Gå til innhold

Tilbud og etterspørsel: Salg!


Tototre

Anbefalte innlegg

Hvem har gode priser nå???

Populære gledespiker vet når de kan øke prisene sine, som Nayrobi over.  Forstår oxo godt at noen tar 1k extra for anal.  Bedre med få som betaler mye enn å bli helt utpult.

Til headingen: Flere skriver om mulighetene for gode tilbud i juleferien.  Et par thaier har fortalt meg at det har vært lite trafikk i des.  Godt utgangspkt. for tilbud.

Noen av de som ligger høyt til vanlig er nå villige til å gå ned til 2k, og kanskje oxo inkl. flere tjenester/lenger tid.  

Gå litt utenom de mest populære så finner du disse.

 

 

 

Endret av Tototre
Lagt til ???
Lenke til kommentar

Jeg har fått høre fra 2 forskjellige steder ( onsdag og fredag ) at det er færre etniske nordmenn på besøk men betydelig høyere volum av våre nye landsmenn. 

Usikker hva hønene blir solgt for, men ofte pruter den målgruppen. jeg er på NOK 2000+ for uten kondom. 

Lenke til kommentar
På 22.12.2023 den 13.22, Tototre skrev:

Hvem har gode priser nå???

Populære gledespiker vet når de kan øke prisene sine, som Nayrobi over.  Forstår oxo godt at noen tar 1k extra for anal.  Bedre med få som betaler mye enn å bli helt utpult.

Til headingen: Flere skriver om mulighetene for gode tilbud i juleferien.  Et par thaier har fortalt meg at det har vært lite trafikk i des.  Godt utgangspkt. for tilbud.

Noen av de som ligger høyt til vanlig er nå villige til å gå ned til 2k, og kanskje oxo inkl. flere tjenester/lenger tid.  

Gå litt utenom de mest populære så finner du disse.

 

 

 

Må bare spille inn at prisene til N var de samme i går, som de var for et par måneder siden når hun var i Norge forrige gang.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...