Gå til innhold

Annee Rossii

Oslo_bukken

Anbefalte innlegg

Har ikke vært hos henne, men det jeg leser fra annonsen er jo en masse surmuling hvor hun gnåler om at hun ikke kysser og ikke gjør owo og alt hva hun ikke liker og hyl og gnål. Når man allerede har begynt slik før kunden engang har vurdert å ringe, så er vel sjansen stor for enda mer surmuling når kunden dukker opp

Lenke til kommentar

Besøkte henne i Bjørvika i Oslo for et par uker siden, da annonsen så lovende ut, men det var en gedigen skuffelse.

Her er det strikte regler for hva du får og ikke får lov til, og det du får lov til er bortimot null.

Noe av det dårligste jeg har vært borti på en god stund, styr unna er mitt tips.

Lenke til kommentar

Har stussa litt på de dårlige tilbakemeldingene hun har fått nå. Jeg traff henne sikkert på en god dag..

Bestilte meg et 30 min treff når hun var i Tønsberg i sommer. Må jo si det var et bra treff. Bra kropp og god fitte. Vurdert å tå et nytt besøk men har ikke blitt noe, blir jo litt skeptisk nå. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Styr unna 

Good to know:
Please don’t ask for kissing, I don't kiss my clients , as I’m independent I have my own rulles and I’m very professional
Safety and discretion are very important for me and of course for you also!!! 🙊
don't ask for a discount
I don't answer at private numbers
I don't provide owo,cim,cof,cob or anal sex
I don’t accept any offense from nobody
Check please my give/receive services..

• Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 4 months later...
4 timer siden, Karsten skrev:

Er det noen som har vært på besøk hos damen i det siste? Jeg er skeptisk, men... 17-mai kåt så... 🤪

Er ikke det lorelay med ny annonse?

Lenke til kommentar