Gå til innhold

Lokalhjelp Moss


StefenDJ

Anbefalte innlegg

Skal i en periode ukependle til Moss, og lurte i den forbindelse på om noen kunne komme med gode tips. Ikke mye som ligger ute på RE, men mulig det finnes noe som ikke blir annonsert? Thaistedene står alle som NS og de som ikke er det har står det "nei" på eskortetjenester. Noen lokale helter som kam komme meg til unnsetning om hvem/hva/hvor i Moss? Stor bonus om det finnes norske i byen som man vet liker jobben sin :)

Lenke til kommentar

Er nok ikke lokal helt, men har pendlet via Horten-Moss i perioder.  Cassy var en voksen gledespike fra østeuropa som leverte i Moss.  Hun har desverre sluttet.*

Du får tilbud om ekstra på alle thaistedene, men det varierer hvor mye som er på menyen etter hvem som masserer deg.  Ta gjerne turen over til Horten.  Mange gode thaisteder der oxo!  Og prøv noen av de som ikke annonserer i det hele tatt.  Der kan du komme til å få mye.

Ellers er det stadig omreisende på besøk i byen.  Har hatt noen deilge trekanter på hotellrom hvor hun på badet ble med for litt ekstra betaling.  Men lokal er jeg ikke, så navn i dag...nada.

* I et år var det slik annenhver søndag: morgensex hjemme, så treff med elskerinnen i nabobyen, før jeg avsluttet med et besøk hos Cassy etter ferjeturen😁

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...