Gå til innhold

Julegaver til gledespiker


Tototre

Hva gir du i gaver til eskorter?  

9 stemmer

  1. 1. Hva gir du i gaver til eskorter, sånn rent generelt, ikke bare til jul?

    • Roser (blomster)
      1
    • Vin (annen alkohol)
      0
    • Undertøy (andre klær)
      4
    • Billetter (konsert, opera, teater)
      0
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Noen syns dette høres rart ut, men har holdt på med dette så lenge at ikkeno forundrer meg lenger.  Selv har jeg gitt vin og undertøy (som hun har ønsket).  Lurer på hva jeg skal gi til et par av de faste i år???  Penger blir de jo alltid glade for, men det setter ikke helt det samme gaveavtrykket med fokus på høytid og fest.  Nå har jeg også erfart å få god vin fra enkelte jenter, som de selv har mottatt.  Så de finner anvendelser for det meste.  Tips til passende julegaver?

Lenke til kommentar

Mine herrer!  Det begynner å haste nå, til søndag er det for seint å kjøpe julegave.  Så langt har ingen av dere kommet med noen nye, nyttige tips, så jeg satte på tenkehatten og kom opp med en idé.  En av de faste har nå fått en terapitime i gave.

Timen var med undertegnede.  Ved starten sa jeg at dette treffet kom til å bli annerledes.  Ingen bj og ingen penetrering.  Fokusere på tre elementer i løpet av økten: kos, at jeg slikker fitten hennes og massasje til avslutning.  For anledningen brukte vi dyne i dobbeltsengen.  Hun startet med undertøyet på.  Vi kysset og befølte hverandre under dynen.  Løftet bh'n forsiktig av henne og kysset brystvortene.  Hun tok overalt på meg med hendene sine.  Spurte om jeg ikke ville ha bj, men jeg stod imot.  Derimot løftet jeg på dynen og begravde hodet mellom lårene hennes en forholdsvis lang periode av terapitimen.  Det var nok det hun likte best.  Avsluttet med et kvarter massasje. 

Hun syntes jeg var en god terapeut, og vil gjerne ha flere timer med meg :-) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Ser jo nå at jeg allerede får booket en ny terapitime før det nye året rekker å bli en uke gammel😁

Ellers håper jeg jo at tankene mine rundt julegaver til gledespikene våre gjorde at du gjorde en ekstra innsats på området dette året.  Du kan ennå gi en nuttårsgave, vet du!

Lenke til kommentar

HIV-test? 
Flybillett hjem? 
Canesten?
100-pack med kondomer? 
Grete Roede-kurs? (Gjelder vel mest for middelaldrende thai)
Bok til å notere avtaler? 
Klokke som viser korrekt tid? 
Hjelp til oversette egen meny på RE? 

  • Haha 4
Lenke til kommentar

Jeg er over det å gave disse kvinnene noe utover det jeg betaler for møte. Been there, done that. Er det en eskorte jeg liker og besøker ofte kan jeg ta med en vin. Jeg har også gitt blomster. Ellers kommer jeg cold turkey. Jeg lager heller ingen romantiske forestillinger i hode mitt. Hun ble pult før jeg kom og hun blir sprutet inni etter jeg har dratt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
27 minutter siden, johnlogan skrev:

Jeg er over det å gave disse kvinnene noe utover det jeg betaler for møte. Been there, done that. Er det en eskorte jeg liker og besøker ofte kan jeg ta med en vin. Jeg har også gitt blomster. Ellers kommer jeg cold turkey. Jeg lager heller ingen romantiske forestillinger i hode mitt. Hun ble pult før jeg kom og hun blir sprutet inni etter jeg har dratt.

Ja, jeg har ingen illusjoner om at det er noe mer enn et betalt møte.  Ser med skrekk på de som faktisk blir forelsket og innleder forhold til jenter som jobber.  For meg handler det noen ganger om å gi tilbake når jeg har fått en liten gave av henne, som f.eks. den vinflasken du gav en gang, men som hun ikke liker, samtidig som hun vet at jeg elsker CS.  Andre ganger får jeg små suvenirer de har med fra hjemlandet eller flyplassen.  Slike "salgstricks" faller jeg glatt for og gjengjelder sikkert med 100gangern.  Det gjør tross alt verden litt mindre kynisk, tenker jeg.  Men vi velger selv hvilken rolle vi vil spille. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Ja, jeg har ingen illusjoner om at det er noe mer enn et betalt møte.  Ser med skrekk på de som faktisk blir forelsket og innleder forhold til jenter som jobber.  For meg handler det noen ganger om å gi tilbake når jeg har fått en liten gave av henne, som f.eks. den vinflasken du gav en gang, men som hun ikke liker, samtidig som hun vet at jeg elsker CS.  Andre ganger får jeg små suvenirer de har med fra hjemlandet eller flyplassen.  Slike "salgstricks" faller jeg glatt for og gjengjelder sikkert med 100gangern.  Det gjør tross alt verden litt mindre kynisk, tenker jeg.  Men vi velger selv hvilken rolle vi vil spille. 

Jeg må ta meg selv i ikke være kynisk. Å bli forelsket er normalt! Har blitt det selv også i gledespiker. 

Hva som er ille et disse White Knight typene og alt dette innebærer. 

Uansett er alt lov, damer liker gaver og kan dette gi en god ROI så er det helt topp. 
 

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Revenger skrev:

En flott koreansk jente ga meg koreansk sweets - det likte jeg godt - tror ikke det var regifted😊

Ja, jeg husker henne.  Jeg fikk oxo😁

Fra spøk til alvor: penger er de mest glade i.  Og de slutter i jobben så fort de klarer/har råd til det.  Begge parter gjør av og til det beste ut av det mens det står på.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har gitt en ysl parfyme en gang. Hun var verdens peneste og beste. Dessverre så ble hun for betatt...

Og jeg gar gitt en Womanizer, en gpunkt massasjestav og en rabbit..

Jeg har fått sjokolader og vin.

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Apeesel skrev:

Den timeprisen jeg betaler er mer enn nok. 

Sikkert riktig for deg. Men jeg har erfart at hvis jeg gir litt mer oppmerksomhet som gaver så får jeg minst like mye igjen. Hvis ikke mer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Apeesel skrev:

Den timeprisen jeg betaler er mer enn nok. 

Vi som gir gaver gjør det fordi vi har mulighet til det.  Så kan det tenkes at motivasjonen er noe ulik fra mann til mann.  Noen forsøker å innynde seg fordi de ønsker å bli sammen med eskorten.  Andre gjør det fordi de tenker at det gir dem bedre service.  Og så er det en gruppe menn som lever ut dette som et rollespill: På besøk til elskerinnen.

For egen del er det en blanding av de to sistnevnte.  Men jeg spør gjerne hva hun vil ha.  Og de få gangene jeg har hatt med vin har jeg drukket sammen med gledespiken.  Det gav vill sex en gang!

Lenke til kommentar

Ærlig talt, mine herrer!  Dere som har vært på besøk hos mer enn en håndfull gledespiker vet jo hva som er det viktigste i livet for dem?  Penger - status - TING.  Det er kanskje en og annen som slenger innom yrket fordi de sulter, men det er mindre enn 1% av de i Norge.  Nesten uansett hva du gir henne som gave så vil hun få en indre eksplosjon av eufori fordi du har med en ting til HENNE.  I god tid før du eventuelt kommer inni henne.  Dette er med på å smøre kommunikasjonen og alle de store og små handlingene mellom dere i løpet av et kort møte.  Og kan bidra til å gjøre møtet knirkefritt.  Du kjøper deg goodwill hos henne med en gave (i hvert fall i teorien), slik at hun ikke blir så sur som hun kunne blitt om du tar på henne et sted du ikke har avtalt, eller gjør noe annet utenfor "reglene" for treffet.  

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt å gi gaver, men har ikke for vane å gi "mine" piker gaver. Problemet er mangel på kontinuitet - dels hopper jeg oftest raskt videre til neste pike (av og til i løpet av minutter (duo)), dels hopper også mine favoritter videre til nye jaktmarkeder, eller forlater bransjen for godt.

 

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...