små detaljer: Listerine med  tilhørende engangskopper, drops og pastiller, rene og tørre håndklær, forespørsel om drikke før og etter, duftlys på badet. Greier som virkelig kan heve opplevelsen.

Hvor har du vært nå?

Dette er den servicen jeg foretrekker 😁

Endret av Tototre

Skrevet
  • Forfatter
1 minutt siden, Tototre skrev:

Hvor har du vært nå?

Dette er den servicen jeg foretrekker 😁

Hun som leverte mye av dette var Sophia Taylor ( i februar). Håper hun snart kommer til Oslo igjen.

Skrevet
1 minutt siden, Revenger skrev:

Hun som leverte mye av dette var Sophia Taylor ( i februar). Håper hun snart kommer til Oslo igjen.

Ah, jeg har det nemlig sånn hos Brianna og Elizabeth.  Minus duftlysene som jeg helst vil unngå.  Og det tar de hensyn til.

Skrevet

African massage i Lillestrøm leverer også godt på dette.