Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nayrobi feltrapport

Featured Replies

Skrevet

Jeg er helt enig i å ikke oute eskorter her. Det har vært noen som har blitt offentliggjort med informasjon fra Facebook-sidene sine. Jeg synes det er helt feil, av de mange grunnene som er diskutert tidligere.

Jeg er imidlertid ikke sikker på om denne saken teller som en offentliggjøring.

Dette er noen som skaper seg et veldig offentlig navn for seg selv og sin virksomhet gjennom publisering av bøker, bruk av åpne nettsteder osv., og denne diskusjonen har oppstått fra spørsmålet om hun er den samme personen som jobber som eskorte basert på disse offentlige bildene.

Jeg antar at dette kan være et tilfelle av semantikk, og jeg er villig til å bli overbevist om noe annet av en rimelig motposisjon, men akkurat nå føles det som en overreaksjon å si at dette er en oute.

Rettelse: antydningen om utpressing er selvsagt uakseptabel (selv om jeg leste det som en humoristisk bemerkning, men likevel...)

Endret av Natt

• Svar 150
  • Visninger 55,5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ja, der går litt opp og ned med henne. Da jeg møtte henne i går feks. så så hun helt fantastisk ut da jeg kom dit. Men da jeg dro derfra, så så hun plutselig helt utslitt ut..

• Hmmm, jeg håper virkelig at du (og alle andre) ligger langt unna å drive med utpressing.😡 Dette er en av de beste, kåteste og mest oppegående damer som operert i byen. Vær fornøyd med at du greid å pu

• Nayrobi er fantastisk flott og deilig i sengen. Jeg møtte henne et par ganger da hun var ny her på berget. Det var fantastisk å se den deilige rumpa hennes når jeg knulla henne bakfra. Jeg er usi

Posted Images