Gå til innhold

Stig6 on realesc is dangerous


Tammy

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Nayla skrev:

Som jeg skrev. Admin kan bare fjerne. 
jeg får ikke fjernet det. 
 

bottom line. Venninen min var i fare i går. Dette funket. Alle «psycoer» trekker seg når de blir offentliggjort. 
 

har selvfølgelig trippelsjekket via andre måter at telefonnr hørte til vedkommende og bilde er dobbelsjekket da jeg fant samme fyren i sosiale media. 
han hadde også sendt henne et par liv bilder av seg selv. Samme fyren. 
 

om jeg gjorde noe ulovlig. Greit. Verdt det for å redde henne. 
 

men @Administrator  bare slett. :)

Så,du har bruker Noresk til utpresse folk?Det er også uløvlig.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Zezeh skrev:

Så,du har bruker Noresk til utpresse folk?Det er også uløvlig.

Snadder innfor helga.  Så det @Nayla egentlig driver med er altså utpressing?  Litt sånn som SD-jentene som ikke vil møtes, men så vil de likevel, så møter de opp med en venninne og tar bilde av deg.  Pluss at hun har masse chattlogg og kanskje du har delt bilder med henne oxo.  Tenk om Nayla egentlig er en gutt som vil ha oppmerksomhet?  Utpressing er noe voldsomt, da @Zezeh.  Her snakker vi alvorlige strafferammer.  Langt verre enn brudd på opphavsrett til bilder.

Lenke til kommentar

Aboslutt ikke utpressing. 
men når det kommer alvorlige trussler om voldtekt, så er det alvor. 
 

hadde det bare vært bedre hjelp i politiet i norge i slike saker………

 

og hun ringte faktisk politiet. Fikk beskjed om å ringe igjen hvis fyren sto på døren hennes😂😂😂

Lenke til kommentar

Forresten. Hvem er det admin her? Eller er det noen admin her i det hele tatt? 
hvem styrer forumet? 
 

og hvis admin ikke er aktiv, hvorfor ligger det ikke en option her for å kunne redigere og slette innlegg selv?

 

teit

Lenke til kommentar

jeg også lurt på hvor admin er 😄, noen må jo styre her eller hva?. sikkert noen som får annonse penger fra de irriterende annonsene av jenter som suger pikk.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, shawty lo skrev:

jeg også lurt på hvor admin er 😄, noen må jo styre her eller hva?. sikkert noen som får annonse penger fra de irriterende annonsene av jenter som suger pikk.

adblocker fjerner henne. jeg fjernet adblock fordi jeg blir inspirert av henne.
hun er min "muse"

Lenke til kommentar
40 minutter siden, Revenger skrev:

Siten er som den flygende hollender - herreløs.

Vel, en mer presis beskrivelse vil innebære flg. elementer:

  • Overhodet ikke herreløs.  Her er mange herrer i tillegg til @HerrSerr
  • Flygende: Ja, masse høytflygende tanker, ideer og fantasier.
  • Holland: Hjemsted for noen av de beste gledespikene som er å få kjøpt fra utstillingsvindu.  Kan likevel oppleve noe kjølig og kaldt.
  • Site: Ja, det er noen som drifter og betaler for driften.

Konklusjon:

Nettstedet er som en flygende hollender uten ror, akkurat som en gutt med ADHD som ikke får medisinene sine.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, anonymbruker skrev:

adblocker fjerner henne. jeg fjernet adblock fordi jeg blir inspirert av henne.
hun er min "muse"

jeg har tre forskjellige ad blocks men de dukker opp igjen. 

  • Confused 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, shawty lo skrev:

jeg har tre forskjellige ad blocks men de dukker opp igjen. 

har du prøvd å oppdatere den?
merker noen ganger den funker dårligere over tid.
men en oppdatering / slett og installer på nytt vil gjøre jobben.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Revenger skrev:

Mange hanner her, men ingen herrer, og ingen står ved roret.

Sant nok.  Visste ikke at du var norsklærer?  Trekke fram ordboka for herre.  Kudos for den, ja.  Jeg bruker det som synonym til mann.

 

  • Sad 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Nayla skrev:

Et whatsapp konto som opprettes med et telefonnr, så blir det sendt en sms til det telefonr til å godkjenne det. 
så du kan ikke bare opprette på et tilfeldig nr. 

og når det tlfnr stemmer med navn på vipps, så er det vanskelig å forfalske det.vipps krever trossalt bankid.. 

Ja, vipps krever bankid, men dersom noen har logget seg inn på whatsapp med vedkommedes telefon nr, trenger de kun bektefte en sms på denne telefonen, deretter har de tilgang, dette kan være en pc som er inlogget en annen persons telefon.

Poenget er at en vet ingenting, men sannsynlighet er liten for at denne personen har sendt bilder og meldinger slik det fremkommer i dette tilfelle. Det ser ut som noen har det morsomt på en annen manns bekostning. Så vær forsiktig og er du i tvil, hold deg klar! Tenk både to og tre ganger og diskuter gjerne med en venn… to tenker bedre enn en. Er ikke så mye en får gjort nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...