Gå til innhold

Om annonsen er deaktivert.


Staples

Anbefalte innlegg

Noen jobber ikke når annonsen er deaktivert, mens andre gjør det.  De som jobber har egen jobbtelefon som de slår av.  Du får ikke svar om de ikke vil jobbe.  Om du får svar er det mulighet for tur.  Du bør takke meg for dette svaret, @Staples!

  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Nå har jeg nettopp praktisert det jeg lærer: sendte sms til Sexi Vanessa i går.  Fikk ikke svar da, men en hyggelig mld på whatsapp i dag.  Om at hun kan nå😁  (men ikke jeg)

Hun kan "nå" men ikke med deg..? :D

Endret av Karsten
Lenke til kommentar

@Karsten Nå skjer det jo mye rundt høytidsforberedelser.  Noe ble avlyst, så kunne jeg likevel.  Sendte en mld og fikk tur i kveld.  Så forteller hun at det er mange som har kontaktet henne i dag, selv uten annonsen.  Hun skulle egentlig ikke jobbe, men handle julegaver og sånt som damer gjør.  Men jeg var heldig  med timingen mellom handling og middag.  Dårlig planlagt, men god, deilig, sansefylt førjulssex!  

Lenke til kommentar

Ser du en du liker så noter tlf. Er annonsen inaktiv er det stor mulighet for at de jobber. Dett grunnet at de har dårlig økonomi og ikke mulighet til å forlenge abo. 

Det er dyrt å annonserte på RE.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 23.12.2023 den 0.58, johnlogan skrev:

Det er dyrt å annonserte på RE.

Og dagen før du skrev dette møtte jeg en jente som syns det er billig🤣 Hun er fersk i landet, så vet ikke helt hva hun var vant med.

Hva er prisene nå?  Det er mange år siden jeg annonserte utstyret mitt...

 

Lenke til kommentar
På 18.12.2023 den 16.23, Staples skrev:

-Er gledespiken da ikke tilgjengelig for treff? Har hun tatt seg ferie? Eller sender dere melding (om dere har telefonnummeret) og ber om å få til en avtale, likevel?

Hei, hvordan har du det? Send meg telefonnummeret ditt

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...