Gå til innhold

Gjenopprette ting fra Snap


Por mi

Anbefalte innlegg

Noen dataflinke folk her som veit hvorvidt innhold faktisk kan gjenopprettes fra appen snapchat etter at meld/snap er sett og slettet etter visning.  Har hørt og lest at dette er noe som faktisk kan gjenopprettes. Antar at det forsvinner med tiden da..Syns likevel detta er litt skummelt,.Paranoid som jeg er..;P 

Lenke til kommentar
11 timer siden, Por mi skrev:

Noen dataflinke folk her som veit hvorvidt innhold faktisk kan gjenopprettes fra appen snapchat etter at meld/snap er sett og slettet etter visning.  Har hørt og lest at dette er noe som faktisk kan gjenopprettes. Antar at det forsvinner med tiden da..Syns likevel detta er litt skummelt,.Paranoid som jeg er..;P 

Sendt noe du angrer på?😁

Hvis det lagres hos mottaker får du varsel på din telefon. Som: «Xxx har tatt skjermbilde av chatten»

Men mottaker kan kjøre skjermopptak når snappen åpnes, da får du ikke varsel🙂

Lenke til kommentar
På 18.12.2023 den 11.06, Dag_driver skrev:

Men mottaker kan kjøre skjermopptak når snappen åpnes, da får du ikke varsel🙂

Sikker på det? 
Jeg skulle bekrefte ei Thai. Hun brukte Line. WhatsApp lignende app som brukes mye i Asia. 
Startet skjermopptak før hun ringte. Og avsluttet etter at hun la på. 
10 sekund senere fikk jeg hissig melding om at jeg hadde gjort skjemopptak og hvis jeg ikke slettet skulle hennes norske og skumle mann besøke meg! 
Jeg inviterte begge på kaffe, men de kom ikke. Og det ble heller ikke noe treff. 

Lenke til kommentar

Ja, var noe slikt jeg mener jeg har hørt. Så da kan man i teorien slite litt om Pelle politi ville ha snoka litt mtp denne hobbyen her...;P Virker av og til som (me included) kan føle seg litt mer trygg enn man burde selv om meldinger forsvinner etter visning og ingen screenshot har blitt tatt. Har hatt jenter som har trua meg ved noen få anledninger, altså om at de vil si til snuten at jeg har spurt de om "møter" , Helt sikkert nokså tomme trusler sånnsett :P 

Whatsapp er vel gjerne enda verre..? Det bruker jeg aldri til dette..

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...