Gå til innhold

Drammenskar på leting etter eventyr


Kaxda

Anbefalte innlegg

Kjekk og kraftig kar på 45 søker ei for hyggelige treff over tid. Helst voksen og bare passe sprø. Setter pris på ryddige avtaler og gjensidig utbytte. Detaljer blir vi enige om etter nærmere bekjentskap om forholdene ligger tilrette for det. Send gjerne en pm om du er åpen for forslag, så tar vi det derifra?

 

Lenke til kommentar

Presentasjon virka som mest fornuftige stedet å si noe om seg selv. Stod ikke at d bare var for eskorter. Men ja, siden er et bra sted for noe, og samtidig veldig forvirrende. fant ikke mulighet for å slette eller endre noe. Og folk skriver jo alt mulig alle steder her.
Hvordan gjør man opp for «alle feila fra i går» med blanke ark her da? Eller er det ingen nåde😕
 

Lenke til kommentar

Kunne du forklart hvordan? Jeg liker forumet, ønsker ikke annet en å bidra konstruktivt og har forsøkt det via pm der det var aktuelt så langt. Men skrev en post som da viste seg å vær litt utafor, i håp om at det var noen som kunne tenke seg en stammkunde i området som plukka den opp. Det finnes jo noen av jentene som leser her inne også, og jeg ser etter noen som ikke er fast på RE og kanskje vil prøve seg mer diskret. Ønsketenkning?? Tja, det var kanskje et svakt øyeblikk av meg.

Men har nå trykket og søkt rundt i forumet og skrevet moderator osv. og skjønner virkelig ikke hvordan man endrer eller sletter egne innlegg dagen etter. De første minuttene var det en mulighet ved de tre prikkene til høyre, men så ble den borte ganske raskt. Ser noen skriver at det "låses" når noen har svart deg i tråden. Jeg kan forstå det på et vis, men tenkte den som starta et innlegg kunne slette hele tråden eller noe. 

Skal ta lærdom og vokte mine ord bedre. Vis vei o vise menn?


Eller kjære moderator, om du har tid og finnes, slett hele tråden..

 

 

Endret av Kaxda
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...