Gå til innhold

Dubai


johnlogan

Anbefalte innlegg

Ett mekka for bareback hunters. Alt fra Thai, PH, Viet & MY til Afrika, Øst, Russland og andre land i M East.

Bor du på riktig hotell så er det bare å hente i baren eller på gaten på utsiden. Bør prøves.

Fra NOK 1000 og oppover per runde! Styr unna Desember til februar. Low Season - sommer er best. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 22.12.2023 den 10.18, johnlogan skrev:

Ett mekka for bareback hunters. Alt fra Thai, PH, Viet & MY til Afrika, Øst, Russland og andre land i M East.

Bor du på riktig hotell så er det bare å hente i baren eller på gaten på utsiden. Bør prøves.

Fra NOK 1000 og oppover per runde! Styr unna Desember til februar. Low Season - sommer er best. 

Er det noen hoteller du vil anbefale? 

Lenke til kommentar
53 minutter siden, Eventyrlysten skrev:

Er det noen hoteller du vil anbefale? 

Ja, FIVE Palm Jumeirah Dubai ( og i område rundt ) 

Damer inne på hotellene og det er dame i gatene som står å venter på kunder! Ikke noe stress å ta med på rommet så lenge det er disree. 

Bra utvalg. Slipper Taxi. 

Pris fra NOK 1000 og oppover. 

Unngå høy sesong Desmeber - februar 

 

2.jpg

1.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, johnlogan skrev:

Ja, FIVE Palm Jumeirah Dubai ( og i område rundt ) 

Damer inne på hotellene og det er dame i gatene som står å venter på kunder! Ikke noe stress å ta med på rommet så lenge det er disree. 

Bra utvalg. Slipper Taxi. 

Pris fra NOK 1000 og oppover. 

Unngå høy sesong Desmeber - februar 

 

2.jpg

1.jpg

Herlig! Takk 😃 er tjenestene de leverer på nivå med Norge eller det bedre?

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Eventyrlysten skrev:

Herlig! Takk 😃 er tjenestene de leverer på nivå med Norge eller det bedre?

Du får det du ønsker! Viktig å bare være tydelig på hva du vil da.

Jeg liker bareback og musesprut så jeg spør etter dette. Jeg liker også CIM og finner de som er klar for dette! 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
12 timer siden, shawty lo skrev:

Oslo er tragisk hvis du liker 2 store mugger+europeisk jente  :-D

Jeg liker lav risiko, kontrollert terreng, oversiktlig priser, kort reiseveg , home turf & villige kvinner! 

  • Like 4
Lenke til kommentar
På 30.12.2023 den 1.55, johnlogan skrev:

Jeg liker lav risiko, kontrollert terreng, oversiktlig priser, kort reiseveg , home turf & villige kvinner! 

Dubai i sommer er jo galskap, kan ikke engang gå ut før kveldstid. Men takk for infoen, skal prøve meg neste vinter siden jeg uansett skal dit. Er det helt dødt på vinteren? 

Lenke til kommentar

Jeg er ganske så sikker på at det er veldig mange norske jenter der også. Jeg bare ser på insta at enkelte jenter reiser veldig mye til dubai og, dette er jenter jeg vet ikke har nåla i veggen. Jobber i hjemmesykepleien. Men gasser seg 6 ganger i året i Dubai på fete hoteller. 

Jeg har ikke belegg for dette, men jeg synes det er shady. In a good way.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, RobPor skrev:

Jeg er ganske så sikker på at det er veldig mange norske jenter der også. Jeg bare ser på insta at enkelte jenter reiser veldig mye til dubai og, dette er jenter jeg vet ikke har nåla i veggen. Jobber i hjemmesykepleien. Men gasser seg 6 ganger i året i Dubai på fete hoteller. 

Jeg har ikke belegg for dette, men jeg synes det er shady. In a good way.

 

Dubai Porta Potty ☺️

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...