Gå til innhold

Nayrobi feltrapport

Okay

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
23 minutter siden, deanlorre1991 skrev:

Har hu virkelig klart å pule seg til topps? Inspirerende 

Hvis det stemmer - fantastisk.

Fra hjemmesiden - dette er jo bra. Står ingenting om eskorteerfaring.

"I am certified with a Master in Financial Advising (EFPA) and I am currently studying the Master in Trading and Financial Markets with Pablo Gil , a leading figure in technical analysis and global economics.

In addition, I am a Licensed Business Coach certified by Grant Cardone , who is also my mentor and one of the world's leading experts in finance, sales, and high-performance mindset."

Endret av Kalen-71
redigert
  • Like 1
9 timer siden, deanlorre1991 skrev:

Nesten vanskelig å tro at dette faktisk stemmer. 

Tenk og hatt denne fristerinnen som jobbkollega (istedenfor sure, grine kjærringer). Ser ikke ut som denne karen er spesielt misfornøyd heller, og skjønner jo det. 

Dessverre lenge siden jeg har møtt Nayrobi, men nå blir jeg nødt til å ta turen igjen.

• Like 2
7 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Det er hun, 100%
En av de beste knull jeg hatt (og jeg har hatt maange)

IMG_9159.jpeg

Hmmm tenker nesten man kan drive litt utpressing, hu er vel ikke gira på at hennes nye verden vet om eskorte og onlyfans virksomheten hennes  

Men ja lett topp fem knull noensinne, husker jeg bygde opp ryktet hennes her inne når hu har fersk i Oslo!

Hun må nok være veldig intelligent og høy EQ får hu vet hvordan man skal tilfredsstille en mann

3 timer siden, deanlorre1991 skrev:

Hmmm tenker nesten man kan drive litt utpressing, hu er vel ikke gira på at hennes nye verden vet om eskorte og onlyfans virksomheten hennes  

Men ja lett topp fem knull noensinne, husker jeg bygde opp ryktet hennes her inne når hu har fersk i Oslo!

Hun må nok være veldig intelligent og høy EQ får hu vet hvordan man skal tilfredsstille en mann

Hmmm, jeg håper virkelig at du (og alle andre) ligger langt unna å drive med utpressing.😡 Dette er en av de beste, kåteste og mest oppegående damer som operert i byen. Vær fornøyd med at du greid å pule henne og nyt minnet av det. Ikke driv å forpeste livet hennes fremover.

Jeg er ingen white knight, men dette hørtes bare alt for idiotisk ut.

Annonsen hennes var aktiv så seint som forrige uke, så vil tro det kan bys på muligheter å knulle henne flere ganger, med mindre noen ødelegger for henne.

Endret av Oslo_bukken
  • Like 4
  • Thanks 7
1 time siden, Oslo_bukken skrev:

Hmmm, jeg håper virkelig at du (og alle andre) ligger langt unna å drive med utpressing.😡 Dette er en av de beste, kåteste og mest oppegående damer som operert i byen. Vær fornøyd med at du greid å pule henne og nyt minnet av det. Ikke driv å forpeste livet hennes fremover.

Annonsen hennes var aktiv så seint som forrige uke, så vil tro det kan bys på muligheter å knulle henne flere ganger, med mindre noen ødelegger for henne.

Helt enig!
Respekter eskorten, og hennes privatliv.
Vi ønsker jo jentene et godt liv og suksess utenfor eskorte jobben også.

• Like 7
  • Thanks 1
8 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Har møtt henne fast og hun er fult klar over at folk kjenner til identiteten hennes. Er primært våre nye landsmenn som lager problemer for henne, derfor møter hun ikke en del individer fra marokko, india, afrika etc

• Thanks 1
10 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Hehe kan jo nevne at undertegnede avslørte identiteten til Dungadee, hu hadde en privat TikTok som ble outet.

Det var en medvirkende årsak dessverre til at hu la opp biznizen, til undertegnedes (og mange andres) fortvilelse 

• Sad 1
21 minutter siden, deanlorre1991 skrev:

Hehe kan jo nevne at undertegnede avslørte identiteten til Dungadee, hu hadde en privat TikTok som ble outet.

Det var en medvirkende årsak dessverre til at hu la opp biznizen, til undertegnedes (og mange andres) fortvilelse 

Håper du har lært nå da.

• Like 3