Gå til innhold

Tabbe - eller ikke?


Gjest

Anbefalte innlegg

Dette skjedde da jeg bodde på en litt annen kant av landet. Jeg skulle ta et fly på morgenen og ordnet et rom på Gardermoen kvelden før. I baren kom jeg i snakk med en dame som fikk meg til å tenke at hun solgte. Jeg visste jo at slikt skjedde på flyplass-hotellene og hun var av utseende og væremåte slik at jeg assosierte veldig tydelig. Men jeg var egentlig ikke i humør eller form til store sprell. Så jeg sa at jeg kom til å gå på rommet for å legge meg, men ville la døren være mulig å åpne. På bordet ville det ligge en tusenlapp. Hvis hun var interessert i en godt betalt femminutter om en liten halvtimes tid, i form av en kjapp oral, var lappen hennes. I så fall inn/ut og ikke mer. Hun så rar ut, jeg gikk, men ikke lenge etter at jeg hadde lagt meg, skjedde det. Døren åpnet seg, det ble gitt en veldig kurant BJ i mørket under dynen, deretter en like stille exit og that's it.

Dagen etter så jeg henne igjen og det var akkurat slik den gløgge leser for lengst har tenkt seg frem til. Hun var i en gruppe med andre, og selvsagt var hun ikke noen kjøpedame. Men hun ville tjene tusen kroner og spilte med uten å bli krenket over det jeg sa. Og jeg har lært et par ting.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...