Gå til innhold

Gledespiker i 5 kategorier


Tototre

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest litt på forumet, svart på mld og fulgt opp det som kunne trenge oppfølging.  Underveis kom denne tanken opp: Det er litt som med vin, jeg liker rødt bedre enn hvitt, musserende, perlende og oransje.  Så noen sånne overordnede kategorier med gledespiker (som jeg besøker) tenker jeg f.eks kan være:

  • De som jobber selvstendig og har dette som hovedinntekt.  Opplevelser: alltid klar, sjelden dobbeltbooking, gode lokaler med dusj og rene håndklær, interessert i både gjentakelse og mersalg.
  • De som reiser to sammen for kortere tid.  Kan være hovedinntekt.  Opplevelser: Kan være noe venting hvis de har spart inn på leiekostnader.  Positivt at det ofte er tilbud om trekant tilbudspris.
  • Single eller to som jobber for byrå.  Opplevelser: Noen ganger er dette en kvalitetssikring, særlig i utlandet.  Men dette ser ikke ut til å gjelde i Norge siden det er ulovlig. 
  • Thaisalonger.  Opplevelser: Hvis jeg ikke gjør som @alpdlp og sjekker på forhånd, så er det spennende å se hva jeg kan få.  Totalt kan dette enten være bånn i bøtta eller gull.
  • De sporadiske.  Opplevelser: Har vært noen av de beste møtene med jenter som enten forsøker seg, eller som bare gjør dette av og til.  Vanligvis er dette outcall, men det får jeg jo til når jeg vil. 
Lenke til kommentar

Jeg liker best å prøve ulike thaisalonger. Dette medfører selvsagt risiko for en og annen nedtur, men om man følger litt med på RE og her inne, får man som oftest noe gode tips som øker sjansen for en opptur. For min del ligger spenningen i å se hva som skjer, og hva som tilbys. Jeg spør av prinsipp aldri om noe ekstra. Med ett eneste unntak har jeg tilgode å ikke få ulike tilbud. Kvaliteten på tilbudene har derimot variert en del.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...