Revenger Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 Ble prøvd scammet😡 I bakkant av en avtale fikk jeg spm. om jeg var "Freddy fra Borgestad", når jeg omsider bekreftet at jeg ikke var det, fikk jeg spm om det var ok med Vippsing - slapp jeg bryet med kontanter. Stay away! Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2023 (endret) Hver uke fremover skal jeg følge opp fake Emilie fra EJ - phøy!! 😍😍😍😍😍😍😍😍😍 Endret Desember 7, 2023 av Revenger Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2023 Utrolig at RE vil være assosiert med tidenes fake EJ - hvordan er det mulig? Utrolig brand erosion. Siter Lenke til kommentar
elmann43 Skrevet Desember 14, 2023 Share Skrevet Desember 14, 2023 Jeg har møtt Emilie og hun er ikke en scam. Skjønner du er sur og snurt fordi hun ikke ville treffe deg, men du trenger ikke spre falske anklager mot henne for det. Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Desember 15, 2023 Share Skrevet Desember 15, 2023 Vippsing er ok så lenge man ikke vippser før jenta er naken å ligger i senga. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg