Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nayrobi feltrapport

Featured Replies

Skrevet

Dronning Nayrobi har skrevet bok. Løp å kjøp folkens.😀

81ED9E06-F8C0-4A27-8110-37E4D6C5362C.jpeg

• Svar 150
  • Visninger 55,5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ja, der går litt opp og ned med henne. Da jeg møtte henne i går feks. så så hun helt fantastisk ut da jeg kom dit. Men da jeg dro derfra, så så hun plutselig helt utslitt ut..

• Hmmm, jeg håper virkelig at du (og alle andre) ligger langt unna å drive med utpressing.😡 Dette er en av de beste, kåteste og mest oppegående damer som operert i byen. Vær fornøyd med at du greid å pu

• Nayrobi er fantastisk flott og deilig i sengen. Jeg møtte henne et par ganger da hun var ny her på berget. Det var fantastisk å se den deilige rumpa hennes når jeg knulla henne bakfra. Jeg er usi

Posted Images

Skrevet
12 timer siden, Lasse6969 skrev:

Er det kødd? Er vel ikke henne?

Skrevet
1 time siden, deanlorre1991 skrev:

Er det kødd? Er vel ikke henne?

Det er hun.

Skrevet
18 minutter siden, Lasse6969 skrev:

Det er hun.

Har hu virkelig klart å pule seg til topps? Inspirerende 

Skrevet
23 minutter siden, deanlorre1991 skrev:

Hvis det stemmer - fantastisk.

Fra hjemmesiden - dette er jo bra. Står ingenting om eskorteerfaring.

"I am certified with a Master in Financial Advising (EFPA) and I am currently studying the Master in Trading and Financial Markets with Pablo Gil , a leading figure in technical analysis and global economics.

In addition, I am a Licensed Business Coach certified by Grant Cardone , who is also my mentor and one of the world's leading experts in finance, sales, and high-performance mindset."

Endret av Kalen-71
redigert

Skrevet

Bra for henne, alle som jobber hardt fortjener å gi ut en bok på spansk.
Håper denne trenden sprer seg, snart kan vi lese bøker fra alle våre favoritt eskorter fra latin amerika.

Skrevet
3 timer siden, deanlorre1991 skrev:

Sånn er det. Av og til så må man ta den veien for å få det man vil ha i livet.🤷‍♂️

Skrevet
20 timer siden, Lasse6969 skrev:

Ser du har kjøpt en hel kartong med boka hennes. Signerte julepresanger?
Og står det noe om oss?

Skrevet
1 time siden, Tempelbardsson skrev:

Ser du har kjøpt en hel kartong med boka hennes. Signerte julepresanger?
Og står det noe om oss?

Hahaa. Det er dessverre ikke meg😂. Og tror ikke boka handler om eskorte livet, må være økonomi greier.

Skrevet
9 timer siden, deanlorre1991 skrev:

Nesten vanskelig å tro at dette faktisk stemmer. 

Tenk og hatt denne fristerinnen som jobbkollega (istedenfor sure, grine kjærringer). Ser ikke ut som denne karen er spesielt misfornøyd heller, og skjønner jo det. 

Dessverre lenge siden jeg har møtt Nayrobi, men nå blir jeg nødt til å ta turen igjen.

Skrevet
31 minutter siden, jack1 skrev:

Dessverre lenge siden jeg har møtt Nayrobi, men nå blir jeg nødt til å ta turen igjen.

Nå som vi vet at hun driver finansiell rådgivning så åpner det mange muligheter. Her kan du jo få skattefradrag for en konsultasjon 😃

Skrevet

Det er hun, 100%
En av de beste knull jeg hatt (og jeg har hatt maange)

IMG_9159.jpeg

Skrevet
7 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Det er hun, 100%
En av de beste knull jeg hatt (og jeg har hatt maange)

IMG_9159.jpeg

Hmmm tenker nesten man kan drive litt utpressing, hu er vel ikke gira på at hennes nye verden vet om eskorte og onlyfans virksomheten hennes  

Men ja lett topp fem knull noensinne, husker jeg bygde opp ryktet hennes her inne når hu har fersk i Oslo!

Hun må nok være veldig intelligent og høy EQ får hu vet hvordan man skal tilfredsstille en mann

Skrevet

GC er en scam, scientolog og svindler, som tar betalt for dyre kurs med null verdi. Vil tippe bøkene er en del av dette «kurset», trist..

Skrevet
3 timer siden, deanlorre1991 skrev:

Hmmm tenker nesten man kan drive litt utpressing, hu er vel ikke gira på at hennes nye verden vet om eskorte og onlyfans virksomheten hennes  

Men ja lett topp fem knull noensinne, husker jeg bygde opp ryktet hennes her inne når hu har fersk i Oslo!

Hun må nok være veldig intelligent og høy EQ får hu vet hvordan man skal tilfredsstille en mann

Hmmm, jeg håper virkelig at du (og alle andre) ligger langt unna å drive med utpressing.😡 Dette er en av de beste, kåteste og mest oppegående damer som operert i byen. Vær fornøyd med at du greid å pule henne og nyt minnet av det. Ikke driv å forpeste livet hennes fremover.

Jeg er ingen white knight, men dette hørtes bare alt for idiotisk ut.

Annonsen hennes var aktiv så seint som forrige uke, så vil tro det kan bys på muligheter å knulle henne flere ganger, med mindre noen ødelegger for henne.

Endret av Oslo_bukken

Skrevet
1 time siden, Oslo_bukken skrev:

Hmmm, jeg håper virkelig at du (og alle andre) ligger langt unna å drive med utpressing.😡 Dette er en av de beste, kåteste og mest oppegående damer som operert i byen. Vær fornøyd med at du greid å pule henne og nyt minnet av det. Ikke driv å forpeste livet hennes fremover.

Annonsen hennes var aktiv så seint som forrige uke, så vil tro det kan bys på muligheter å knulle henne flere ganger, med mindre noen ødelegger for henne.

Helt enig!
Respekter eskorten, og hennes privatliv.
Vi ønsker jo jentene et godt liv og suksess utenfor eskorte jobben også.

Skrevet
15 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Helt enig!
Respekter eskorten, og hennes privatliv.
Vi ønsker jo jentene et godt liv og suksess utenfor eskorte jobben også.

Ja, nå sitter jeg her og håper at hun tar seg en tur til Stavanger også :) avskrivningsberrettiget møte med henne frister.

Skrevet
8 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Har møtt henne fast og hun er fult klar over at folk kjenner til identiteten hennes. Er primært våre nye landsmenn som lager problemer for henne, derfor møter hun ikke en del individer fra marokko, india, afrika etc

Skrevet
1 time siden, Krokodillen skrev:

Har møtt henne fast og hun er fult klar over at folk kjenner til identiteten hennes. Er primært våre nye landsmenn som lager problemer for henne, derfor møter hun ikke en del individer fra marokko, india, afrika etc

Flere eskorter som sier det samme ja. 

Skrevet
10 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Hehe kan jo nevne at undertegnede avslørte identiteten til Dungadee, hu hadde en privat TikTok som ble outet.

Det var en medvirkende årsak dessverre til at hu la opp biznizen, til undertegnedes (og mange andres) fortvilelse 

Skrevet
21 minutter siden, deanlorre1991 skrev:

Hehe kan jo nevne at undertegnede avslørte identiteten til Dungadee, hu hadde en privat TikTok som ble outet.

Det var en medvirkende årsak dessverre til at hu la opp biznizen, til undertegnedes (og mange andres) fortvilelse 

Håper du har lært nå da.

Skrevet
14 timer siden, deanlorre1991 skrev:

1 time siden, deanlorre1991 skrev:

Hva feiler det deg egentlig? 

I likhet med @Oslo_bukken så er jeg ingen hvit ridder, og  jeg har ikke møtt noen av disse heller. Men dette blir for dumt. 

Skrevet

Jeg skjønner ikke motivasjonen for å oute eskorter, annet enn egen personlig powertripp. Det er ynkelig og patetisk. Det eneste det bidrar med er jo å drive damer vekk fra yrket og dermed vekk fra oss som liker dem? Snakk om å skyte seg sjøl (og alle andre) i foten, samt å potensielt ødelegge masse for jentene. Drittfolk.